Deelnemerslijst Londen Tunnel Run
- Dinkel
Voor wie 't nog niet wist:
Happy new year to all Tunnel Runners!
It's only a few weeks before the Dutch invasion and we're getting ready: polishing, final tuning and there are even a few cloggies ordering new bits especially for London to raise some hell. Oh dear ...
The bad news is: our TVR ladies aren't coming. They (the BadR-wedges) are moaning about the enormous distance and their non-reliability. I thought we had all that! Reading about Dan's 350i who covered a
trouble free 1500 miles on the continent in Jan's C&SC mag . . . They need to be in Amsterdam at spring then.
As for the already famous TR-hoodies: production-time is an estimate 3 weeks so I make that 4 weeks to be sure Please mail for the bank account number of Andrew/TheFarmer when you've a UK-account:
walkerandrewjames@hotmail.com
And please mail for the bank account number of Albert/Dink when you've a European-account:
albertmensinga@kpnplanet.nl
The closing date to do so is Jan 8th. In the evening I'll make the order. Saturday at the spot we will handout the cloth from Andrew’s boot. So dress light to slip the hoodie over your basic-gear. I'm having the red one!
Again: S, M, L, XL are €35 and the XXL is an additional €2,50. Do the maths!
Cheers all, Dink and TheFarmer
Ik heb al een aantal mailtjes ontvangen. dank daarvoor.
Ik ben even een paar dagen naar Lissabon en reageer maandag weer.
Cheers all, A.
It's only a few weeks before the Dutch invasion and we're getting ready: polishing, final tuning and there are even a few cloggies ordering new bits especially for London to raise some hell. Oh dear ...
The bad news is: our TVR ladies aren't coming. They (the BadR-wedges) are moaning about the enormous distance and their non-reliability. I thought we had all that! Reading about Dan's 350i who covered a
trouble free 1500 miles on the continent in Jan's C&SC mag . . . They need to be in Amsterdam at spring then.
As for the already famous TR-hoodies: production-time is an estimate 3 weeks so I make that 4 weeks to be sure Please mail for the bank account number of Andrew/TheFarmer when you've a UK-account:
walkerandrewjames@hotmail.com
And please mail for the bank account number of Albert/Dink when you've a European-account:
albertmensinga@kpnplanet.nl
The closing date to do so is Jan 8th. In the evening I'll make the order. Saturday at the spot we will handout the cloth from Andrew’s boot. So dress light to slip the hoodie over your basic-gear. I'm having the red one!
Again: S, M, L, XL are €35 and the XXL is an additional €2,50. Do the maths!
Cheers all, Dink and TheFarmer
Ik heb al een aantal mailtjes ontvangen. dank daarvoor.
Ik ben even een paar dagen naar Lissabon en reageer maandag weer.
Cheers all, A.
- Dinkel
-
- Dennis Cavallino
Grmbl, ben bang dat ik het ook niet ga redden.
Edit: Maar ik doe mijn best!
Edit: Maar ik doe mijn best!

Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 09 jan 2007, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ruud Hulsegge
- Dinkel
- duifjes.com
- Dinkel
Betaling kan tot a.s. zondag 14 januari!
Betaling kan tot a.s. zondag 14 januari!
De volgende heren hebben nog niet overgemaakt:
tom haex
3 blauw large
sven smits
2x xxl
Mr. Thunissen wat was uw maat en kleur?
25 and counting . . .
Cheers, A.
De volgende heren hebben nog niet overgemaakt:
tom haex
3 blauw large
sven smits
2x xxl
Mr. Thunissen wat was uw maat en kleur?
25 and counting . . .
Cheers, A.
- Dinkel
Hotels en Parking
http://i66.photobucket.com/albums/h254/ ... rtLTR1.jpg
Heren, is het een bezwaar om op een secured parking te staan die niet overdekt / ondergronds is?
Morgenochtend komt het hotelvoorstel door.
Trusten, A.
Heren, is het een bezwaar om op een secured parking te staan die niet overdekt / ondergronds is?
Trusten, A.
- Ruud Hulsegge
Re: Hotels en Parking
Maakt mij niet uit als het maar bewaakt is zoals je vermeld.Dinkel schreef:http://i66.photobucket.com/albums/h254/ ... rtLTR1.jpg
Trusten, A.
Heb geen zin in Londense criminelen die mijn weekend vergallen. Die criminelen zijn we zelf al.

Hotelvoorstel: graag!
Ruud.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zolang de parking ook echt bewaakt is, hoeft die wat mij betreft niet onder de grond of overdekt te zijn.
Moet eerlijk zeggen dat ik er verrekte veel zin in heb!
De STI heeft vandaag zijn eerste APK gekregen, over 2 weken even een grote beurt, misschien voor die tijd nieuwe blokken erop aan de voorkant en dan zijn we er klaar voor
Moet eerlijk zeggen dat ik er verrekte veel zin in heb!
De STI heeft vandaag zijn eerste APK gekregen, over 2 weken even een grote beurt, misschien voor die tijd nieuwe blokken erop aan de voorkant en dan zijn we er klaar voor

- Jan Visser