Roman schreef:
5 stoten per seconde schatten ze dat ie doet![]()
Het is een beetje een eikel, maar boxen kan ie wel :shakeit:
wat een held!

Roman schreef:
mag je zeggen. Kerel is echt verschrikkelijk snel en tegelijkertijd ook enorm beheerst. Heb ooit eens mogen sparren met zo'n snelle boxer in hawaii ( was natuurlijk bij lange na niet zo snel als in dat filmpje ) en het is echt heel raar om 3 keer een stoot te krijgen terwijl je er hooguit 1 verwacht. Ik lag dan ook vrij snel op de grond.Metchu schreef:Roman schreef:
wat een held!
hugo schreef:Ik lag dan ook vrij snel op de grond.
Fucking hellRoman schreef:
Zo jammer dit. Deze actie is nergens voor nodig en ja.... ik herinner mij een soortgelijk voorval met deze meneer. Veel credit blijft er zo voor hem niet meer over, hoe goed hij ook is. Het publiek was in elk geval duidelijk in hun mening.Fernando schreef:Voor de 2e keer ernstig in de fout, die jongen heeft ze niet allemaal op een rijtje....![]()
Downforce Hans schreef:Ik zie iemand met een enorm groot sigarenbandje in zijn handen
Downforce Hans schreef:Wat ik begrepen heb is de organisator ook zijn zaak waarnemer dus er zullen niet veel sancties volgen denk ik.
Triest persoon, kan niet anders zeggen......
Hij is goed bezig....Politie op zoek naar kickbokser Badr Hari
Uitgegeven: 4 juni 2010 15:35
Laatst gewijzigd: 4 juni 2010 15:40
AMSTERDAM – Justitie is op zoek naar kickbokser Badr Hari. De meervoudig winnaar van de prestigieuze K1-titel wordt verdacht van het mishandelen van een portier in februari.
Dat schrijft Het Parool.
Aanvankelijk werd geen aanklacht ingediend, omdat de 33-jarige portier geen aangifte deed en er geen camerabeelden beschikbaar waren.
Op basis van rechercheonderzoek is toch besloten vier verdachten aan te houden.
De 25-jarige Hari wordt sinds woensdag gezocht, maar is vooralsnog voortvluchtig. Drie medeverdachten zijn wel gearresteerd, maar inmiddels weer vrijgelaten.
De portier van club Blinq in Amsterdam werd, nadat Hari en zijn vrienden waren geweigerd, dusdanig toegetakeld dat de man zijn neus en oogkas brak.
De advocaat van Hari zou hebben toegezegd dat Hari zich zou melden, maar hij deed dat niet.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], e30touring1990, SlowCo, tomgtr en 9 gasten