F1 2010: Grand Prix Turkije Istanbul. Vettel of Webber??
-
Metchu
F1 2010: Grand Prix Turkije Istanbul. Vettel of Webber??
wat frapant dat er geen Turkije f1 topic was? Race begint zo :banaan:
- Snipe
Re: F1 2010: Grand Prix Turkije Istanbul
Ik zie overigens geen hell red shoarmascreamer op de baan. Ze zouden die races wat meer moeten aanpassen aan de lokale gebruiken.

-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Godver de godver!
Red Bull redelijk stevig aan kop, rijden ze elkaar er af!

Red Bull redelijk stevig aan kop, rijden ze elkaar er af!
- Niels
- Auto: Prius+
shit, had ik nu maar Mobil1..
- Niels
- Auto: Prius+
LOLZZSnipe schreef:Ik zie overigens geen hell red shoarmascreamer op de baan. Ze zouden die races wat meer moeten aanpassen aan de lokale gebruiken.
- RJay
Haa die red bull :banaan:
Ik blij dat ik mobil1 heb
Op m'n werk is dit helemaal top, daar heb ik mclaren als chassis én bonusfactor.
Ik blij dat ik mobil1 heb
- Ar
- Auto: Prius
Vettel toprijder, maar op sommige punten is zijn leercurve toch wel erg vlak.
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Eigenlijk geld dat voor heel Red Bull.
Vorig jaar waren ze al retesnel, dit jaar zijn ze het te kloppen team. Maar door te vaak mechanische en rijdersfouten te maken staan ze er in het kampioenschap niet zo goed voor als dat had gekund.
Naja, op naar Canada. Maar zoals Olav Mol ook al zei, daar zal McLaren waarschijnlijk sneller zijn vanwege de hoge snelheden.
Vorig jaar waren ze al retesnel, dit jaar zijn ze het te kloppen team. Maar door te vaak mechanische en rijdersfouten te maken staan ze er in het kampioenschap niet zo goed voor als dat had gekund.
Naja, op naar Canada. Maar zoals Olav Mol ook al zei, daar zal McLaren waarschijnlijk sneller zijn vanwege de hoge snelheden.
- franke87
McLaren is goed bezig, idem voor Renault, beetje pech voor Petrov op het laatst, maar ja dat is racen
Ferrari valt me het meest tegen tot nu toe.
Maar het was weer een vette race om naar te kijken!
Ferrari valt me het meest tegen tot nu toe.
Maar het was weer een vette race om naar te kijken!
- Ar
Olav Mol? Die heb ik al een tijd niet meer gehoord.
- PD power
Hier dan een spoedcurses.....Luco schreef:Tjongejonge die Vettel krijgt shumitrekjes
http://www.youtube.com/watch?v=txKfqjas ... ature=fvwp
Vond het wel een leuke wedstrijd.
-
EJGT3CS
Dubbel
Laatst gewijzigd door EJGT3CS op 30 mei 2010, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
EJGT3CS
Hamilton oogt gespannen en is niet bepaald blij..
Vaag..
Zou die last hebben van een buikgriepje?
Vaag..
Zou die last hebben van een buikgriepje?
- Snipe
Normaal gesproken is Mattijs er snel bij om een uitgebreid verslag van de race te schrijven. Vandaag is hij er niet, dus de uitslag en een kort verslag zijn dit keer door iemand anders geschreven: http://www.driving-fun.com/640/the-know ... -zege.aspx
Inclusief pitspoezenfoto, dat dan weer wel
Inclusief pitspoezenfoto, dat dan weer wel
-
Luco
henno boenink schreef:Hier dan een spoedcurses.....Luco schreef:Tjongejonge die Vettel krijgt shumitrekjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=txKfqjas ... ature=fvwp
Vond het wel een leuke wedstrijd.
- Downforce Hans
Kijk gewoon naar de BBC.
Gelijk na de wedstrijd met iedereen intervieuws en het laatste nieuws.
Withmarsh nog even aan het woord geweest samen met Brawn.
Leuk om te horen hoe zij er over denken en te horen hoe zij vroeger met dit soort dingen omgingen.
Gelijk na de wedstrijd met iedereen intervieuws en het laatste nieuws.
Withmarsh nog even aan het woord geweest samen met Brawn.
Leuk om te horen hoe zij er over denken en te horen hoe zij vroeger met dit soort dingen omgingen.
- Downforce Hans
Tja, dat dachten wij vorige jaar bij jou ookLuco schreef:Tjongejonge die Vettel krijgt shumitrekjes
-
Luco
Ik laat duidelijk snellere rijders ook gewoon voorbij en ga niet in de weg rijdenDownforce Hans schreef:Tja, dat dachten wij vorige jaar bij jou ookLuco schreef:Tjongejonge die Vettel krijgt shumitrekjes![]()
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Als je ze eraf tikt, is dat ook niet meer mogelijk...Luco schreef:Ik laat duidelijk snellere rijders ook gewoon voorbij en ga niet in de weg rijdenDownforce Hans schreef:Tja, dat dachten wij vorige jaar bij jou ookLuco schreef:Tjongejonge die Vettel krijgt shumitrekjes![]()
- Ar
Samenvattend was het in ieder geval een mooie rce om naar te kijken. Regen was daar niet voor nodig.
-
Marco R.
Vertel eens waarom Vettel nou Schumitrekjes krijgt?
Hij rijdt sneller, haalt in, STUURT NIET opzettelijk terug (zie zijn stuurtje op de onboard cam). Webber blijft hem op het vuile houden et voila.
Wel überstomstomstom dat dit zo heeft moeten gebeuren voor Red Bull.
Domme puntenverspilling.
Hij rijdt sneller, haalt in, STUURT NIET opzettelijk terug (zie zijn stuurtje op de onboard cam). Webber blijft hem op het vuile houden et voila.
Domme puntenverspilling.
-
Luco
Marco R. schreef:Vertel eens waarom Vettel nou Schumitrekjes krijgt?
Domme puntenverspilling.
Shumitrekjes
1 Hij stuurt wel terug, naar rechts, zie alle herhalingen, Webber houdt gewoon zijn lijn.
2 Hij wijst wel twee of drie keer naar zijn voorhoofd met draaiend vingertje, terwijl die zelf een stomme fout maakt
Zou die les gehad hebben van Shumi
-
Marco R.
Stuurt terug naar rechts? Kijk maar naar z'n stuur bij de onboard beelden.
En bovendien, de bocht gaat naar links, denk je dat hij dan op het vuile stuk links blijft rijden? Webber had gewoon realistisch moeten blijven. Hij had z'n motor op een zuinigere stand gezet en miste topsnelheid. De achterband van Vettel was bij de voorband van Webber. Die had dan niet zo volhoudend moeten zijn en gewoon naar rechts moeten rijden.
En bovendien, de bocht gaat naar links, denk je dat hij dan op het vuile stuk links blijft rijden? Webber had gewoon realistisch moeten blijven. Hij had z'n motor op een zuinigere stand gezet en miste topsnelheid. De achterband van Vettel was bij de voorband van Webber. Die had dan niet zo volhoudend moeten zijn en gewoon naar rechts moeten rijden.
-
Luco
Marco R. schreef:Stuurt terug naar rechts? Kijk maar naar z'n stuur bij de onboard beelden.
Ja, Webber reed gewoon zijn lijn en vanuit diverse standpunten zie je Vettel gewoon te vroeg terugkomen.
En dat zie je als je goed kijkt ook op de onboardbeelden, al is natuurlijk de stuuruitslag heel erg minimaal bij dit soort auto's en is het bijna niet te zien, maar vanuit andere standpunten was het wel heel duidelijk dat Vettel terugstuurde.
citaat:
But on Lap 41 Vettel got a run on Webber on the inside going down to Turn 12, and had drawn alongside, but as he tried to move to the right to gain the entry line his right rear wheel clipped Webber’s left front. Suddenly Vettel was spinning wildly down the road and into retirement with a punctured right-rear tyre, and as Webber was forced to run wide the two McLarens picked their way gleefully through the debris to snatch the leading positions.
Webber and Vettel each squarely blamed the other for the accident, which left Red Bull technical guru Adrian Newey with his head in his hands.
Dat bedoel ik met shumi trekjes, het is altijd andermans schuld, zelfs als beelden iets anders zeggen
Want ook al had die op het vuile blijven zitten, Webber zat op dat moment aan de buitenkant en had nooit in kunnen sturen, Vettel had er alleen maar naast hoeven te blijven, meer niet.
Dus gewoon een hele domme fout van Vettel, als je zulke fouten blijft maken wordt je denk ik geen wk.