Vandaag GESPOT
-
Chili
Re: Vandaag GESPOT
Gisteren een zilverkleurige R8 op industrieterrein Terwijde bij Utrecht, en vanmorgen een Lotus Esprit op de A2 tussen Vianen en Utrecht, die afboog naar de A12 richting Arnhem.
-
Kees Bunk
Eigenlijk klinkt dit best lekker in een smal straatje!
Kan er elke ochtend van genieten

- Adje ///M3
Grijze 360 Spider zojuist op de A2
Cayenne GTS hier in Son
Cayenne GTS hier in Son
- Ben_968CS
Mooi! Typisch geval van Amersfoort. Als klein ventje stond ik op die hoek met mijn neus tegen de ruit van de modelbouwwinkel geplakt.Kees Bunk schreef:Eigenlijk klinkt dit best lekker in een smal straatje!
-
Kees Bunk
Leuk winkel 
Ik kom er ook regelmatig om even wat spullen voor maquettes te halen.
Loop stage bij het architectenbureau aan de overkant. OOKarchitecten. Prachtige panden daar.
Loop stage bij het architectenbureau aan de overkant. OOKarchitecten. Prachtige panden daar.
- Ben_968CS
Mooi stukje Nederland! Heet dat niet de Kromme Straat? Mijn favoriete Italiaan zit daar ook, San Georgio; vooral in de zomer als het terras aan de achterkant langs de gracht open is.Kees Bunk schreef:Leuk winkel
-
Kees Bunk
Klopt, Krommestraat.Ben_968CS schreef:Mooi stukje Nederland! Heet dat niet de Kromme Straat? Mijn favoriete Italiaan zit daar ook, San Georgio; vooral in de zomer als het terras aan de achterkant langs de gracht open is.Kees Bunk schreef:Leuk winkel
Is te merken dat jij daar vaak eet, volgens mij is deze F430 van die Italiaan
- Ben_968CS
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Gisteren een back-to-the-future DeLorean replica op de A2 gespot. Stond achterop een autotransporter.
Zoiets dus:

Zoiets dus:
- JP
Gisteren op de Duitse snelweg;
Mercedes SLS AMG (dat geluid
)
Porsche 997 Turbo S Cabrio
Audi R8R (by ABT)
Mercedes SLS AMG (dat geluid
Porsche 997 Turbo S Cabrio
Audi R8R (by ABT)
- Haipeng
Lekker smijten met een 760Li
- Joop
Met deze auto heb ik vandaag ook nog een stukkie gereden...Haipeng schreef:
Lekker smijten met een 760Li
Heerlijk zo'n 6.0L V12
- InjectTheVenom
FrankS kwam vandaag even op de koffie bij mijn werk 
-
Dickh.
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Zag gisteren zo'n nieuwe Honda Hybrid coupé. Zag er echt lekker uit.
-
Marco R.
Mooi filmpje bij de Honda dealert daaro. Ook nog de rotonde bij de Mac (andere kant A12) gebruikt om ruime donutjes te doen?
- Haipeng
@ Joop: Heerlijk auto he! Ik was er gister en heb ook nog in de M3 mogen sturen. Kon je vandaag ook in de M5 rijden en wie reed er vandaag met je mee? Gister waren Yelmer Buurman en Shirley van der Lof aanwezig.
@ Marco R: Nope helaas niet, ik wist niet dat daar een rotonde zat.
@ Marco R: Nope helaas niet, ik wist niet dat daar een rotonde zat.
-
jarno trulli
ben ik nou de enige die het raar vind dat mensen een auto die ze ter goeder trouw mee krijgen om een te ervaren hoe het is om zoiets te rijden, om dan vervolgens er dwars mee te gaan en er heel hard mee te gaan rijden? heerlijk hoor een auto afmatten maar dan wel graag me eigen auto.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Je bent niet de enige.jarno trulli schreef:ben ik nou de enige die het raar vind dat mensen een auto die ze ter goeder trouw mee krijgen om een te ervaren hoe het is om zoiets te rijden, om dan vervolgens er dwars mee te gaan en er heel hard mee te gaan rijden? heerlijk hoor een auto afmatten maar dan wel graag me eigen auto.
- Knot
Kwam ik net ook tegen in Zoetermeer, de CR-Z, ziet er prachtig uit!Dick Hoekendijk schreef:Zag gisteren zo'n nieuwe Honda Hybrid coupé. Zag er echt lekker uit.
- Haipeng
Deze 2 auto's waren van de importeur. Yelmer en Shirley kregen de opdracht van Ekris Veenendaal om de 'klanten' te vermaken. Ik zou het ook doen, betaald powersliden/hard rijdenjarno trulli schreef:ben ik nou de enige die het raar vind dat mensen een auto die ze ter goeder trouw mee krijgen om een te ervaren hoe het is om zoiets te rijden, om dan vervolgens er dwars mee te gaan en er heel hard mee te gaan rijden? heerlijk hoor een auto afmatten maar dan wel graag me eigen auto.
- Joop
@Haipeng: vandaag hadden ze enkel de M3 en de 760iL staan... De M3 ken ik al wel; een dikke 7er niet... Heb me zelf wel eventjes vorstelijk vermaakt.
...er wordt onder toezicht gereden als je zelf rijdt; veel ruimte om zelf te spelen zit daar ook niet niet hoor. Overigens ook nergens voor nodig lijkt mij, want daar is dit ook niet voor bedoeld, al zullen sommige mensen dat helaas wel zo opvatten.
Verder zijn het de instructeurs op het filmpje zoals Haipeng aangeeft en die worden door Ekris/BMW Nederland betaald om hun kunstje te doen.
Ik deel jullie mening, maar in de praktijk valt het wel iets mee heren...Mark Nauta schreef:Je bent niet de enige.jarno trulli schreef:ben ik nou de enige die het raar vind dat mensen een auto die ze ter goeder trouw mee krijgen om een te ervaren hoe het is om zoiets te rijden, om dan vervolgens er dwars mee te gaan en er heel hard mee te gaan rijden? heerlijk hoor een auto afmatten maar dan wel graag me eigen auto.
...er wordt onder toezicht gereden als je zelf rijdt; veel ruimte om zelf te spelen zit daar ook niet niet hoor. Overigens ook nergens voor nodig lijkt mij, want daar is dit ook niet voor bedoeld, al zullen sommige mensen dat helaas wel zo opvatten.
Verder zijn het de instructeurs op het filmpje zoals Haipeng aangeeft en die worden door Ekris/BMW Nederland betaald om hun kunstje te doen.
- Downforce Hans
Dat filmpje is echt zonde van je tijd om naar te kijken........... 
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Vriend van me rijdt er nu één.. is verkoper bij Honda. Erg mooie wagen inderdaad! Hij krijgt er veel bekijks mee!Knot schreef:Kwam ik net ook tegen in Zoetermeer, de CR-Z, ziet er prachtig uit!Dick Hoekendijk schreef:Zag gisteren zo'n nieuwe Honda Hybrid coupé. Zag er echt lekker uit.
- MartijnGizmo
Gisteravond een witte 335i aan de singels in Groningen, kon die van Maus wel eens zijn...
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Gisteren een Renault Sport Spider gespot.
Grappig klein auto'tje wat het volgens mij prima zou doen op een trackday

Grappig klein auto'tje wat het volgens mij prima zou doen op een trackday