Goedkope LCD TV's gevraagd

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Goedkope LCD TV's gevraagd

Bericht door Wouter81 » 21 mei 2010, 10:43

Ik heb binnenkort een stuk of 5 LCD TV's nodig. 32" ofzo, met computeraansluiting (VGA / DVI of whatever). Verder amper wensen, Full HD oid. is niet nodig. Gaar Chinees honkytonky merk geen probleem. :) Moet vooral goedkoop zijn.

Weet iemand een zeer goedkoop adres voor zoiets? Webshop oid? Uit Duitsland mag ook.

Heb al even zitten Googlen maar kan zo weinig vinden.

MartijnGizmo

Re: Goedkope LCD TV's gevraagd

Bericht door MartijnGizmo » 21 mei 2010, 10:45

Dit is de goedkoopste 32" volgens Tweakers: http://tweakers.net/pricewatch/257615/h ... 32-m1.html

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mei 2010, 10:54

Hmm, goedkoopste 32" LCD bij BCC is 399... Weet ook niet zo waar je het goedkoper kan vinden. Kieskeurig geprobeerd?

HansD

Bericht door HansD » 21 mei 2010, 11:18

€ 328 incl verzendkosten. Toshiba is volgens mij ook niet zo'n slecht merk.

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... _32AV605P/

Tegen de tijd dat je ze nodig hebt ook even een rondje Media Markt, BCC, enz doen. Als er een 1 in de aanbieding is kijken wat het kost als je er 5 neemt.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mei 2010, 11:19

HansD schreef:€ 328 incl verzendkosten. Toshiba is volgens mij ook niet zo'n slecht merk.

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... _32AV605P/

Tegen de tijd dat je ze nodig hebt ook even een rondje Media Markt, BCC, enz doen. Als er een 1 in de aanbieding is kijken wat het kost als je er 5 neemt.
Toshiba is idd niet slecht. :)

@Aanbieding wanneer je er 5 neemt: Niet veel. Meestal zijn deze TV's zo goedkoop ingekocht dat er geen marge meer overblijft. Maar je kan het altijd vragen natuurlijk. :D

HansD

Bericht door HansD » 21 mei 2010, 12:04

Mocht de aanbiedingprijs per 5 niet onder een webprijs duiken neem je ze gewoon niet :D .

Ik ben het met je eens dat dat margetechnisch zeer waarschijnlijk niet gaat lukken maar je kunt het altijd proberen.

@Wouter, waar heb je ze voor nodig? Als garantie een mogelijk issue is zou ik een winkel de voorkeur geven boven een webshop indien het prijsverschil niet te groot is.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mei 2010, 12:11

HansD schreef:Mocht de aanbiedingprijs per 5 niet onder een webprijs duiken neem je ze gewoon niet :D .

Ik ben het met je eens dat dat margetechnisch zeer waarschijnlijk niet gaat lukken maar je kunt het altijd proberen.

@Wouter, waar heb je ze voor nodig? Als garantie een mogelijk issue is zou ik een winkel de voorkeur geven boven een webshop indien het prijsverschil niet te groot is.
Mja, het kan zijn dat een elektronicazaak niet op een webshop aanpast, andere leveringsvoorwaarden, andere garantievoorwaarden, etc., maar er dan wel tussenin gaat zitten bijv. (Mits het om hetzelfde toestel gaat) Zou je ze dan wel nemen? ;)

Net zoals je zegt; winkel heeft ook mijn voorkeur v.w.b. garantie. :)

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 21 mei 2010, 12:14

HansD schreef: @Wouter, waar heb je ze voor nodig? Als garantie een mogelijk issue is zou ik een winkel de voorkeur geven boven een webshop indien het prijsverschil niet te groot is.
Wil ze in onze Technische Dienst inzetten voor monitoringdoeleinden van de servers van onze klanten. Soort mini NOC, schermen met wandsteunen aan de muur bevestigd. Garantie vind ik niet superspannend, vooral goedkoop is belangrijk. :)

Gert.

Bericht door Gert. » 21 mei 2010, 12:15

Ga eens babbelen bij de MediaMarkt bij jou in de buurt, vraag naar de afdelingsleider van de KTV afdeling. Weet zeker dat er voor een leuke prijs wat te regelen valt.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mei 2010, 12:22

Wouter81 schreef:
HansD schreef: @Wouter, waar heb je ze voor nodig? Als garantie een mogelijk issue is zou ik een winkel de voorkeur geven boven een webshop indien het prijsverschil niet te groot is.
Wil ze in onze Technische Dienst inzetten voor monitoringdoeleinden van de servers van onze klanten. Soort mini NOC, schermen met wandsteunen aan de muur bevestigd. Garantie vind ik niet superspannend, vooral goedkoop is belangrijk. :)
Garantie is dus niet super belangrijk, dan kun je idd langs de MediaMarkt lopen. :)
Gert911 schreef:Ga eens babbelen bij de MediaMarkt bij jou in de buurt, vraag naar de afdelingsleider van de KTV afdeling. Weet zeker dat er voor een leuke prijs wat te regelen valt.

HansD

Bericht door HansD » 21 mei 2010, 12:31

Dan zou ik gewoon die toshiba's kopen als ik jou was wouter. Behoorlijk merk, geen C merk zoals die Haier, wordt afgeleverd voor die prijs en ik verwacht niet dat je in een winkel € 75 per toestel eraf kunt praten waarbij je dan zelf ook nog de winkels af moet gaan om te onderhandelen en ze mee te nemen.
Redcoon is ook een betrouwbare, en grote, webshop, geen zolderkamerhobbyist.

@Robin niet zo negatief over de rooie vriend he ondanks dat je bij de vriend van schiphol-rijk werkt 8) . Die garantievoorwaarden zijn prima dichtgespijkerd in de contracten met leveranciers :lol:

BrianV

Bericht door BrianV » 21 mei 2010, 13:00

Wouter81 schreef:

waarom koop je geen TFT monitor's?
zijn stuk goedkoper en bijna allemaal full hd
zomaar een voorbeeld: 179Euro
http://www.alternate.nl/html/product/Mo ... +en+groter

http://tweakers.net/pricewatch/cat/344/ ... b3FYDXUWr8

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 21 mei 2010, 13:41

Heb nu een partijtje 22" TFT's hangen maar wil graag wat groter, vandaar.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mei 2010, 13:47

HansD schreef: @Robin niet zo negatief over de rooie vriend he ondanks dat je bij de vriend van schiphol-rijk werkt 8) . Die garantievoorwaarden zijn prima dichtgespijkerd in de contracten met leveranciers :lol:
Haha :D Ik bedoel meer, de garantievoorwaarden en alles zijn wel goed, maar meer de afhandeling is knudde. Althans, dat was bij mijn twee ervaringen er mee. :P

HansD

Bericht door HansD » 21 mei 2010, 13:55

Tsja, alles wordt bij de leverancier neergelegd. Blijft een kostenpost die after-sales :wink: .

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mei 2010, 13:59

HansD schreef:Tsja, alles wordt bij de leverancier neergelegd. Blijft een kostenpost die after-sales :wink: .
True, maar da's bij de grote concurrent van hun niets anders. Wij sturen het ook gewoon op naar de leverancier als onze TD het niet kan maken. Maar ik bedoel meer het contact naar de klant toe. Wij vervangen het apparaat gewoon als hij niet binnen 3x gerepareerd kan worden. Bij die rooien ( :P ) ben ik laatst voor de 7e (!) keer daar geweest omdat hij terug was van reparatie. En toen was hij nog steeds stuk. Wilden ze hem WEER gaan opsturen, toen heb ik ze maar uitgelegd dat ik het nu wel welletjes vond. Week later kon ik weer terugkomen maar hadden ze een gloednieuwe voor me. Het KAN dus wel. :P

HansD

Bericht door HansD » 21 mei 2010, 14:14

We dwalen behoorlijk af maar wouter heeft zijn antwoord toch al :wink: .

Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je die ervaring had maar ik heb de laatste service garantieovereenkomst met MM er even bij gepakt maar daarin wordt heel specifiek een maximale reparatietermijn van 20 werkdagen en maximaal 3 defecten binnen de garantietermijn afgesproken. Wordt hier niet aan voldaan kan MM het toestel omruilen of de aankoopsom crediteren en doorbelasten aan de leverancier. FYI, wellicht kun je ze hier een volgende keer mee om de oren slaan 8) .

PS ik werk niet bij MM maar heb als leverancier gewerkt met alle CE retailers (ook BCC).

PS2 waarom koop je iets bij MM als je zelf werkzaam bent bij BCC?

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mei 2010, 15:06

HansD schreef:We dwalen behoorlijk af maar wouter heeft zijn antwoord toch al :wink: .

Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je die ervaring had maar ik heb de laatste service garantieovereenkomst met MM er even bij gepakt maar daarin wordt heel specifiek een maximale reparatietermijn van 20 werkdagen en maximaal 3 defecten binnen de garantietermijn afgesproken. Wordt hier niet aan voldaan kan MM het toestel omruilen of de aankoopsom crediteren en doorbelasten aan de leverancier. FYI, wellicht kun je ze hier een volgende keer mee om de oren slaan 8) .

PS ik werk niet bij MM maar heb als leverancier gewerkt met alle CE retailers (ook BCC).

PS2 waarom koop je iets bij MM als je zelf werkzaam bent bij BCC?
Nu wel een tijdje geleden, was ongeveer een half jaar geleden. Maar oke, thanks. :) (Niet dat ik er ooit nog wat ga kopen, maar dat terzijde)

@PS: Welke klant vond je het fijnst? ;)

@PS2: Was een fotocamera voor mijn zus en wij hadden die helaas niet. En ze wilde perse die.. :) (Hij was roze... :bag: )

HansD

Bericht door HansD » 21 mei 2010, 15:36

@PS: Welke klant vond je het fijnst?
Je vraagstelling geeft een beetje raar gevoel maar ik snap wat je bedoeld :wink: . Ik heb altijd erg prettig samengewerkt met BCC (ja ja), de Harense Smid en Scheer & Foppen. Sowieso met de meeste wel, alleen It's en United retail zijn dramabedrijven.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 mei 2010, 15:38

HansD schreef:
@PS: Welke klant vond je het fijnst?
Je vraagstelling geeft een beetje raar gevoel maar ik snap wat je bedoeld :wink: . Ik heb altijd erg prettig samengewerkt met BCC (ja ja), de Harense Smid en Scheer & Foppen. Sowieso met de meeste wel, alleen It's en United retail zijn dramabedrijven.
Haha, ik snap je wel hoor. Maar mij had het geen klap uitgemaakt als je BCC een rotklant vond. Haha.

Leuk om dat zo eens te horen. :thumbup:

HansD

Bericht door HansD » 21 mei 2010, 15:44

Het zal jouw persoonlijk niet zoveel uitmaken nee.

BCC was juist de 1e landelijke keten waar we/ik erg grote stappen hebben gemaakt (beginjaren 2000 met Dyson), soort best practice voor de rest 8) .

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 21 mei 2010, 15:56

Macro heeft een dezer dagen 19% korting op de TV's... .
http://www.metro-mcc.nl/content/items.asp?Menu_No=1325

WJ

Bericht door WJ » 21 mei 2010, 19:52

http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/ ... 114319.htm

Misschien dat als je contact opneemt ze nog andere/of deze misschien wat goedkoper aan kunnen bieden als je er 5 afneemt ofzo.

Ralph Wolf

Bericht door Ralph Wolf » 29 mei 2010, 19:06

bij expert dagaanbieding volgende week 32 inch samsung voor 339 euro 2010 model

is niet slecht;-)

Plaats reactie