Weet iemand een zeer goedkoop adres voor zoiets? Webshop oid? Uit Duitsland mag ook.
Heb al even zitten Googlen maar kan zo weinig vinden.
Toshiba is idd niet slecht.HansD schreef:€ 328 incl verzendkosten. Toshiba is volgens mij ook niet zo'n slecht merk.
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... _32AV605P/
Tegen de tijd dat je ze nodig hebt ook even een rondje Media Markt, BCC, enz doen. Als er een 1 in de aanbieding is kijken wat het kost als je er 5 neemt.
Mja, het kan zijn dat een elektronicazaak niet op een webshop aanpast, andere leveringsvoorwaarden, andere garantievoorwaarden, etc., maar er dan wel tussenin gaat zitten bijv. (Mits het om hetzelfde toestel gaat) Zou je ze dan wel nemen?HansD schreef:Mocht de aanbiedingprijs per 5 niet onder een webprijs duiken neem je ze gewoon niet.
Ik ben het met je eens dat dat margetechnisch zeer waarschijnlijk niet gaat lukken maar je kunt het altijd proberen.
@Wouter, waar heb je ze voor nodig? Als garantie een mogelijk issue is zou ik een winkel de voorkeur geven boven een webshop indien het prijsverschil niet te groot is.
Wil ze in onze Technische Dienst inzetten voor monitoringdoeleinden van de servers van onze klanten. Soort mini NOC, schermen met wandsteunen aan de muur bevestigd. Garantie vind ik niet superspannend, vooral goedkoop is belangrijk.HansD schreef: @Wouter, waar heb je ze voor nodig? Als garantie een mogelijk issue is zou ik een winkel de voorkeur geven boven een webshop indien het prijsverschil niet te groot is.
Garantie is dus niet super belangrijk, dan kun je idd langs de MediaMarkt lopen.Wouter81 schreef:Wil ze in onze Technische Dienst inzetten voor monitoringdoeleinden van de servers van onze klanten. Soort mini NOC, schermen met wandsteunen aan de muur bevestigd. Garantie vind ik niet superspannend, vooral goedkoop is belangrijk.HansD schreef: @Wouter, waar heb je ze voor nodig? Als garantie een mogelijk issue is zou ik een winkel de voorkeur geven boven een webshop indien het prijsverschil niet te groot is.
Gert911 schreef:Ga eens babbelen bij de MediaMarkt bij jou in de buurt, vraag naar de afdelingsleider van de KTV afdeling. Weet zeker dat er voor een leuke prijs wat te regelen valt.
Wouter81 schreef:Wil ze in onze Technische Dienst inzetten voor monitoringdoeleinden van de servers van onze klanten. Soort mini NOC, schermen met wandsteunen aan de muur bevestigd. Garantie vind ik niet superspannend, vooral goedkoop is belangrijk.HansD schreef: @Wouter, waar heb je ze voor nodig? Als garantie een mogelijk issue is zou ik een winkel de voorkeur geven boven een webshop indien het prijsverschil niet te groot is.
HahaHansD schreef: @Robin niet zo negatief over de rooie vriend he ondanks dat je bij de vriend van schiphol-rijk werkt 8) . Die garantievoorwaarden zijn prima dichtgespijkerd in de contracten met leveranciers
True, maar da's bij de grote concurrent van hun niets anders. Wij sturen het ook gewoon op naar de leverancier als onze TD het niet kan maken. Maar ik bedoel meer het contact naar de klant toe. Wij vervangen het apparaat gewoon als hij niet binnen 3x gerepareerd kan worden. Bij die rooien (HansD schreef:Tsja, alles wordt bij de leverancier neergelegd. Blijft een kostenpost die after-sales.
Nu wel een tijdje geleden, was ongeveer een half jaar geleden. Maar oke, thanks.HansD schreef:We dwalen behoorlijk af maar wouter heeft zijn antwoord toch al.
Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je die ervaring had maar ik heb de laatste service garantieovereenkomst met MM er even bij gepakt maar daarin wordt heel specifiek een maximale reparatietermijn van 20 werkdagen en maximaal 3 defecten binnen de garantietermijn afgesproken. Wordt hier niet aan voldaan kan MM het toestel omruilen of de aankoopsom crediteren en doorbelasten aan de leverancier. FYI, wellicht kun je ze hier een volgende keer mee om de oren slaan 8) .
PS ik werk niet bij MM maar heb als leverancier gewerkt met alle CE retailers (ook BCC).
PS2 waarom koop je iets bij MM als je zelf werkzaam bent bij BCC?
Je vraagstelling geeft een beetje raar gevoel maar ik snap wat je bedoeld@PS: Welke klant vond je het fijnst?
Haha, ik snap je wel hoor. Maar mij had het geen klap uitgemaakt als je BCC een rotklant vond. Haha.HansD schreef:Je vraagstelling geeft een beetje raar gevoel maar ik snap wat je bedoeld@PS: Welke klant vond je het fijnst?. Ik heb altijd erg prettig samengewerkt met BCC (ja ja), de Harense Smid en Scheer & Foppen. Sowieso met de meeste wel, alleen It's en United retail zijn dramabedrijven.