Ja, was een trackday van Auto Motor und Sport Zweden.
Steve,
Ga hier ook geen gewoonte van maken

Ik vind deze reactie van Sk van een ander forum ook nog wel het vermelden waardHelpen dat is het allang niet meer. in het begin wel ja, en toen legde ik uit waarom ik zou reedt. En dat ik graag alles voor 100% uit de auto haal ipv te vroeg remmen de lijn rijden(Ik vindt er niks aan om de lijn te rijden als je niet volledig met je auto op de limiet zit de hele bocht), en dat de lijn later wel komt. als je mijn video hebt bekeken kan je zien dat er alweer een hele verbetering in zit.
En wat het gevolg daarvan is heb je zaterdag wel gezien (en ik heb het live meegemaakt als passagier, de muur bij breidscheid is best hard)Michel Huisman schreef:Natuurlijk is dat mogelijk. Maar wat is de limiet ? Voor sommigen ligt die limiet tegen het ondersturen aan, terwijl anderen zo snel insturen dat de achterkant voorbij wilt komen.
KW schreef:Dan ben je al aardig snel de baan op gegaan na het halen van je rbw. Of dat zo verstandig is laat ik ff in het midden, maar na 30 rondjes vind ik het niet gek dat je de lijnen al aardig kent. Ik vond het er iig aardig netjes uit zien. Maarja dat vind ik van SK's lijnen ook en daar is wel aardig wat commentaar op
Ik ook, wat een drol!Mathieu schreef:KW schreef:Dan ben je al aardig snel de baan op gegaan na het halen van je rbw. Of dat zo verstandig is laat ik ff in het midden, maar na 30 rondjes vind ik het niet gek dat je de lijnen al aardig kent. Ik vond het er iig aardig netjes uit zien. Maarja dat vind ik van SK's lijnen ook en daar is wel aardig wat commentaar op
Hahaha, Knight Wolf die lid is van het befaamde SRKD squad die het over verstandig heeft.
Nou, mijn dag kan niet meer stuk, ik heb tranen in mijn ogen van het lachen.
Happytree schreef:
Jordi (Happytree) rijd heel netjes en beheerst, kwa lijnen ook een stuk netter dan ik (het schijnt daarintegen volgens anderen dat ik wel een enorm goede wagenbeheersing heb, hoewel ik persoonlijk vind dat er nog genoeg verbeterd kan worden. Maargoed ik ben wellicht vrij sceptisch tegenover mijzelf en blijf liever wat bescheiden, ik ben gewoon een middelmatige rijder zoals infeite bijna iedereen dat is). Merk vanuit mijzelf wel dat ik de auto exact kan laten doen wat ik wil kwa onder/overstuur e.d noem maar op, maar dat kunnen wel meer mensen zolang er maar enigsinds gevoel en oefening daarvoor is.Erik Stoffelsen schreef: Ik stap wél bij Happytree in, ziet er rustig uit, rijd toch lekker door en redelijk mooie lijnen naar mijn idee!
Skrd wil ik nog niet dood naast gevonden worden, ach mischien ook wel; dan maakt 't namelijk toch niet meer uit...![]()
![]()
Hoelaat waren jullie bij pinnochio? Ben daar ook 's avonds gaan eten...Macboy schreef: We hebben lekker bij Pinoccio gegeten en Ruben heeft in zijn eentje 98% van een XXL pizza opgegeten !!
Nou verder met Songfestival en morgen vroeg de baan op ... hopelijk veel regen, want dan gaan we bij Adenauer Forst staan kijken ! .
Zolang je dat van jezelf weet en er bewust en serieus mee om gaatHappytree schreef: @KW: ja ik heb nooit de problemen gezien van het vroeg naar circuit gaan, heb er in een korte tijd veel geleerd wat je met rustige ritjes door de bebouwde kom nooit leert, verder ben ik van mening dat ik niet boven mijn kunnen ga rijden en daarom ook voldoende marge hou.
Die reed net voor mij, supergaaf ding!JP schreef:De Politie was er vandaag ook nog om de 'Ollanders 'in de gaten te houden....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast