Prima, zo'n startersetje wel... daar kun je een beetje een idee mee krijgen. Ben zelf ook zo begonnen.
Ho ho, Opa heeft hier wel een elektrische gitaar aan de muur hangen hè.Dappers schreef:akoestisch is voor pussies... en opa's. Echte mannen maken harde muziek. :banaan:![]()
En op een tegenbod ga je niet meer inMetchu schreef:ik heb ook nog een mooi bod gedaan
Natuurlijk kan dat!JP schreef:Bij piano willen ze wel eens met gekleurde stickertjes werken. Kan dit ook bij een gitaar.
Helaas geen DF-er. Een of ander 12-jarig gitaarvirtuoosje heeft er al haar spaarcentjes voor over gehad.RJay schreef:Wie is het nieuwe lid van de DF band?
Altijd leuk. Had ik toen ook moeten doen, maar ik had toen op de middelbare net muziek van een leraar die mijn vermogen serieus muziektheorie te leren in de kiem gesmoord heeftJurriuit schreef:Helaas geen DF-er. Een of ander 12-jarig gitaarvirtuoosje heeft er al haar spaarcentjes voor over gehad.RJay schreef:Wie is het nieuwe lid van de DF band?
Ik had er ook veel eerder mee moeten beginnen, dan had ik misschien nog wat meer drive gehad om het te leren. M'n broertje speelt ook al sinds de basisschool elektrisch en heeft tegenwoordig een flink arsenaal aan gitaren liggen (waaronder een zelfgebouwde). Hij kan ook serieus wat klaarspelen op die dingen waar ik niet verder kom dan de eerste paar tonen van Nothing Else MattersRJay schreef:Altijd leuk. Had ik toen ook moeten doen, maar ik had toen op de middelbare net muziek van een leraar die mijn vermogen serieus muziektheorie te leren in de kiem gesmoord heeft
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast