Zoooo dat gaat hard

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Roman

Zoooo dat gaat hard

Bericht door Roman » 11 jan 2007, 16:24

Fabian

Bericht door Fabian » 11 jan 2007, 17:45

Ken deze idd :)

Gaat zeker vlot, ook leip, maar dat ziet iedereen wel :P

Dat glijden voor de bocht is niet zo moeilijk zoals ze dat doen, ze hebben gewoon een hele dure slipper-clutch gemonteerd waardoor dit met 2 vingers in je neus kan. Je kunt die koppeling zo afstellen dat je de mate van slip op de koppelingsplaten kunt bepalen, dus ook de mate van blokkeren van je achterwiel bij hardremmen.

Daar is het voor bedoeld, maar zij gebruiken hem specifiek om een bocht extreem aan (ik zeg bewust niet "in") te driften.

Ik probeer dit op te wekken zonder slipperclutch, dus gewoon door met de vingertjes de koppeling gewoon goed te bedienen. Vereist wat meer concentratie en tijd, maar het lukt wel :) Ooit wil ik ook nog wel eens zon slipperclutch, maar dan moet eerst mn koppeling er finaal uitliggen :lol:

Roman

Bericht door Roman » 11 jan 2007, 17:51

Eens vind er een keertje een highside plaats... Op die manneer van hun dan, ze gaan wel erg tekeer. Of er komt een keertje iemand de bocht om...

Beetje achter rem misbruik ook, lekker duur met je 999 :twisted:

Plaats reactie