Weer eens wat anders dan een Vinex-wijk
- Erik2
- Dennis Cavallino
Kan wel! In Flevoland bijvoorbeeld. Lage grondprijs + subsidies + provincie die niet negatief tegenover autosport staat en graag subsidiepotten aanboordt in Brussel voor dit soort projecten. Of er een markt voor is, is een tweede. Als je knaken hebt, wil je geen 2e huis in Flevoland, maar als er nóg een circuit ligt wellicht wel.
Al van klein kinds af aan droom ik letterlijk om dit soort projecten te ontwerpen/ontwikkelen. Lijkt me echt een gave baan/onderneming.
Alles op z'n tijd.

Al van klein kinds af aan droom ik letterlijk om dit soort projecten te ontwerpen/ontwikkelen. Lijkt me echt een gave baan/onderneming.
Alles op z'n tijd.

-
Hoeveel mensen zijn er hier in nederland die á meer dan 6 ton voor een huis neer kunnen leggen.. en dan ook nog eens een groot liefhebber zijn van circuitrijden/racen. Wordt denk ik een circuit met echt geen 50 huizen er om heen geloof ik niet in.. Daar is nederland te weinig autosport minded voor in mijn beleving..
-
Super initiatief.. Maar zeker niet te realiseren hier.. Misschien in duitsland waar het meer leeft wel te realiseren als je al ziet hoeveel mensen er wekelijks op de ring zijn..
Ooit in een autoblad een artikel gelezen over een frans kasteel ergens in de bergen met daar een circuit van ruim 2 km bij. En uiteraard enkele hectare grond er om heen.. Ze gingen daar ook een auto testen op dat circuitje.. Artikel wel 10 keer doorgelezen.. Wat zou dat super zijn als je zoiets kon bezitten en iedere dag met vrienden daar wat over dat baantje te rijden.. misschien een beetje kort maar toch.. slot conclusie wat heeft die Klaas Zwart het toch goed voor elkaar super
Ooit in een autoblad een artikel gelezen over een frans kasteel ergens in de bergen met daar een circuit van ruim 2 km bij. En uiteraard enkele hectare grond er om heen.. Ze gingen daar ook een auto testen op dat circuitje.. Artikel wel 10 keer doorgelezen.. Wat zou dat super zijn als je zoiets kon bezitten en iedere dag met vrienden daar wat over dat baantje te rijden.. misschien een beetje kort maar toch.. slot conclusie wat heeft die Klaas Zwart het toch goed voor elkaar super