Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Chris van S.
- Petrolhead Tom
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Komop zeg vergelijk alleen de eerste vier bochten, daar rijd KW een heel stuk netter en vloeiender dan SKRD.
- Chris van S.
Daar ging mijn reactie niet eens over. Maar je hebt wel gelijk tom 

- Petrolhead Tom
Oh jij doelde meer op Hunter zijn post? 

- Chris van S.
Inderdaad, ik had even moeten quoten.Tom Westendorp schreef:Oh jij doelde meer op Hunter zijn post?

- Tom V
Eindelijk de verklaring. 8)Steven Nauta schreef:Ik heb ook hardop zitten lachen hier. Dit bedenk je toch niet, kan me ook niet voorstellen dat hij deze verhalen allemaal serieus meent toch?! Ben hier in Franeker (met mijn psychiatrisch ziekenhuis verleden) redelijk wat gewend, maar dit past leuk in het rijtje van patienten.
- Macboy
Blijft leuk zo'n Ring 

- Petrolhead Tom
Tom V schreef:Eindelijk de verklaring. 8)Steven Nauta schreef:Ik heb ook hardop zitten lachen hier. Dit bedenk je toch niet, kan me ook niet voorstellen dat hij deze verhalen allemaal serieus meent toch?! Ben hier in Franeker (met mijn psychiatrisch ziekenhuis verleden) redelijk wat gewend, maar dit past leuk in het rijtje van patienten.

Klopt er zit iets niet goed in mijn hoofd er zit een Ring in...
- Petrolhead Tom
- KW
- Remmie
http://www.nuvaring.nl/Consumer/index.aspSebastian Keijmel schreef:Klopt er zit iets niet goed in mijn hoofd er zit een Ring in...
- KW
Een kleine selectie van mijn foto's afgelopen zaterdag en zondag.
Heb geen ervaring met panning-shots, maar kon nu wel even leuk oefenen. Zitten toch een paar best leuke bij al zeg ik het zelf. Verder nog wat bijzondere auto's.

Heb geen ervaring met panning-shots, maar kon nu wel even leuk oefenen. Zitten toch een paar best leuke bij al zeg ik het zelf. Verder nog wat bijzondere auto's.
- GTRene
gaaf zo'n dikke Aero 8 van Morgan, al vind ik de dichte Aeromax nog leuker 

-
Leuke sfeerimpressie! 

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Verkeerde hoek, kan 't niet zo goed zien....

(het wachten aan de linkerkant was ietswat onhandig)
To do lijst :
Remmen vervangen (zelfs m'n spiegels trilden mee)
Betere banden (Falken Ziex is leuk op straat, that's it)
Remmen vervangen

Begrenzer verwijderen (begrensd op 180km/u, Japanse ECU)
Dieetje voor de MR2
Remmen vervangen..
- Downforce Hans
Waarom wil je drie keer de remmen vervangen, je kan het beter in 1 keer goed doen 

-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Eindelijk ook weer eens geweest. Was zeker een half jaar geleden dat ik zelf het stuur in handen heb gehad op de Ring. Gisteren zijn er echter weer 18 rondjes bij gekomen. Hadden er zeker meer kunnen zijn maar aangezien ik me niet helemaal top voelde heb ik elke keer niet meer dan 2 rondjes gereden.
Het nieuwe KW Competition onderstel is nog niet zo naar mijn zin als het Bilstein Motorsport set was. Om te driften is het meer dan geweldig, voor de Nordschleife is het nog te hard. Ik heb het geluk gehda dat de eigenaar van één van de beste onderstel fabrikanten ter wereld aanwezig was en een rondje meegereden heeft. Hij wist zeer nauwkeurig de vinger op de zere plek te leggen mag ik wel zeggen. Met mijn eigen inzicht en zijn tips hoop ik binnenkort een tweede poging te kunnen doen.
In totaal waren er circa 120 auto's aanwezig waaronder enkele zeer indrukwekkende GTR's. Je ziet echter dat deze auto's vechten met het gewicht. Hoorde van meerdere eigenaren klachten over het onderstel en vooral de remmen. En aangezien we daar een oplossing voor hebben heb ik diverse kaartjes verdeeld
.
Ondertusen moet ik toch concluderen dat de R888 niet geschikt zijn voor een zware auto als de E34. Volgende keer ga ik toch maar eens kijken voor de Dunlops.
Verder had ik op het eind van de dag een krakend gelijk bij een bocht naar rechts dus daar even induiken voor 8 juni als ik bij S7 instructie moet geven.
Het nieuwe KW Competition onderstel is nog niet zo naar mijn zin als het Bilstein Motorsport set was. Om te driften is het meer dan geweldig, voor de Nordschleife is het nog te hard. Ik heb het geluk gehda dat de eigenaar van één van de beste onderstel fabrikanten ter wereld aanwezig was en een rondje meegereden heeft. Hij wist zeer nauwkeurig de vinger op de zere plek te leggen mag ik wel zeggen. Met mijn eigen inzicht en zijn tips hoop ik binnenkort een tweede poging te kunnen doen.
In totaal waren er circa 120 auto's aanwezig waaronder enkele zeer indrukwekkende GTR's. Je ziet echter dat deze auto's vechten met het gewicht. Hoorde van meerdere eigenaren klachten over het onderstel en vooral de remmen. En aangezien we daar een oplossing voor hebben heb ik diverse kaartjes verdeeld

Ondertusen moet ik toch concluderen dat de R888 niet geschikt zijn voor een zware auto als de E34. Volgende keer ga ik toch maar eens kijken voor de Dunlops.
Verder had ik op het eind van de dag een krakend gelijk bij een bocht naar rechts dus daar even induiken voor 8 juni als ik bij S7 instructie moet geven.
- daNpy
Grappig, bij de 24u heb ik Dhr Wohlfarth ook ontmoetDick Hoekendijk schreef: Het nieuwe KW Competition onderstel is nog niet zo naar mijn zin als het Bilstein Motorsport set was. Om te driften is het meer dan geweldig, voor de Nordschleife is het nog te hard. Ik heb het geluk gehda dat de eigenaar van één van de beste onderstel fabrikanten ter wereld aanwezig was en een rondje meegereden heeft. Hij wist zeer nauwkeurig de vinger op de zere plek te leggen mag ik wel zeggen. Met mijn eigen inzicht en zijn tips hoop ik binnenkort een tweede poging te kunnen doen.

Wel mooi om op de KW stand achter de schermen te mogen kijken, drinken, kletsen met wat pers lui uit de US, racen op de simulators etc, omdat je viavia een boel interessante mensen leert kennen

-
Pfff, ik heb alle fotosites afgezocht maar nergens kan ik een foto vinden van een zwarte BMW E46 met een Nederlands kenteken, die afgelopen maandag tussen 18 en 19 uur op de baan te vinden was. 

-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Danny,
Het was niet de chef van KW maar van een kleine Nederlandse fabriek waarvan ik me de onderstellen helaas niet kan veroorloven.
Het was niet de chef van KW maar van een kleine Nederlandse fabriek waarvan ik me de onderstellen helaas niet kan veroorloven.
-
Dat zijn geen tijden he! Werkse, ik haak af!Dick Hoekendijk schreef:Danny
- Downforce Hans
steve smith schreef:Dat zijn geen tijden he! Werkse, ik haak af!Dick Hoekendijk schreef:Danny
Joh, jij kan tot een uur of drie uitslapen dus wat is het probleem...........

- Knot
Was geen TF dan neem ik aan, trackday?Dick Hoekendijk schreef: In totaal waren er circa 120 auto's aanwezig waaronder enkele zeer indrukwekkende GTR's. Je ziet echter dat deze auto's vechten met het gewicht. Hoorde van meerdere eigenaren klachten over het onderstel en vooral de remmen. En aangezien we daar een oplossing voor hebben heb ik diverse kaartjes verdeeld.
- daNpy
Ah zo, dacht dat je op de fabrikant van KW doelde omdat je aangaf een competition onderstel te hebbenDick Hoekendijk schreef:Danny,