Mja, wel gedeeltelijk mee eens, het is in principe een mooie techniek. Maar het wordt niet echt veel gebruikt waardoor er nog wel eens compatibiliteitsproblemen ontstaan. Zoals dus met verschillende browsers. Hier op m'n werk werkt hij ook niet in FireFox en Chrome doet ook moeilijk.Max V schreef:Silverlight is een erg mooie techniek van Microsoft. Het werkt goed samen met .NET (hoewel er een hoop assembly's weggelaten zijn waardoor je niet zomaar elke source kunt linken). Laatst probeerde ik een bestaand .NET C# project om te zetten naar Silverlight, dat werkte niet echt fijn, bijvoorbeeld omdat Silverlight geen Serializable annotaties aan kan.
In mijn optiek is Silverlight een geweldig medium, maar het wordt vaak verkeerd gebruikt. Men begrijpt vaak niet dat Silverlight in de eerste plaats niet is bedoeld voor triviale dingen als het afspelen van filmpjes. Je kunt in Silverlight namelijk hele gebruikersapplicaties bouwen.
Wanneer ik hier het tabje TV open staat alles schots en scheef door elkaar, ik neem aan dat dat niet de bedoeling is? Een Silverlight applicatie werkt in principe in elke gangbare browser, dus dat is geen excuus.
Maargoed, silverligt terzijde gelegd; de layout doet het dan wel weer goed hier. Ziet er mooi uit, goed werk!