owjah je snapt natuurlijk niet dat 2/3 celica's bij elkaar horen en een samen achter elkaar de baan op willen zodat ze elkaar kunnen filmen.Arnoud schreef:Ja, errug leuk. Wat is de wereld toch klein. Ik rijd op de megadrukke rotonde richting ring, laat een engelse Celica voor (ritsen heet dat) en een mafkees in een zilveren Celica moet en zal er persé achteraan. Ik dacht nog wat een asociale hond......Sebastian Keijmel schreef:hier nog een leuke video waar ik achter een engelse celica aan rijdt.
Die kerel kon ook leuk doorrijden dus was erg leuk om ze met 2 celica's achter elkaar over de ring te gaan!
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
- JohanH
Sebastian Keijmel schreef:owjah je snapt natuurlijk niet dat 2/3 celica's bij elkaar horen en een samen achter elkaar de baan op willen zodat ze elkaar kunnen filmen.Arnoud schreef:asociale hond......
- Petrolhead Tom
Ten eerste mag je al helemaal niet filmen en ten tweede: waarom niet gewoon even wachten na de slagbomen? 

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Omdat je na de slagbomen ook niet mag wachten en direct door moet rijden..
- RVV
mmwaaooh dat doorrijden kan ook met 20 km/h helemaal aan de rechterkant 

- Petrolhead Tom
Er zijn er inderdaad genoeg die dat doen en ik moet zeggen dat ik daar weinig tot geen hinder van ondervind.
- Paskal
- Auto: meerdere
Ben ook maar een relatieve Ringleek in vgl tot een Steve, Robert of Dick, maar zelfs ik zie dat er van die lijnen van SK in sommige bochten echt geen donder klopt. Rechts inhalen is ook zo'n fijne
Hoop je op de Ring in ieder geval nooit tegen te komen.
Hoe dan ook was ik er afgelopen weekend ook weer eens. Mijn verslag (inclusief een dikke fail mbt remblokken monteren
) met wat foto's kun je hier vinden.

Hoe dan ook was ik er afgelopen weekend ook weer eens. Mijn verslag (inclusief een dikke fail mbt remblokken monteren

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Maar je ondervind toch ook geen hinder van mensen die filmen ?Tom Westendorp schreef:Er zijn er inderdaad genoeg die dat doen en ik moet zeggen dat ik daar weinig tot geen hinder van ondervind.

You get my point..
@Paskal ; super leuk verslag.. helaas heb ik je niet gesproken, volgende keer beter !
- Petrolhead Tom
Michel Huisman schreef:Maar je ondervind toch ook geen hinder van mensen die filmen ?Tom Westendorp schreef:Er zijn er inderdaad genoeg die dat doen en ik moet zeggen dat ik daar weinig tot geen hinder van ondervind.
![]()
You get my point..
@Paskal ; super leuk verslag.. helaas heb ik je niet gesproken, volgende keer beter !
Inderdaad ik snap je punt

- KW
Met gewoon rondjes filmen bedreig je helemaal nada noppes de TF-mogelijkheden.
Ongelukken filmen en uitgebreid posten wordt een ander verhaal, dus in dat opzicht kan ik me wel voorstellen dat ze die crashfilmpjes niet graag online willen hebben. Maar met een nette ronde zoals die van de meesten hier online zetten is imo niks mis.
Ongelukken filmen en uitgebreid posten wordt een ander verhaal, dus in dat opzicht kan ik me wel voorstellen dat ze die crashfilmpjes niet graag online willen hebben. Maar met een nette ronde zoals die van de meesten hier online zetten is imo niks mis.
pas maar op en nog even en we moeten de porsche gt3rs'en enzo en dat soort rijders die voorbij komen vliegen maar verbieden. rustig rijden lol. ja dat is iedereen daar aan het doen..... sommige mensen wel ja. maar de meeste toch echt niet. maar natuurlijk dan moet je maar naar de trackday gaan. dit is maar om te toeren.Tom Westendorp schreef:Michel Huisman schreef:Maar je ondervind toch ook geen hinder van mensen die filmen ?Tom Westendorp schreef:Er zijn er inderdaad genoeg die dat doen en ik moet zeggen dat ik daar weinig tot geen hinder van ondervind.
![]()
You get my point..
Inderdaad ik snap je puntMaar met het filmen bedreig je de TF's zoals we die vandaag de dag nog kennen denk ik meer dan heel even rustig te rijden als je de baan op gaat
- Robin Hartog
Dude, waar heb jij het over? Die GT3 RS'en rijden ook rustig de baan op hoor. Dat ze daarná knallen... Ja, dat weet iedereen.Sebastian Keijmel schreef:pas maar op en nog even en we moeten de porsche gt3rs'en enzo en dat soort rijders die voorbij komen vliegen maar verbieden. rustig rijden lol. ja dat is iedereen daar aan het doen..... sommige mensen wel ja. maar de meeste toch echt niet. maar natuurlijk dan moet je maar naar de trackday gaan. dit is maar om te toeren.Tom Westendorp schreef:
Inderdaad ik snap je puntMaar met het filmen bedreig je de TF's zoals we die vandaag de dag nog kennen denk ik meer dan heel even rustig te rijden als je de baan op gaat
- JP
Zeker !! daar staat immers SKRD voor...Sebastian Keijmel Roundabout Drifting......Rico schreef:Ah dat filmpje van die overstuur actie was dus op de rotondeen een mafkees in een zilveren Celica moet en zal er persé achteraan. Ik dacht nog wat een asociale hond......:drinking:

- Mathieu
JP schreef:Zeker !! daar staat immers SKRD voor...Sebastian Keijmel Roundabout Drifting......Rico schreef:Ah dat filmpje van die overstuur actie was dus op de rotondeen een mafkees in een zilveren Celica moet en zal er persé achteraan. Ik dacht nog wat een asociale hond......:drinking:

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik moest hier al om gniffelen,Ja, errug leuk. Wat is de wereld toch klein. Ik rijd op de megadrukke rotonde richting ring, laat een engelse Celica voor (ritsen heet dat) en een mafkees in een zilveren Celica moet en zal er persé achteraan. Ik dacht nog wat een asociale hond......
maar hierna
Moest ik toch echt lachen.owjah je snapt natuurlijk niet dat 2/3 celica's bij elkaar horen en een samen achter elkaar de baan op willen zodat ze elkaar kunnen filmen.
Elk normaal mensen had het of niet gedaan of hier even z'n excuses gemaakt.
Vooral zo door blijven gaan, ooit komt het allemaal goed

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ik heb ook hardop zitten lachen hier. Dit bedenk je toch niet, kan me ook niet voorstellen dat hij deze verhalen allemaal serieus meent toch?! Ben hier in Franeker (met zijn psychiatrisch ziekenhuis verleden) redelijk wat gewend, maar dit past leuk in het rijtje van patienten.
-
Ja, dit is inderdaad vrij hilarisch. Nooit begrepen hoe dit werkte.... Dankzij SK heb ik het licht gezien en begrijp ik dat als je op een rotonde één Porsche van een rijtje van tien ertussen laat, dat die andere negen er ook bij horen en dat je ze voor moet laten gaan. Werkt net zo als bij een begrafenisstoet.
- Chris van S.
Ik liet net een stukje SKRD op de NS zien aan mijn vader die niets weet van de discussie's hier.
Hij keek 2 minuten en het enige wat hij zei was:
- Oooeeh
- Aaah
- Dat gaat te hard
- Hij zit niet op de lijn
- En na die 2 minuten liep hij weg en zei: Die jongen zou is met een coureur mee moeten rijden om te kijken hoe het moet.....
Hij keek 2 minuten en het enige wat hij zei was:
- Oooeeh
- Aaah
- Dat gaat te hard
- Hij zit niet op de lijn
- En na die 2 minuten liep hij weg en zei: Die jongen zou is met een coureur mee moeten rijden om te kijken hoe het moet.....
-
Had hij zijn handen zijn zijn zakken zitten?Chris van S. schreef:- Oooeeh
- Aaah

Ach jah, ik vind het wel erg vet zo'n dikke drift. Mij lukt het nog niet in de Focus

- Robertdj
Vanaf blokhoeve rechtsaf de AC opdraaien (3 banen de ruimte). Veel plezier!Hunter schreef:Had hij zijn handen zijn zijn zakken zitten?Chris van S. schreef:- Oooeeh
- Aaah![]()
![]()
Ach jah, ik vind het wel erg vet zo'n dikke drift. Mij lukt het nog niet in de Focus![]()

- KW
Iemand heeft mij zondag tijdens m'n laatste rondje nog gefilmd bij Hatzenbach

OooeehKW schreef:Iemand heeft mij zondag tijdens m'n laatste rondje nog gefilmd bij Hatzenbach![]()
Aaah
- RVV
KW heeft meer credits dan SKRD 

- JP
jij durft.....Rico schreef:KW heeft meer credits dan SKRD

- Petrolhead Tom
Durf ik wel te beamen.JP schreef:jij durft.....Rico schreef:KW heeft meer credits dan SKRD