Tja hoe kun je vertrouwen in de PVV hebben is imho eenzelfde vraag Wouter
En zonder de discussie gevolgd te hebben op Fok Maurice, is er dan een tekort aan geld in NL? Volgens mij is er geld zat alleen mogen ze verdeling wel eens aanpassen...
En verder dat Cohen niet sterk in economie is vind ik ook zo'n dooddoener, ik bedoel dan laat je je onderbuikgevoel toch regeren door de krantenkop op de Telegraaf hoor.... Dat Rutte geschiedenis heeft gestudeerd daarover hoor je niemand maar moet ik van zo iemand verwachten dat ie meer verstand van economie heeft? Laat me niet lachen

Zou het niet zo zijn dat die mensen weer mensen om zich heen hebben die verstand van zaken (zouden moeten) hebben of denk je dat de algemeen directeur van een bedrijf ook precies weet hoe het magazijn werkt? Precies...
Het is leuk dat de VVD zo groot is maar mijn stem krijgen ze iig niet (bij de gemeenteraad afgelopen keer wel trouwens, ze hadden gewoon het beste programma). Te veel "ouwe jongens krentebrood", mekaar een beetje de hand boven het hoofd houden en baantjes bezorgen....nee daar wordt het beter van in NL
Veel genoemde critiek vind ik behoorlijk kenmerkend voor de gang van zaken in Nederland. Iedereen ziet dat topje van die ijsberg wat wordt uitgelicht door de media en maar een enkeling heeft door wat zich onder het wateroppervlak afspeelt. Het is maar goed dat een regering uit een coalitie bestaat want mensen hebben echt totaal geen idee waar ze op stemmen en wat dat voor gevolgen voor hun zelf hebben. Het resultaat van een coalitie is vaak matig maar dat is nog altijd beter dan een ontzettende teringzooi