Timestamp van het filmpje berekenen aan de hand van de punten waartussen je de tijd wil weten.Gerwin Ring schreef: ben overigens altijd verbaasd hoe jij uit dit soort (niet complete) rondjes weer een btg/ns tijd weet te destilleren, hoe doe je dat?
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- KW
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
-
Wie gaan er zondag? ik ben er zondag met de CSL 

-
Ik ben er ook het gehele weekend,
mocht je nog een rondje gaan rijden en je hebt nog wat exta balast nodig zou ik graag een rondje met je meerijden
MVG Dennis
mocht je nog een rondje gaan rijden en je hebt nog wat exta balast nodig zou ik graag een rondje met je meerijden
MVG Dennis
-
Aanstaande maandag ga ik met twee vrienden. Eerste rondje als passagier, spannend! :banaan:
Voor zij die er dan ook zijn: we zijn te herkennen aan de zwarte E46 320d.
Voor zij die er dan ook zijn: we zijn te herkennen aan de zwarte E46 320d.
- stefan740
Veel plezier in de grote file zondag en maandag 

-
Tsja, verder konden we geen andere datum.stefan740 schreef:Veel plezier in de grote file zondag en maandag

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Ach dat hoort bij Touristenfahrten. Als je veel rondjes wilt rijden dan moet je niet in 't weekend gaan..en al helemaal niet als het mooi weer gaat worden. Zondag/Maandag wordt het genieten van al het moois wat rond rijd, het zal zeker druk worden.. niks mis mee.
- Macboy
- MX5T
Ik bedoelde aan te geven dat om echt hard te rijden vooral oefening belangrijk is. Heb je meer talent dan gaat het met de oefening "wat" sneller en verloopt het leerproces vlotter. Je kunt zelf wel vaststellen hoe steil jouw leercurve is en dan kun je zelf je hoeveelheid talent destilerenGerwin Ring schreef:haha nou 5 % talent vind ik wel heel zuinig, kunnen we er niet 10% van maken?BtG7.55 / NS8.15............doe je goed. Kost wat maar het levert ook wat op al dat oefenen (5% talent, 5% lef en 90% oefening )![]()
ben overigens altijd verbaasd hoe jij uit dit soort (niet complete) rondjes weer een btg/ns tijd weet te destilleren, hoe doe je dat?

Tijd destileren is makkelijk; je neemt een ander filmpje erbij van jou of, als ik zwaar getafeld heb het gekende filmje van Hielke in de Sierra Cosworth (uit de jaren dat er nog bodyroll in een auto mocht zitten) en dan een beetje optellen en aftrekken en voila er rolt een cijfer uit................of dit juist is wordt/ werd nog nooit betwist waardoor in het land der blinden...................
het cijfer voor jou is wel redelijk acuraat (+- 1 sekonde), is ook wel nodig want ik moest even zien of jij nog als cameraauto kan fungeren als ik op 11 juni tijdens de trackochtend weer eens een poging wil ondernemen met de Ringmazda. Eea uiteraard afhankelijk van de preparatievorderingen voor fase2 (=NS8 / 20,6). Grotere turbo is er gisteren opgegaan, hopelijk volgende week mappen, AST Competition onderstel zit er ook onder. grotere remmen liggen klaar voor montage, sperdifferentieel met langere eindreduktie kan er ergens volgende week onder, nieuwe voorspoiler met splitter nog te knutselen enz.
Het afstellen van het onderstel op Zandvoort zit er voor 11 juni helaas niet meer in terwijl dit naar mijn idee de component is die de grootste bijdrage aan de verdere rondetijdreducering moet leveren, gelukkig heb ik jouw banden goed kunnen bewaren en die zullen dan ook wederom hun goede diensten mogen leveren.
Uiteindelijk allemaal weer kort dag, zoals altijd eigenlijk wel, ik heb gewoon een hekel aan dat sleutelen en ben door die lange en koude winter pas laat uit de winterslaap gekomen. Tijdens de Driving Fun trackdag bleek er nog weinig snelheid in het mannetje te zitten dus ook hier weinig talent aanwezig.
- stefan740
Baan is vandaag in totaal een uurtje of 2 uur open geweest. Ook een stuk drukker dan een normale vrijdag dus dat belooft wat voor de rest van het weekend!
Nog een SLS cabrio gespot en een stuk of 3 boxster spyders met dik geluidje. Trailer met rode RS5'en kwam ook nog even bij de parkplatz kijken
Nog een SLS cabrio gespot en een stuk of 3 boxster spyders met dik geluidje. Trailer met rode RS5'en kwam ook nog even bij de parkplatz kijken

- PD power
Ik ben er zondag of maandag.
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Ik ben er morgen 

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
't Was vandaag erg druk rondom de ring, maar alles was goed te doen..
1 of 2 sluitingen geweest, helaas is de laatste wel een flinke geweest. Lekker weertje en veel moois gezien..
1 of 2 sluitingen geweest, helaas is de laatste wel een flinke geweest. Lekker weertje en veel moois gezien..
De eerste dag zit er al weer op! En ik heb alvast een filmpje kunnen upload @ het hotel
Hier mijn Nieuwe lap in 9min02
Hier een leuk overstuur momentje uit een andere lap
Hier een leuk overstuur momentje uit een andere lap
Laatst gewijzigd door Sebastian Keijmel op 23 mei 2010, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Het is vooral eerst onderstuur.....omdat je er te hard induikt
Ja dat denk ik ookMark Nauta schreef:Het is vooral eerst onderstuur.....omdat je er te hard induikt

- MX5T
9.03Sebastian Keijmel schreef: Hier mijn Nieuwe lap in 9min02
- Dennis Cavallino
Je zou een stuk sneller kunnen zijn als je eens aan je lijnen zou werken. Neem het stuk tot aan T13, daar zie ik niet 1 goede lijn. Dankzij je langzame voorwielaandrijver ga je er niet op je bek, maar je stuurt veels te vroeg in, komt daardoor niet goed uit voor de daaropvolgende bochten. Je lijkt teveel op een sim-racer met alle stumperhulpjes aan in mijn optiek. Ga eens achter iemand aanrijden of meerijden met iemand die wel beter de ideale lijn beheerst en dan zie je wat ik bedoel. Of volg een racecursus. Je zou een veel betere rijder kunnen worden, want je wil om hard te gaan is en blijft aanwezig.Sebastian Keijmel schreef:De eerste dag zit er al weer op! En ik heb alvast een filmpje kunnen upload @ het hotel
- FreudeamFahren
Leuk? Ongepland en met mazzel opgevangen. Wat hoop ik ontzettend dat ik jou nooit tegen kom...Sebastian Keijmel schreef:Hier een leuk overstuur momentje uit een andere lap
- Tommy
Faf, waar maak je je zorgen om? Als je nou zelf gewoon op de "goede" lijn blijft rijden kom je hem daar toch ook nooit tegen, af en toe uitkijken voor overstekend wild .. . 

- GTRene
wat een zware reacties
ja het kon her en der wat beter, maar tis geen wedstrijd dus ach...daarbij moet je ook een goede baankennis hebben lijkt me om al op voorhand goed in te zetten voor de volgende bocht als je niet meer precies weet wat er komt? de Ring is vrij groot.
wel ff
bij dat ff bijna momentje terwijl die auto voor hem op de lijn al instuurt en jij hem binnendoor wilde steken, dat had die andere niet zo verwacht.
verder zag ik een paar keer een knipperlicht dat ze jou gezien hadden
verder een snelle @Warp Speed-ster die er voorbij knalde...lijkt me ook niet standaard
en dan die mooie Z3 M coupe zilver
fat ass.
en dat geluid ineens in je auto die dikke blerp van de E30 M3met waarschijnlijk een airbox.
vond het best een leuk filmpje.
dat overstuur filmpje helemaal mooi gedaan/gemonteerd
en ach kan gebeuren lijkt me...trouwens hoe kwam dat, ging je een momentje van je gas of gooide ie hem zo om.

ja het kon her en der wat beter, maar tis geen wedstrijd dus ach...daarbij moet je ook een goede baankennis hebben lijkt me om al op voorhand goed in te zetten voor de volgende bocht als je niet meer precies weet wat er komt? de Ring is vrij groot.
wel ff

verder zag ik een paar keer een knipperlicht dat ze jou gezien hadden

verder een snelle @Warp Speed-ster die er voorbij knalde...lijkt me ook niet standaard

en dan die mooie Z3 M coupe zilver

en dat geluid ineens in je auto die dikke blerp van de E30 M3met waarschijnlijk een airbox.
vond het best een leuk filmpje.
dat overstuur filmpje helemaal mooi gedaan/gemonteerd

en ach kan gebeuren lijkt me...trouwens hoe kwam dat, ging je een momentje van je gas of gooide ie hem zo om.
- JP
Oversteermomentje @ BMW logo op de baan (kijk maar eens goed
)--> daar is het altijd glad

-
OMG wat een lutser. Heb je nou na een jaar nog niks bijgeleerd?
Leuk filmpje. De inhaalaktie/poging (witte Scirocco) was misschien niet zo handig.
Ook bij ex muhle laat je niet veel ruimte over voor de motor rijder, of lijkt dat maar zo?

Ook bij ex muhle laat je niet veel ruimte over voor de motor rijder, of lijkt dat maar zo?
- Dennis Cavallino
onzin, ik geef aan dat hij eens moet leren van anderen, dan zo doorworstelen. Hij heeft al genoeg rondes geleden en laat geen leercurve zien ten opzichte van eerdere rondjes. Hij maakt fouten die met een snellere (rwd) auto afgestraft zouden worden, typische beginnersfouten en/of gebrek aan kennis, ervaring en gevoel voor het principe van de ideale lijn. Een bocht blijft een bocht, ongeacht waar die ligt. Als je alle bochten verkeerd aansnijdt, dan doe je alles fout en dat is imho nergens voor nodig.GTRene schreef:wat een zware reacties![]()
.