Veel plezier ermee, dit gaat wel lekker haaks denk ik

Gemiddeld staat ie daar ongeveer op ja, 1 op 6. Dan rij ik ook nog stukken echt rustig om met DSP en DVD te klooien etc. Wil je er echt voor gaan dan kan de auto bijna 1 op 10 rijden, dat is snelwegrijden, dakje dicht, aircon uit, als het zou kunnen de spiegels nog inklappen maar dan kan alleen stilstaand met contact uit... 90km/u in 6 en dan haalt ie het netaan (op de BC dan en tellerafwijking niet meegerekend). Zal ik ook eens testen met GPS, hoe goed het klokje klopt.S-J schreef: Hoe erg is dat brandstofverbruik? 1:6 lijkt me wel te halen toch?
Heb iets van 40 filmpjes van youtube etc opgeslagen totaal, moest alles hebben, dat is t leuke in het zoekproces, alle mogelijke informatie, beelden en geluiden verzamelen.Ahmed schreef: Moest gelijk denken aan het Topgear filmpje(1999)...hoe Tiff daar over deze bak praat....bruut gewoon.
In afwachting van gave filmpjes.
1:6 gemiddeld is wat ik al verwachtte, prima dus.Knot schreef:Gemiddeld staat ie daar ongeveer op ja, 1 op 6. Dan rij ik ook nog stukken echt rustig om met DSP en DVD te klooien etc. Wil je er echt voor gaan dan kan de auto bijna 1 op 10 rijden, dat is snelwegrijden, dakje dicht, aircon uit, als het zou kunnen de spiegels nog inklappen maar dan kan alleen stilstaand met contact uit... 90km/u in 6 en dan haalt ie het netaan (op de BC dan en tellerafwijking niet meegerekend). Zal ik ook eens testen met GPS, hoe goed het klokje klopt.S-J schreef: Hoe erg is dat brandstofverbruik? 1:6 lijkt me wel te halen toch?
Ik had eigenlijk bedacht om te wachten op een regenbui volgende week maar toch maar wat geprobeerd vast. Hoop dat een E39 M5 beter bestand is tegen wat driftjes op droog dan een E36 non M met het subframe probleem.Chuck schreef: Veel plezier ermee, dit gaat wel lekker haaks denk ik
Gister niet meer gekeken maar zal straks eens testen. Heb prive een vodafone kaart, inmiddels 1 jaar oud ofzo, kijken of dat werkt.JWD schreef: Hij doet netjes hands-free, hou er wel rekening mee dat je hoogstwaarschijnlijk een GSM kaart nodig hebt in de 'oude' 900MHz band (Vodafone, KPN), T-mobile gaat niet werken (1800MHz).
LOLKnot schreef:Lag ook nog wat in de kofferbak onder de afdekplaat bij de accu. Een rozenkrans en tevens deze rakker:
Schietclub of Mafia?
Dan wacht ik met smart op de filmpjes van de M5 tegen een zekere E36 M3Erik K. schreef:We wachten met smart op de The Tribute to the E39 M5 movie
Gebruikers op dit forum: bartb, MarcF, mauritsklein en 7 gasten