http://videos.streetfire.net/video/8ab0 ... 55ca8d.htm
Eh, waar zie je dat aan? Filmpje zegt mij niets over z'n rijkunsten.hugo schreef:Kerel komt nu niet echt over als de meest capabele chauffeur.
Jaloers alleminst. Gun die vent van harte dat die zo'n wagen rijdt. Ik zeg gewoon mijn eerste indruk.Tom schreef:Het is wel een dikke 600pk (bijna het dubbele van een e46 m3 op iets minder gewicht!!!) dus ik vind het wat voorbarig om alleen daarom te zeggen dat ie niet kan rijden. Jaloers denk ik dan.
Ik gun em mezelf meerhugo schreef:Jaloers alleminst. Gun die vent van harte dat die zo'n wagen rijdt. Ik zeg gewoon mijn eerste indruk.Tom schreef:Het is wel een dikke 600pk (bijna het dubbele van een e46 m3 op iets minder gewicht!!!) dus ik vind het wat voorbarig om alleen daarom te zeggen dat ie niet kan rijden. Jaloers denk ik dan.
ik zie een vent wielspinnend wegtrekken en een bocht licht sideways nemen met een auto van een half miljoen dollar(?) +612pk.hugo schreef:Jaloers alleminst. Gun die vent van harte dat die zo'n wagen rijdt. Ik zeg gewoon mijn eerste indruk.Tom schreef:Het is wel een dikke 600pk (bijna het dubbele van een e46 m3 op iets minder gewicht!!!) dus ik vind het wat voorbarig om alleen daarom te zeggen dat ie niet kan rijden. Jaloers denk ik dan.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten