Beter laat dan nooit: Erik
- Erik dB
- Bert ///M3
- Erik dB
De oorzaak van mijn onderstuur issues op zandvoort is ook gevonden.....
Zojuist de PS2s van achter naar voren gegooid en de RE050As vice versa.
Resultaat: full-lock de rotonde over (in eerste instantie niet de bedoeling maar toen ik toch bezig was....
)
Conclusie: nieuwe banden nodig 8)
Ik heb nog een ongebruikte RE050A liggen op een extra BMW Styling 44 velg...heeft iemand wellicht nog 1 exemplaar (band en/of velg?) in 225/45/17?
Zojuist de PS2s van achter naar voren gegooid en de RE050As vice versa.
Resultaat: full-lock de rotonde over (in eerste instantie niet de bedoeling maar toen ik toch bezig was....

Conclusie: nieuwe banden nodig 8)
Ik heb nog een ongebruikte RE050A liggen op een extra BMW Styling 44 velg...heeft iemand wellicht nog 1 exemplaar (band en/of velg?) in 225/45/17?
- Erik dB
Maxxis bandjes in de maat 205/60/15 achter en 225/45/17 Pilot Sport 2 op de vooras is ook niet alles als je lijnen wil rijden 8)
[img:800:533]http://www.autopics.nl/diversen/GumZand/IMG_0796.JPG[/img][/img]
[img:800:533]http://www.autopics.nl/diversen/GumZand/IMG_0796.JPG[/img][/img]
-
- Auto: M3P, 130i
Re:
Wat voor einddemper heb je er onder hangen?Erik dB schreef:Maxxis bandjes in de maat 205/60/15 achter en 225/45/17 Pilot Sport 2 op de vooras is ook niet alles als je lijnen wil rijden 8)

Zo te zien heb je ook een ander onderstel. Wat is het precies en wat zijn je ervaringen?
Ben nu ook met een schuin oog aan het kijken voor nieuwe dempers en veren.
- Erik dB
Re: Beter laat dan nooit: Erik
Mijn uitlaatdemper was hier uit de rubbers geschoten, normaal hangt ie er wat netter onder
Ik heb het merk van de demper niet kunnen vinden maar het lijkt op een Bastück. Het geluid is niet te overheersend, hij roffelt en ploft wat bij lage toeren en snerpt lekker bij hoge toeren.
Vlak na aankoop heb ik de wagen naar Vlasblom gebracht voor een vers H&R cupkitje en een camberaanpassing. De cupkit is vriendelijk geprijsd en goed geschikt voor straat/licht circuitgebruik als je niet teveel drempels in de straat hebt liggen
Tesamen met het sperretje is driften wel een erg groot feest trouwens (wellicht nog een setje H&R stabi's erbij om het af te maken).

Ik heb het merk van de demper niet kunnen vinden maar het lijkt op een Bastück. Het geluid is niet te overheersend, hij roffelt en ploft wat bij lage toeren en snerpt lekker bij hoge toeren.
Vlak na aankoop heb ik de wagen naar Vlasblom gebracht voor een vers H&R cupkitje en een camberaanpassing. De cupkit is vriendelijk geprijsd en goed geschikt voor straat/licht circuitgebruik als je niet teveel drempels in de straat hebt liggen

- Erik dB
@Ion, ik had de zoon van 2 eigenaren terug ineens bij me voor de deur staan omdat hij de auto graag van me wilde kopen (ging niet gebeuren natuurlijk 8) ), en hij vertelde me dat het een "Duitse uitlaat was waarvan het merk met een G begon". Google is your friend zou ik zeggen 
Het eerste rondje van Compakkie op de ring:

Het eerste rondje van Compakkie op de ring:
- Jeroen
Vertel eens Erik, hoe vond je het circuit en je eerste rondjes Ring 8)
-
Mooie foto. De BBS-wielen staan ook erg mooi. 

-
Erik, is de cupkit in hoogte verstelbaar op de voor- en achteras?
- FreudeamFahren
Erik tweewielt op dit moment door de Ardennen... Maar nee, er is niets in te stellen aan een H&R Cup Kit. Onder mijn e30 325i had ik er ook één en die beviel prima trouwens. Echt een mooie straat / semi track optie.
- Erik dB
Wat FaF zegt....bevalt goed, maar niet echt aan te raden als je vaak over (hoge) drempels moet...