Mooi bericht, het kan niet op .....................petje weer diep af
Net de laarzen opgehaald...............................zo, das andere koek die DoubleR .......................dubbel stevig, dubbel stram, dubbel stoer, dubbel wennen......................
Busje Castrol kettingspray.................lees ik net dat het hartstikke giftig is, voor je huid, niet inademen svp, want je gaat voor de vlakte...................

zo das ook weer lekker...................
De bandenspanningsmeter was weer een verhaal apart; ik vraag de verkoper even of dat ding wel goed op het ventiel past ( het is een nogal lang geval met een knik waar je hem dan op het ventiel moet plaatsen) Had dus mijn gezonde wantrouwen of dat wel past ( grote schijfremmen en dus weinig ruimte om bij het ventiel te komen)..........................de verkoper........."tuurlijk past dat"................................( ik dacht; " ik moet het nog zien")............Zeg ik tegen hem; probeer het maar even.......................nou dat was weer lachen................oops dat pas nie.....................nee dat zei ik toch!......................er moet een haaks ventiel op zegt de man..................goed, dat koop ik erbij, zeg ik snel................................ja maar dat hebben we niet............................WTF??
Nou leg hem dan meer weer in het rek......................
Het is toch weer wat, je wil wat, en het lukt dus wederom niet......................allemaal weer 1/2 werk...........gadverdamme.............
Maar die laarzen..........................das dan weer dik voormekaar........................