OkeRobertdj schreef:16 april. Maar die aswolk zat er nog tussen, heeft de boel een beetje vertraagd.

OkeRobertdj schreef:16 april. Maar die aswolk zat er nog tussen, heeft de boel een beetje vertraagd.
Waar had je besteld Robert? Want ik heb op 6 april reeds besteld..Robertdj schreef:16 april. Maar die aswolk zat er nog tussen, heeft de boel een beetje vertraagd.
Heb 7 april besteld en heb vanmorgen ontvangen. Maak ik de verpakking open, zit er een verkeerde kabel bij welke niet in de camera past. Mail gestuurd naar Ecoolstore, ben benieuwd..Ruben schreef:5 april besteld, 6 april verzonden..
Als ze er zijn maar eens onder m'n helicoptertje hangen en kijken of we wat kekke beelden van kantoor kunnen schietenRobin Hartog schreef:Hm, 4 mei heb ik ze besteld. Da's nu 8 dagen terug. We wachten af...
Haha.Arie Tussengas schreef:Als ze er zijn maar eens onder m'n helicoptertje hangen en kijken of we wat kekke beelden van kantoor kunnen schietenRobin Hartog schreef:Hm, 4 mei heb ik ze besteld. Da's nu 8 dagen terug. We wachten af...
Same here, 4 april besteld.JeroenT schreef:3 april besteld, 5 april verzonden, nog niet ontvangen.
Ga maar even een berichtje zenden..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten