Introductie komt wel na mijn vakantie, ben eind mei pas terug en de auto moet nog ff in orde gemaakt worden, liep tegen wat electrische shit aan na 500km helaas... Frits mag er ff strepen mee trekken deze maand en de auto door en door testen zodat hij kan vervangen wat hij nodig vind. Grappig want ik heb zelf nog niet eens wielspin gehad omdat ik zuinig/normaal wilde beginnen met de auto.
Die in Goes en degene met 7serie wielen zou ik laten staan, vond ik niks. Als ik op papier af zou moeten gaan dan werd mijn keuze nu de 11-JVX-4, een zwarte met wat facelift dingen, importauto maar leek verder wel ok, even goed controleren of onderhoud en kmstanden kloppen door de duitse dealers met een vriendelijk praatje na te bellen, maar misschien is die auto ook al verkocht inmiddels.
Olieverbruik staat ook in het andere topic, mooiste is een blok van zomer 2000 of later, of een auto van 1999 waar een fris onderblok in is gegaan, geen garantie maar dan maak je mits netjes ingereden en bereden de beste kans om 8 tankbeurten te wachten voor er een litertje TWS bij moet.
Heb me er ook aardig in verdiept en er zit best wat zooi tussen inderdaad, soms ga/wil je niet eens rijden, staat van de auto zegt genoeg. Dan zijn er nog die goed erbij staan maar zodra de sleutel om gaat klinkt het ook niet best, als dan niet in 30sec beter wordt weet je ook genoeg. Knorrend Vanos kan prima maar het geluid van een lekkend uitlaatspruitstuk uit de unit lekker laten staan (Goes). En zelfs als je een goede auto koopt kan je nog na 500km stranden zo blijkt. Misschien alleen een accu met kromme platen waardoor de electronica op hol slaat (clima/radio uit, abs/dsc errors) maar misschien meer... je moet ook een beetje geluk (of heel veel geld) hebben.
Ik ga weer lekker aan de Bintang... V8 roffels komen over 2 weken wel weer
Succes met zoeken (en vraag anders Erik/Boertje even mijn xls lijst die ik gemaakt had met occassions).