350pk concept;
helaas geen grotere foto's
+1, die blauw-witte is daarentegen heel erg lelijkMark 320iS schreef:Die 19 inch velgen op die gele vind ik echt te groot en een beetje te 'aftermarket'. Die sideskirts staan hem daarentegen erg goed, beter dan de standaard skirts eigenlijk.
Dan kun je hier net zo goed een nieuwe gaan kopen. Vanaf 31,5k. Voor een 35-36k heb je er 1 die aardig in de opties zit. Tussen de 25-30k dan zit je dus tussen de 30-35k incl BPM. Voor een gebruikte. Daar tussen heb je dus ook een nieuwe in NLMark N schreef:Wij zijn nu op zoek naar een jong gebruikte VI GTI, in Duitsland staan er toch al heel wat te koop! Een beetje GTI met zo'n 10.000 km doet daar tussen de 25 en de 30 K. Komt dan zo'n 5 K aan bpm bij als mijn berekeningen kloppen... Maar eens even mobile.de afstruinen.
Thanx! Ben ook heel blij met mijn keuze! Helaas moet ik nog 4 maanden wachtenMacboy schreef:Gefeliciteerd Mark ! Goede keus ook in het rood, een erg mooie kleur voor de GTI. Had het ook zelf bijna genomen. En de halogeen koplampen hebben juist ook iets gaafs vind ik. Normaal niet, maar bij de GTI vind ik het wel wat hebben eigenlijk. En de 17" velgen zijn gewoon dikke prima. Aan die motor ga je veel plezier beleven.
Wat die gele Golf R betreft: mooie kleur ! Geel is natuurlijk al lange tijd uit de mode en zal voorlopig ook niet terug komen, maar ik vind het wel mooi staan dus wie weet![]()
Is er al meer bekend over de Excessive ?
IS 'maar'een GTi, hoor....Macboy schreef:(...)
Wat die gele Golf R betreft: mooie kleur ! Geel is natuurlijk al lange tijd uit de mode en zal voorlopig ook niet terug komen, maar ik vind het wel mooi staan dus wie weet![]()
(...)
Arthur schreef:Dan kun je hier net zo goed een nieuwe gaan kopen. Vanaf 31,5k. Voor een 35-36k heb je er 1 die aardig in de opties zit. Tussen de 25-30k dan zit je dus tussen de 30-35k incl BPM. Voor een gebruikte. Daar tussen heb je dus ook een nieuwe in NLMark N schreef:Wij zijn nu op zoek naar een jong gebruikte VI GTI, in Duitsland staan er toch al heel wat te koop! Een beetje GTI met zo'n 10.000 km doet daar tussen de 25 en de 30 K. Komt dan zo'n 5 K aan bpm bij als mijn berekeningen kloppen... Maar eens even mobile.de afstruinen.Of nog ff wachten/ beter kijken of nog ff sparen :twisted:
?Macboy schreef:Na 46.770 km kom ik er achter dat de GTI launch controle heeft. Waarom wist ik dit niet en waarom heeft niemand dat op dit forum besproken ?
Bij stilstand trap je het gas volledig in en dan blokkeert hij bij ongeveer 4000 toeren (meer kan dus niet) en dan laat je de koppeling loskomen en het XDS en alle andere systemen staan dan op scherp om een ideale start te garanderen die echt MEGA indrukwekkend is (en waarschijnlijk niet goed voor het materiaal).
Heel apart dit ! Dacht dat het alleen bij DSG zou zijn ?
Ruben bedankt
ESP moet wel uit staan, en je moet het gaspedaal echt door de kickdown heen duwen. Laatst nog getest in een Golf VI GTD, werkte feilloos...JP schreef:Met de DSG pas 1x geprobeerd, maar dat ging niet echt lekker....![]()
Bak in S, met linkervoet de rem vasthouden, met rechts gas geven, en dan de linkervoet rem loslaten....
Arthur schreef:Dan kun je hier net zo goed een nieuwe gaan kopen. Vanaf 31,5k. Voor een 35-36k heb je er 1 die aardig in de opties zit. Tussen de 25-30k dan zit je dus tussen de 30-35k incl BPM. Voor een gebruikte. Daar tussen heb je dus ook een nieuwe in NLOf nog ff wachten/ beter kijken of nog ff sparen :twisted:
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Google [Bot] en 6 gasten