Vandaag GESPOT
- Tim N
Re: Vandaag GESPOT
Wat moet je in godesnaam met en een 6 serie caab en een volante?
- frank de jonge
Ja euhh rijden???
-
Hunter
Vanmorgen een flouriserend gele exige in N'gein. Zonde van de kleur, maar mooie verschijning 
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
ArjanS schreef:Vanvond bij de overburen, hebben alle dezelfde eigenaar:
Komt die toevallig weg nabij Oudkarspel in Noord-Holland?
Zie ik namelijk ook vaak zo'n zelfde MB en 6-serie staan bij een Karperkweekerij.
- JWD
"Mam, ik heb weer een autootje om te stallen, ze zijn heet dus niet aankomen!"ArjanS schreef:Auto's zijn van de zoon van de overburen.......
Sorry kon het niet laten
- Stéphane
Dat is een Amerikaanse. Niet alleen te zien aan het kenteken, maar ook de sidelights. Ik heb deze ook al eens van dichtbij gezien bij Van Sten.Ahmed schreef:Een prachtige en goed klinkende Lotus:
....foto's die je niet hoeft te quoten....
- SteV6
Vanmorgen om 10.00 een zwarte Tesla op NL (
) kenteken op de oprit Delden van de A35.
Stephan
Stephan
- Robertdj
Een Jaguar bij ons voor de deur, een XJ VANDEN PLAS.
Kenteken 49-ZR-LJ
Voertuigsoort personenauto
Merk JAGUAR
Handelsbenaming VANDEN PLAS HE
Brandstof LPG
Aantal cilinders 12
Cilinderinhoud 5345 cm3
Vermogen 217 kW
Datum eerste toelating 07-06-1983
Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-01-2009
Datum eerste afgifte Nederland 29-04-2008
Leuk belastingvrij wagentje :banaan:
Kenteken 49-ZR-LJ
Voertuigsoort personenauto
Merk JAGUAR
Handelsbenaming VANDEN PLAS HE
Brandstof LPG
Aantal cilinders 12
Cilinderinhoud 5345 cm3
Vermogen 217 kW
Datum eerste toelating 07-06-1983
Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-01-2009
Datum eerste afgifte Nederland 29-04-2008
Leuk belastingvrij wagentje :banaan:
-
OnlineMark
Leuk, zaterdag zag ik een Oranje Tesla op NL kenteken op de A12 vanaf Ede naar Utrecht.SteV6 schreef:Vanmorgen om 10.00 een zwarte Tesla op NL () kenteken op de oprit Delden van de A35.
Stephan
- GTRene
Ik zag net een broertje van me in Almelo... :drinking:
een Blauwe Z3 M coupe ik sloeg net bij stoplichten richting Smudde en hij kwam net naar de stoplichten, dus ff zwaai
een Blauwe Z3 M coupe ik sloeg net bij stoplichten richting Smudde en hij kwam net naar de stoplichten, dus ff zwaai
- GTRene
net een testritje gedaan vanwege men nwe hartge radiateur (dus weer de grotere) en de oliekoeler aansluitingen (kort en moeilijk te dichten daar)
anyway kom ik op de dubbelbaans een dikke Bentley Continental GT tegen, ik zag hem van links bij de stoplichten de baan op gaan, dus ik dacht als mijn licht op groen springt ff der achteraan.
Maar hij sloot aan achter ene andere auto en deed ff rustig dus ik er voorbij en eindje verderop naar rechts ik vooraan bij stoplicht, komt die Bentley toch naar linkerbaan en zie al aan de gezichten van, we gaan ff (waren geen jongelui trouwens)
ik stond al stil wachten tot die dikke snelle kar naast me ging staan, maar stoplicht sprong al op groen terwijl die Bentley nog niet stil stond maar al wel vlakbij, dus hup op het gas, men wielen zochten naar grip en hij was al naast me, gelukkig kreeg ik de grip goed en kwam er zeg ene wagenlengte voor wat maar goed was ook want ik liep niet echt verder uit (nog niet genoeg luchtweerstand voor de Bentley) en kon net voor een voor mij opdoemende auto naar links voor de Bentley nog vol accelereren, daarna liet de Bentley het gas weer los, wel mooi om zo'n Mastodont zo snel te zien tijdens een spurtje, maar ik denk dat die man dacht...die laten we eens wat zien...maar beide in een spurt doe je elkaar niet veel, echter met z'n pk's en koppel heeft zo'n ding natuurlijk aardig wat in te brengen tijdens andere exercities
men dag kon niet meer stuk nadat ik merkte dat men nwe delen (radiateur en oliekoeler wijzigingen) ook nog eens dicht bleken :banaan:
anyway kom ik op de dubbelbaans een dikke Bentley Continental GT tegen, ik zag hem van links bij de stoplichten de baan op gaan, dus ik dacht als mijn licht op groen springt ff der achteraan.
Maar hij sloot aan achter ene andere auto en deed ff rustig dus ik er voorbij en eindje verderop naar rechts ik vooraan bij stoplicht, komt die Bentley toch naar linkerbaan en zie al aan de gezichten van, we gaan ff (waren geen jongelui trouwens)
ik stond al stil wachten tot die dikke snelle kar naast me ging staan, maar stoplicht sprong al op groen terwijl die Bentley nog niet stil stond maar al wel vlakbij, dus hup op het gas, men wielen zochten naar grip en hij was al naast me, gelukkig kreeg ik de grip goed en kwam er zeg ene wagenlengte voor wat maar goed was ook want ik liep niet echt verder uit (nog niet genoeg luchtweerstand voor de Bentley) en kon net voor een voor mij opdoemende auto naar links voor de Bentley nog vol accelereren, daarna liet de Bentley het gas weer los, wel mooi om zo'n Mastodont zo snel te zien tijdens een spurtje, maar ik denk dat die man dacht...die laten we eens wat zien...maar beide in een spurt doe je elkaar niet veel, echter met z'n pk's en koppel heeft zo'n ding natuurlijk aardig wat in te brengen tijdens andere exercities
men dag kon niet meer stuk nadat ik merkte dat men nwe delen (radiateur en oliekoeler wijzigingen) ook nog eens dicht bleken :banaan:
- frank de jonge
Dat is beter nieuws Rene 
- GTRene
yes, en leuk testrondje zo met die Bentley en onder de kap is het beter de kop koel houden met de dikke radiator like the original, past ie ook weer in de originele beugelsfrank de jonge schreef:Dat is beter nieuws Rene
- Niels v D
Netjes René, je had hem in zutphen laten maken las ik ergens? Bij Hartgers dus? Chris is een vakman, dat zit wel goed.
- GTRene
yep bij Hartge(rs)Niels v D schreef:Netjes René, je had hem in zutphen laten maken las ik ergens? Bij Hartgers dus? Chris is een vakman, dat zit wel goed.
leuk bedrijfje, heel gewoon just like th old days met bijbehorend vakmanschap.
om de prijs in de hand te houden wel stukken zijdelen van men oude gebruikt en mazzel dat ie een geschikt koelblok vond in die grote/maat.
die naam deed het hem
dus dat adresje bewaar ik
- GTRene
Vandaag in een flits een AMG SLS gespot....ala in de showroom zag ik wel toen ik langs dat autobedrijf in Almelo reed hulshorst geloof ik? dus binnenkort ff koekeloeren voor de ramen
staat nog meer mooi spul, en ow veel mooie klassiekers bij een vrij nieuw bedrijf ook via diezelfde weg te zien.
Op terugweg spotte ik weer in een flits een carrera GT maja ook in showroom maar dan in Enschede bij een zaakje dat ook 2de hands Ferrari's verkoopt.
Op terugweg spotte ik weer in een flits een carrera GT maja ook in showroom maar dan in Enschede bij een zaakje dat ook 2de hands Ferrari's verkoopt.
- Fietsbel
Gisteren op de snelweg bij rotterdam zuidplein:
Witte nissan GTR
Lotus (?)
zilvere Nissan NSX
rode Ferrari 430
en nog wat "sportieve" niet noemenswaardige autootjes die meereden.
Zal wel een meeting zijn geweest ofzo
Witte nissan GTR
Lotus (?)
zilvere Nissan NSX
rode Ferrari 430
-
Kees Bunk
Gisteren in Düsseldorf nog een Nederlandse GT-R gezien.
En bij Medienhafen stonden deze wagens!

En bij Medienhafen stonden deze wagens!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Die Miura is echt SUPER!!!!!
- VLA
nissan nsx ??Fietsbel schreef:Gisteren op de snelweg bij rotterdam zuidplein:
Witte nissan GTR
Lotus (?)
zilvere Nissan NSX
rode Ferrari 430
-
ErikS
Stond jouw auto in de buurt van Putten/Nijkerk vandaag?Fietsbel schreef:Gisteren op de snelweg bij rotterdam zuidplein:
Witte nissan GTR
Lotus (?)
zilvere Nissan NSX
rode Ferrari 430
-
steve smith
De Engelse DVLA snapt er meer van dan sommigen hier........

(Eigen foto, vrijdagmiddag gemaakt door Petje op M6 ri. London)
(Eigen foto, vrijdagmiddag gemaakt door Petje op M6 ri. London)
- duifjes.com
UBER foto die van die Prius DF KUT geweldig......
Zojuist @ Deventer
Witte Panamera met 21"blingbling *(toevallig in de beste buurt van Deventer NOT)
Zilvergrijze E46 M3 kenteken 86-LT *(volgens mij.....)
Zojuist @ Deventer
Witte Panamera met 21"blingbling *(toevallig in de beste buurt van Deventer NOT)
Zilvergrijze E46 M3 kenteken 86-LT *(volgens mij.....)
- GTRene
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
TOPSPOT Steve
. HAHAHA