Of Ronald en ik wegen gewoon niet zoveelfrank de jonge schreef:
Het is je gegund Arthur
Vond het donders gezellig. Maareh, dan was dat wel een uberdik matras dan als die net zo zwaar als Ronald en Peter-san samen was
Kheb btw nog 1 of 2x keer de 190 aangetikt
Niet slecht toch voor een magere 1.4
Die lange?? Noem het bovengemiddeld groot..GTRene schreef:als je het gas ff goed intrapte konden wij je auto goed horen![]()
heb je een carbon airbox ofzo![]()
en peter vd is dus die lange zeg maar![]()
en Robin...was jij die met een kamera? if so, next time bij een meet ff weer komen gaan we ook een klein blokkie om, schoot er nu ff bij in.
Ehm, er liepen wel meer mensen met een camera rond, ik heb niet heel veel met een camera rondgelopen. Ik zat met Rico in de rode Colt.GTRene schreef: en Robin...was jij die met een kamera? if so, next time bij een meet ff weer komen gaan we ook een klein blokkie om, schoot er nu ff bij in.
Peter van den Berg schreef:Die lange?? Noem het bovengemiddeld groot..GTRene schreef:als je het gas ff goed intrapte konden wij je auto goed horen![]()
heb je een carbon airbox ofzo![]()
en peter vd is dus die lange zeg maar![]()
en Robin...was jij die met een kamera? if so, next time bij een meet ff weer komen gaan we ook een klein blokkie om, schoot er nu ff bij in.
Dat denk ik ook niet. Nee ik zat met Riceaux in de rode Colt. Haha. Verwarrend, die mensen met dezelfde naam.GTRene schreef: @Robin, dan denk niet of ik de goede voor heb, volgens mij had ie wat rossig haar? en die Rico bedoel je niet de Rico van DFtoevallig hoorde ik die naam vandaag nogmaals.
Erg mooie M3 idd. Zelfde geldt voor de e34 M5, als nieuw!!Jurjen schreef:Leuke rit gehad vanmiddag. Rico, bedankt voor de organisatie!
Gaafste auto vond ik eigenlijk die E36 M3 sedan, ondanks al het Hartge en M5 geweld.
ja dat was een mooie, kon ik nog spieken naar z'n diff ophanging...die heeft een bracket en dus 2 oren...dat zou ik ook graag op de Z3 willen zien, ik snap niet waarom BMW dat zo heeft gedaan zoals ze deden met maar 1 oor helemaal links...niet slim.Jurjen schreef:Leuke rit gehad vanmiddag. Rico, bedankt voor de organisatie!
Gaafste auto vond ik eigenlijk die E36 M3 sedan, ondanks al het Hartge en M5 geweld.
Fijn te horen, is ook een goed jonkfrank de jonge schreef:Weet je Rene, Ronald was helemaal in wolken van je Hartge hahahaha.
Smile op zn gezicht van oor tot oor
Net ook nog toen ik em thuis afzette hahahahahaha. Zijn dag ken nie meer stuk
Yeps, thanks.Robin Hartog schreef:@Wouter81: Was die zwarte Golf VI GTI met BBS'jes van jou? Mooi ding.
Zal binnenkort m'n spruitstuk eens even controleren, toch wat minder grondspeling dan verwachtWouter81 schreef: En wist u dat...
....Civics soms wel erg laag liggen en je op slechte wegen een vonkenregen over je heenkrijgt![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten