5 serie -> facelift maart 2007
-
- RVV
Allemaal erg subtiel, had graag iets andere koplamp units gezien, die niet zover doorlopen in het spatbord, maar dat zijn dure grappen om aan te passen. Maar aan de andere kant, dat deden ze ook bij de vorige 3 serie (e46). Beetje de makkelijke weg dit, maar die indruk heb ik de laatste tijd al vaker van BMW.
-
- Mari Oh Oh!
Gelukkig hebben ze hem nog een beetje met rust gelaten. Het enige minpunt(de verdrietige mond in de voorbumper) is aangepakt(net als bij de 7) en met succes!
Waarom monteren ze op de pre-facelift non-Ms altijd bumpers waarvan je ziet waar de verbetering te halen is? Ik denk zelf dat de Marketing niet alleen de M's treft.
Waarom monteren ze op de pre-facelift non-Ms altijd bumpers waarvan je ziet waar de verbetering te halen is? Ik denk zelf dat de Marketing niet alleen de M's treft.
- Mari Oh Oh!
- Dennis Cavallino
Ik juist niet. Enige minpunt blijf ik het interieur vinden. De deurpanelen sluiten nergens op aan, dus dat hele design snap ik niet, net als de handgrepen e.d..
En de 2 bulten op het dashboard, vind ik nog altijd spuuglelijk. Dat hadden ze wat mij betreft weer old school mogen stylen. Desnoods zoals bij Saab of Mercedes, met 1 hele grote hoge opzet rond het stuur.
En de 2 bulten op het dashboard, vind ik nog altijd spuuglelijk. Dat hadden ze wat mij betreft weer old school mogen stylen. Desnoods zoals bij Saab of Mercedes, met 1 hele grote hoge opzet rond het stuur.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Beter kan ik het niet zeggen..............................................Dennis Cavallino schreef:Ik juist niet. Enige minpunt blijf ik het interieur vinden. De deurpanelen sluiten nergens op aan, dus dat hele design snap ik niet, net als de handgrepen e.d..
- Dennis Cavallino
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Back to basics, back to the past............................................Rico v Velzen schreef:Klopt die dubbele koepels ik kan er maar niet aan wennen. BMW durft het ook niet echt door te zetten naar al hn modellen en bij de 3 serie spelen ze zelfs op safe.

Gelukkig nog meer DF ers met gevoel voor styling...................................
- Jan Visser
-
De 5 was een cool ding, blijft een cool ding. Vooral de technische upgrades zijn interessant, alle benzinemotoren voorzien van directe injectie
523i (L6 2.5 190pk)
525i (L6 2.5 218pk)
530i (L6 3.0 272pk)
525d (L6 3.0 197pk)
530d (L6 3.0 235pk)
535d (L6 3.0 286pk)
Maakt me niet uit welke, zet maar op ' t pad hiero
523i (L6 2.5 190pk)
525i (L6 2.5 218pk)
530i (L6 3.0 272pk)
525d (L6 3.0 197pk)
530d (L6 3.0 235pk)
535d (L6 3.0 286pk)
Maakt me niet uit welke, zet maar op ' t pad hiero

Laatst gewijzigd door Martijn op 09 jan 2007, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mari Oh Oh!
Ik vind hem juist een beetje evil kijken, vroeger was ie boos/ontevreden.
Nieuw :twisted:
Oud
Beter kan ik het niet zeggen.
De pre facelift 7 leek bijvoorbeeld bijna te huilen. Een collega maakte destijds de grap dat ie op Garfield leek die al weken geen eten had gekregen(gelukkig viel het IRL 100% mee maar toch, ik kon het toen alleen met hem eens zijn). Dit alles na het zien van deze foto:(IMHO dè slechtste foto van een BMW ooit gemaakt).
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/2/452 ... a93e02.jpg[/img]
NOu is het wel zo dat een auto natuurlijk geen echt gezicht heeft en een ieder er zijn eigen interpretatie aan geeft, wat je uiteindelijke beeld van de auto toch beïnvloedt.
Oud

Beter kan ik het niet zeggen.

De pre facelift 7 leek bijvoorbeeld bijna te huilen. Een collega maakte destijds de grap dat ie op Garfield leek die al weken geen eten had gekregen(gelukkig viel het IRL 100% mee maar toch, ik kon het toen alleen met hem eens zijn). Dit alles na het zien van deze foto:(IMHO dè slechtste foto van een BMW ooit gemaakt).
NOu is het wel zo dat een auto natuurlijk geen echt gezicht heeft en een ieder er zijn eigen interpretatie aan geeft, wat je uiteindelijke beeld van de auto toch beïnvloedt.
- Macboy
Voorkant is veel gaver, zeker in het echt. Achterlichten mooi geworden lichttechniek, LED. Kijk naar de touring. Ook bij BMW weten ze dat Audi met de A6 een superweg is ingeslagen.
Binnenkant: die lelijke automaat helaas uit de nieuwe X5. Ziet er totaal niet uit en doet afbreuk aan de rest van het interieur ...
Bij betere plaatjes vind ik het wel meevallen eigenlijk. Neem mijn woorden terug. Mooie nieuwe blauwe kleur ook !
Binnenkant: die lelijke automaat helaas uit de nieuwe X5. Ziet er totaal niet uit en doet afbreuk aan de rest van het interieur ...

Bij betere plaatjes vind ik het wel meevallen eigenlijk. Neem mijn woorden terug. Mooie nieuwe blauwe kleur ook !
- Femme
Ik heb nog geen duidelijke foto gezien van de led achterlichten op de sedan. Ik vond de huidige achterlichten van de sedan juist zeer geslaagd ook lijkt het op geen andere BMW. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van zichtbare leds in de achterlichten. Het is nu even leuk om met je leds te pronken maar ik denk dat Celis-achtige optiek zoals op de E39 facelift, 3-serie, X3, X5 en Z4 facelift (achterlichten met leds als lichtbron, hoewel je dat er niet vanaf ziet) de richting is waar we op lange termijn naar toe gaan. Je kunt daar veel leukere optische effecten mee bereiken.
Het interieur ziet er na de facelift gelukkig een stuk beter uit dankzij het verdwijnen van de lompe handgrepen. Over back to basics kun je niet klagen met zo'n minimalistische vormgeving. Die joystick oefent op mij een veel hogere aantrekkingskracht uit dan een dikke automaathendel.
Het interieur ziet er na de facelift gelukkig een stuk beter uit dankzij het verdwijnen van de lompe handgrepen. Over back to basics kun je niet klagen met zo'n minimalistische vormgeving. Die joystick oefent op mij een veel hogere aantrekkingskracht uit dan een dikke automaathendel.
- romo
Mari Oh Oh! schreef:Ik vind hem juist een beetje evil kijken, vroeger was ie boos/ontevreden.
Oud![]()
Beter kan ik het niet zeggen.![]()
Het is niet alleen de slechtste foto ooit gemaakt, dat wat er op staat is beslist het lelijkste ooit gemaakt.......................
- Mari Oh Oh!
Dat ben ik weer niet met je eens. In 3d en vanuit een normaal perspectief(waar je hem als niet-kind normaal bekijkt) vind ik hem best leuk en in elk geval indrukwekkend en dàt telt(niet mijn mening, maar dat andere). Bovendien schelen kleurloze richtingaanwijzers op deze auto ècht heel veel(ook aan de achterkant).
-
OnlineWill F.
Begrijp niet dat de biturbo benzine (uit de 335i) niet geleverd wordt, is naar mijn mening een aantrekkelijker en tevens betaalbaarder motor dan de v8 van de 540. Heb dat nooit zo begrepen de v8-en in de 5 (ze voelen aanmerkelijk zwaarder aan dan de zes in lijn en sub-autobahn tempo zijn ze niet sneller. Trouwens wil je pure snelheid dan kies je 'n M.)