Mijn dochter is altijd druk in de weer met het ontwerpen van dingen (tekenen met name, maar ook knippen, plakken, stof etc.), dit kan zowel een interieur van een huis zijn als ook (maar in mindere mate) kleding etc.
Ze zit nu op de middelbare school en wil daarna de HBO opleiding binnenhuisarchtitect volgen. Om daar vast wat op voor te bereiden, o.a. na het lezen van het curriculum, leek het mij niet onverstandig dat ze vast wat gaat beginnen met digitale ontwerp en bewerking.
Nu ben ik zelf een ICT'er, maar dan vanuit een geheel ander perspektief namelijk het beheren (en al dan niet out-sourcen) van Enterprise ICT omgevingen en ik heb geen idee wat voor software hier professioneel voor wordt gebruikt omdat ik eigenlijk nooit met desktop omgevingen in aanraking kom. Adobe Illustrator, Photoshop oid ? of iets als Quark xpress ? of 3D ?
Wie heeft hier verstand van/ervaring mee ? (of zelfs een (eigen) bedrijfje in, waar ze evt een keer een uurtje (of langer) mee zou mogen kijken)
dan kan ik die software kopen + benodigde hardware zodat ze vast 'aan de slag' kan

Ik hoor het graag !
groetjes,
Aernoudt