Rico schreef:Iedereen die wil komen is welkom
Maar de M5 gaat het niet worden, rij ik vanavond naar huis krijg ik een klapband linksachter
M tyre reparatie set is ook ruk. Heb na het tankstation de afrit nog kunnen halen. Heb de M5 bij een autobedrijf op het terrein kunnen zetten. Band aan gort. Vrijdag maar even een wintervelg/band heenbrengen. Voor het omwisselen.
zow..een klapband nog wel, gelukkig zo te horen verder er goed afgebracht, gelukkig dat zo'n kar zo stijf is.
trouwens als je zo'n reparatie set gebruikt en je doet dat spul in je band, dan kun je de band ook sowieso weggooien toch? en hoe halen ze die dan er af met die prut er in...nooit gezien.
Balen zo kort voor D-day.
Mijn nwe radiateur (origineel Hartge model en wat zij delen) is ook al klaar hoorde ik vanmiddag, dus heb ik ook weer de originele grootte qua koeling binnenkort, Vrijdag maar ff ophalen in Zutphen en snel daarna monteren, dan ook de oliekoeler 2cm lager zodat meer luchtstroom er door komt en toch nwe adapters er op die kort zijn ipv de lange opstelling nu anders kan ik hem niet verlagen, zitten in de weg, maar ook mooier de leidingen weg te werken straks
hoe dan ook, see you tomorrow...ik rijd dan wel een beetje vooraan mee als dat kan zodat ik de aansluiting niet mis, ik ken de route niet