Marktplaatsadvertentie:
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstr ... itaar.html
Vraagprijs is een indicatie, bieden mag altijd

Om hertjes te lokken zeker.duifjes.com schreef:Dat heb ik eigenlijk altijd best willen leren gitaar spelen....lijkt me Uber omdat te kunnen...en je bent nooit te oud om wat te leren![]()
ik biedt je 60euro
Nee...lijkt me buitengewoon gaaf om dat te kunnen.....nog meer hertjesErikMartijn schreef:Om hertjes te lokken zeker.duifjes.com schreef:Dat heb ik eigenlijk altijd best willen leren gitaar spelen....lijkt me Uber omdat te kunnen...en je bent nooit te oud om wat te leren![]()
ik biedt je 60euro
Dat lukt niet met een electrische gitaar, dan moet je op het strand zitten met een normale gitaar.....ErikMartijn schreef:Om hertjes te lokken zeker.duifjes.com schreef:Dat heb ik eigenlijk altijd best willen leren gitaar spelen....lijkt me Uber omdat te kunnen...en je bent nooit te oud om wat te leren![]()
ik biedt je 60euro
LOL lang haar gaat me niet meer lukken tijd heb ik gehadJurriuit schreef:En lang haar en een surfplank, etc
@Fuifjes, 60 euro is wel een beetje veel te weinig hoor
Als die niet weg hoeft waarom zet je hem dan te koop?Jurriuit schreef:Nee, vandaag nog niet![]()
Maar om nou te zeggen dat de gitaar weg móet, nee
Omdat ie voor een goedduifjes.com schreef:Als die niet weg hoeft waarom zet je hem dan te koop?Jurriuit schreef:Nee, vandaag nog niet![]()
Maar om nou te zeggen dat de gitaar weg móet, nee
Zijn er nog mensen die daar in trappen danduifjes.com schreef:Ik liep je ook maar in ouderwetse handelaars taal te jennen hoor......
Noem je prijs zeg ik ja of nee
Als je een 24V naar 230V converter hebt, werkt hetJP schreef:Werkt die ook op 24volt...? Anders heb ik wat te doen als ik met de VrachtWaggel stil sta..... 8)
Ken nog wel een leuk vrachtwaggel-melodietjeJP schreef:Werkt die ook op 24volt...? Anders heb ik wat te doen als ik met de VrachtWaggel stil sta..... 8)
Met 50tonStéphane schreef:Ken nog wel een leuk vrachtwaggel-melodietjeJP schreef:Werkt die ook op 24volt...? Anders heb ik wat te doen als ik met de VrachtWaggel stil sta..... 8)Iets met vlammen enzo. In een pijp of zoiets. Met 50 tonnen diesel. Zoiets was het geloof ik. JP Wijngaard
ErikMartijn schreef:Nog meer muzikanten hier? Kunnen we de DF band oprichten, voor al uw feesten en partijen![]()
Ik- Gitaar
Rjay- Gitaar
?-Bas
?-Drums
?-Zang valse Freddy Mercury
:banaan: :banaan:
Gebruikers op dit forum: Rogerb en 5 gasten