Het is een e36 M3 uit december 1994 in de kleur Santorin Blau. In mijn ogen een zeer nette auto met 117.000 KM op de teller.
BMW M3 Santorin Blau
-
BMW M3 Santorin Blau
Hij is in mijn "even voorstellen" topic al aan de orde gekomen. Maar wil hem toch nog even hier met jullie delen.
Het is een e36 M3 uit december 1994 in de kleur Santorin Blau. In mijn ogen een zeer nette auto met 117.000 KM op de teller.

-
Re: BMW M3 Santorin Blau
Gaaf man! De kleur en de KM-stand maken de auto echt uniek. 8)
-
I agree. Kleur zie je (ik tenminste) niet vaak en dat maakt hem bijzonder. Lekkere poetskleur ook.
- MartijnGizmo
Geweldige kleur!
-
Mooie kleur, jammer van de spiegels alleen...
-
Wat is er mis met de spiegels dan?popeyeM3 schreef:Mooie kleur, jammer van de spiegels alleen...

- Petrolhead Tom
Die opmerking over de spiegels snap ik ook niet. Wat een schitterend exemplaar! 

-
Dacht even dat het misschien geen originele zouden zijn...Tom Westendorp schreef:Die opmerking over de spiegels snap ik ook niet. Wat een schitterend exemplaar!
Iedereen iig bedankt voor de lovende woorden. Moet wel zeggen dat de kleur in het echt nog iets mooier is

En wat rijdt zo'n M3 heerlijk, hiervoor een 325i sedan gehad, maar dit is het toch wel een 325i in het kwadraad!
- Ar
- Auto: Prius
Er is een hele discussie geweest op een ander forum. Je moet het zien met een knipoog.Tom Westendorp schreef:Die opmerking over de spiegels snap ik ook niet. Wat een schitterend exemplaar!
Die kleur heb ik eerder gezien bij een Belgische M3 die wat bij me op kwam halen. Ziet er wel mooi uit als die voor je staat.
- MartijnGizmo
Misschien zijn het Hagus-exemplaren en geen originele? Ik zie het verschil zo iig niet...Tom Westendorp schreef:Die opmerking over de spiegels snap ik ook niet. Wat een schitterend exemplaar!

- Ahmed
Wow, erg mooi ding! Kleur heb ik nog nooit gezien op een E36, lijkt wel heel erg op laguna seca blauw of niet?
- Robin Hartog
Erg mooi ding zeg! 

-
Heel erg mooi, net zo bijzonder als LSB op een E46 wat mij betreft.
-
Discussie op Bmwclub?Ar schreef:Er is een hele discussie geweest op een ander forum. Je moet het zien met een knipoog.Tom Westendorp schreef:Die opmerking over de spiegels snap ik ook niet. Wat een schitterend exemplaar!
Die kleur heb ik eerder gezien bij een Belgische M3 die wat bij me op kwam halen. Ziet er wel mooi uit als die voor je staat.

Die Belgische M3 ken ik ook. Helaas is de huidige eigenaar niet zo'n erge liefhebber vrees ik.

- Macboy
-
Zijn geen originele M3 spiegels idd...en dat is toch zonde om een wel echte M3 
Meestal is het andersom namelijk.....

-
Ahhh, dat verklaart waarschijnlijk wel een "druiper" onderop de spiegel. Moet ik toch maar is een setje originele zien te scoren. Wel raar, dat ze originele spiegels hebben vervangen voor imitatiepopeyeM3 schreef:Zijn geen originele M3 spiegels idd...en dat is toch zonde om een wel echte M3

Waaraan kan je dit trouwens zien?
- Stancke
Speciaal maar zeker geen mis kleurtje...
Wel jammer van de kofferspoiler en dakantenne, OEM ftw.
-
Dat zie je meteen als kenner...
Ik heb er 8 jaar een M3 gehad...en het viel mij gelijk op
Maakt ook niet uit verder...voor een tientje of 8 heb je 2 originele te pakken en dan is hij helemaal top !
Veel plezier ermee iig
Ik heb er 8 jaar een M3 gehad...en het viel mij gelijk op

Maakt ook niet uit verder...voor een tientje of 8 heb je 2 originele te pakken en dan is hij helemaal top !
Veel plezier ermee iig

-
Dankje, dat gaat zeker lukken!popeyeM3 schreef: Veel plezier ermee iig
Dakantenne had van mij wel anders gemogen, die kofferspoiler maakt hem dan wel weer af (vind ik).Stancke schreef:Speciaal maar zeker geen mis kleurtje...
- Stéphane
Waarschijnlijk zijn de originele spiegels er een keer door iemand afgehaald die niet de eigenaar er van was. En als zodanig niet geheel op zuivere wijze in diens bezit gekomen. Waardoor de vorige eigenaar genoodzaakt was replica spiegels te kopen, omdat die onder zijn eigen risico vielen en/of de auto niet all-risk verzekerd was.popeyeM3 schreef:Zijn geen originele M3 spiegels idd...en dat is toch zonde om een wel echte M3
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Leuke wagen man, aparte kleur!
Volgens mij komt hij uit Friesland (Deinum) toch? Ben hem regelmatig tegen gekomen als ik me niet vergis.
Volgens mij komt hij uit Friesland (Deinum) toch? Ben hem regelmatig tegen gekomen als ik me niet vergis.
- Sjef
Idd want m3 spiegels "loop je er gewoon af" als je ff passeert. Ongelooflijk hoe makkelijk die origineel van de auto afkomen.Stéphane schreef:Waarschijnlijk zijn de originele spiegels er een keer door iemand afgehaald die niet de eigenaar er van was. En als zodanig niet geheel op zuivere wijze in diens bezit gekomen. Waardoor de vorige eigenaar genoodzaakt was replica spiegels te kopen, omdat die onder zijn eigen risico vielen en/of de auto niet all-risk verzekerd was.popeyeM3 schreef:Zijn geen originele M3 spiegels idd...en dat is toch zonde om een wel echte M3
- Martin van der Zwaard
Hele mooie auto zeg!! Die kleur is echt gaaf op een E36.
Wat betreft die antenne, die zit op de ruit en zou er volgens mij wel vanaf kunnen. Is een telefoonantenne als ik me niet vergis.
Wat betreft die antenne, die zit op de ruit en zou er volgens mij wel vanaf kunnen. Is een telefoonantenne als ik me niet vergis.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Heb al 2 keer een spiegel in de handen gehad bij iets te 'hardhandig' met de washandschoen er overheen te gaan tijdens het wassen.......Sjef schreef:Idd want m3 spiegels "loop je er gewoon af" als je ff passeert. Ongelooflijk hoe makkelijk die origineel van de auto afkomen.Stéphane schreef:Waarschijnlijk zijn de originele spiegels er een keer door iemand afgehaald die niet de eigenaar er van was. En als zodanig niet geheel op zuivere wijze in diens bezit gekomen. Waardoor de vorige eigenaar genoodzaakt was replica spiegels te kopen, omdat die onder zijn eigen risico vielen en/of de auto niet all-risk verzekerd was.popeyeM3 schreef:Zijn geen originele M3 spiegels idd...en dat is toch zonde om een wel echte M3
Hele fraai kleur!! Lijkt veel op Laguna Seca Blue van de E46. Dat vind ik voor de E46 M3 coupe ook de kleur.
Spiegels hebben een iets andere vorm dan de originele. De rondingen van de luchtgeleider is anders. Daarom zijn ze snel als imitatie te herkennen.
Heb je trouwens een alcantara middenarmsteun?? Zo ja, me is jealous