De pepersteak van (vroegah) 7 gulden vijftig. Niet echt te doen, maar idd goedkoop en als student stel je geen eisen.Marc RS4 schreef:Het Pakhuis @ Voetboogsteeg Amsterdam centrum(erg goedkoop en lekker)
Culinair topic; restaurenttips!
- Ben_968CS
Re: Culinair topic; restaurenttips!
- Davy MR2DRIFT
Vorige week op uitnodiging in Restaurant Marnemoende in IJsselstein wezen eten. Heel erg lekker, erg goede bediening, maar niet echt gezellig (groot). http://www.marnemoende.nl/restaurant/index.htm
En mijn persoonlijk favoriet is Eetbar Dit in Den Bosch. Erg apart in alles, ook de inrichting en de kaart. Niet duur en heel erg gezellig. Moet wel zeggen dat ik niet zo'n dure eter ben. Michelin sterren enzo hoeft voor mij persoonlijk niet zo. DIT is dan ook gewoon een leuke eetbar!
http://www.eetbar-dit.nl/
En mijn persoonlijk favoriet is Eetbar Dit in Den Bosch. Erg apart in alles, ook de inrichting en de kaart. Niet duur en heel erg gezellig. Moet wel zeggen dat ik niet zo'n dure eter ben. Michelin sterren enzo hoeft voor mij persoonlijk niet zo. DIT is dan ook gewoon een leuke eetbar!
http://www.eetbar-dit.nl/
- InjectTheVenom
Lion 'D Or in Venray centrum.
Moet trouwens gelijk aan die KPN reclame denken bij het lezen van de topictitel
Moet trouwens gelijk aan die KPN reclame denken bij het lezen van de topictitel

-
- InjectTheVenom
http://www.youtube.com/watch?v=SKjueDXKJc4" onclick="window.open(this.href);return false;Xave30 schreef:Welke ?
- 2000USA
Afgelopen week goede restaurantweek:
donderdag: Rest. De Salentein - Nijkerk (op het terrein van Pon Holding) Uitstekende gerechten, met erg smakelijke Argentijnse wijnen van het huis van Ben Pon zelf, gezellige sfeer ook, de wijnen zijn er ook te koop. Prijzen geen idee, was op uitnodiging.
Zaterdag: Rest. Slangevegt - Breukelen, rijksmomument aan de Vecht, knus, mooie gerechten en goede uitleg mbt gerechten en bijpassende wijnen. Prijsniveau: aan de hoge kant, 3-gangen 40 euro, 4-gangen 47,5, 5-gangen 64, ex drankjes en wijnen.
Vanavond De Jonge Dikkert - Amstelveen proberen.
donderdag: Rest. De Salentein - Nijkerk (op het terrein van Pon Holding) Uitstekende gerechten, met erg smakelijke Argentijnse wijnen van het huis van Ben Pon zelf, gezellige sfeer ook, de wijnen zijn er ook te koop. Prijzen geen idee, was op uitnodiging.
Zaterdag: Rest. Slangevegt - Breukelen, rijksmomument aan de Vecht, knus, mooie gerechten en goede uitleg mbt gerechten en bijpassende wijnen. Prijsniveau: aan de hoge kant, 3-gangen 40 euro, 4-gangen 47,5, 5-gangen 64, ex drankjes en wijnen.
Vanavond De Jonge Dikkert - Amstelveen proberen.
-
donderdag: Rest. De Salentein - Nijkerk (op het terrein van Pon Holding) Uitstekende gerechten, met erg smakelijke Argentijnse wijnen van het huis van Ben Pon zelf, gezellige sfeer ook, de wijnen zijn er ook te koop.
Voor de wijnen moet je gewoon 'even' bij mij langs komen! (En de wijnen van Ben Pon zijn de Bernardus wijnen, die worden niet geschonken daar, je moet je Salentein wijnen van Mijndert Pon hebben als je die wijnen wil;) )
Nog een kaasplankje van mij op?

-
Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... archem.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Sambal bij? Allemaal naar Barchem!
BARCHEM - Het is voor sommigen een eindje rijden, maar de beste afhaalchinees van Nederland zit in Barchem. Restaurant Chun Lin in die plaats is uitverkozen tot beste in zijn klasse. In de top 100 van beste Chinese restaurants staat het Arnhemse Memories of Asia op 4.
De lijst is samengesteld op initiatief van Koninklijke Horeca Nederland en maandag voor het eerst gepresenteerd.
Volgens Koninklijke Horeca Nederland is 'de Chinees', of eigenlijk de Chinees-Indische keuken nog steeds enorm populair in Nederland.
-
Effing hell net met m'n zus in de Jordaan (amsterdam dus) gegeten bij la Oliva
ontzettend lekker!!!
ontzettend lekker!!!
-
Wat voor cuisine? 

-
spaans
Was goed heeeeeeeeeeeeeeey! Ben er nog stil van!
N.
Was goed heeeeeeeeeeeeeeey! Ben er nog stil van!
N.
- Ernst
Aanrader in Den Haag:
Restaurant Plato | http://www.restaurant-plato.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mede dat ik er zelf al 4 jaar werk is het restaurant er erg op vooruit gegaan. Vooral het eten!
Ik hoor ook van anderen veel goede verhalen over het restaurant.
Restaurant Plato | http://www.restaurant-plato.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mede dat ik er zelf al 4 jaar werk is het restaurant er erg op vooruit gegaan. Vooral het eten!
Ik hoor ook van anderen veel goede verhalen over het restaurant.

- Niels
- Auto: Prius+
Gelukkig herken ik het niet
Voor twee weken terug in Den Haag gegeten met een groep van 25 man. Was niet het goedkoopste restaurant maar ik heb zeker de helft van het vlees laten staan en dat wil wat zeggen
Ik herinner me de naam niet meer.... In die zelfde week bij Crazy Pianos in Scheveningen geweest en dat was verbazingwekkend lekker 

- Stéphane
Ik heb het nog niet nagezocht, maar het was in ieder geval niet Spoon. Daar hebben we een keer gegeten en dat was goed te doen. Schiet me nu te binnen dat je vanaf de tafel door een glazen vloer de wijnkelder in kon kijken.indobesar schreef:Belage, Connaisseur, Spoon?Stéphane schreef:verhaal.....Vorige week in Eindhoven nog ergens gegeten. Eten was goed, maar aantal andere dingen in het restaurant niet helemaal. Was aan Kleine Berg, maar ben naam even kwijt.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Even dit topic een boost geven
.
Vorige week zaterdag zijn mijn vriendin en ik bij Chuck's restaurant in Amsterdam wezen eten. Tomo Sushi in de Reguliersdwarsstraat. Wij zijn beide echt enorme sushi fans en als je dan bij Tomo hebt gegeten dan is alles daarna minder.... Wat een geweldige verse producten zeg! De zalm is echt de zachtste die ik ooit ergens gehad heb en de Tempura Hand Rolls mag je de volgende keer weer klaar leggen Chuck
.
Natuurlijk werden we hartelijk ontvangen door Chuck en tussendoor ook zeer prettig en vriendelijk geholpen door de dames van de bediening. We hadden kort aangegeven waar we van houden en op basis daarvan had Chuck voor ons een verrassingsmenu samengesteld. Het was heerlijk allemaal. Zeer smaakvolle combinaties en wat ik al zei, oververse producten! We hebben van alles genoten! Wel was leuk om te zien dat ik in andere restaurants toch ook altijd wel ben van de warme stokjes kip of beef, die kregen we hier ook en waren ook heerlijk. Maar voor het eerst was ik zo onder de indruk van de echte Sushi's dat ik alleen die nog wilde
.
Kortom wil je echt de meest lekkere sushi hebben, heerlijke Temaki's, verse sashimi etc, ga naar Tomo Sushi!! Het klinkt nu echt als een verkooppraatje voor jou Chuck, maar wij hebben echt onwijs genoten! Het is dat we niet direct in de buurt wonen, maar misschien is dat juist maar goed ook .....

Vorige week zaterdag zijn mijn vriendin en ik bij Chuck's restaurant in Amsterdam wezen eten. Tomo Sushi in de Reguliersdwarsstraat. Wij zijn beide echt enorme sushi fans en als je dan bij Tomo hebt gegeten dan is alles daarna minder.... Wat een geweldige verse producten zeg! De zalm is echt de zachtste die ik ooit ergens gehad heb en de Tempura Hand Rolls mag je de volgende keer weer klaar leggen Chuck

Natuurlijk werden we hartelijk ontvangen door Chuck en tussendoor ook zeer prettig en vriendelijk geholpen door de dames van de bediening. We hadden kort aangegeven waar we van houden en op basis daarvan had Chuck voor ons een verrassingsmenu samengesteld. Het was heerlijk allemaal. Zeer smaakvolle combinaties en wat ik al zei, oververse producten! We hebben van alles genoten! Wel was leuk om te zien dat ik in andere restaurants toch ook altijd wel ben van de warme stokjes kip of beef, die kregen we hier ook en waren ook heerlijk. Maar voor het eerst was ik zo onder de indruk van de echte Sushi's dat ik alleen die nog wilde

Kortom wil je echt de meest lekkere sushi hebben, heerlijke Temaki's, verse sashimi etc, ga naar Tomo Sushi!! Het klinkt nu echt als een verkooppraatje voor jou Chuck, maar wij hebben echt onwijs genoten! Het is dat we niet direct in de buurt wonen, maar misschien is dat juist maar goed ook .....

-
Mooie review. Tomo Sushi genoteerd..

Mark Nauta schreef:.., maar wij hebben echt onwijs genoten! Het is dat we niet direct in de buurt wonen, maar misschien is dat juist maar goed ook .....

- Maus335i
Afgelopen week weer eens verdommese genoten in Sems in Leeuwarden. Ik hoor berichten dat de tent op sterven na dood zou zijn, wat ik erg jammer zou vinden!! Het is als je het mij vraagt een van de beste, zo niet het beste restaurant in Leeuwarden. Vriendelijke bediening, goede wijn en zeer goed verzorgd en lekker eten. Interieur en ambience is hélemaal naar mijn smaak, zal ongetwijfeld meehelpen.
http://www.semsleeuwarden.nl
Tot zover het reclameblok

-
Of als je t zelf maakt natuurlijk....dan kan alles verders in de bakMark Nauta schreef: en als je dan bij Tomo hebt gegeten dan is alles daarna minder.... Wat een geweldige verse producten zeg! De zalm is echt de zachtste die ik ooit ergens gehad heb
Kortom wil je echt de meest lekkere sushi hebben, heerlijke Temaki's, verse sashimi etc, ga naar Tomo Sushi!!

FF kort door de bocht natuurlijk.
-
2 tips weer van mijn kant:
Liefferinks in Leusden: Geweldige tent. passie voor eten!
Lotus Lounge in Harderwijk, aziatisch 'tapas' eten, super!
Ook de sushi ed. moeten er erg goed zijn.
Liefferinks in Leusden: Geweldige tent. passie voor eten!
Lotus Lounge in Harderwijk, aziatisch 'tapas' eten, super!
Ook de sushi ed. moeten er erg goed zijn.
-
Vandaag lekker afhaal genomen bij Go Asian in Ede.
Cheap maar lekker met 2 loempia's

- Joop
Inderdaad lekker als je even geen zin in koken hebt...BrianV schreef:Vandaag lekker afhaal genomen bij Go Asian in Ede.
...is voor mij twee stappen lopen.
- Joop
Heb overigens afgelopen weekend ook lekker buiten de deur gegeten voor een hele schappelijke prijs...
Zaterdags in Bolsward bij hotel-restaurant "De Wijnberg"; hollandse gerechten met Fries tintje.
Zondags in Zutphen bij de stadsbrouwerij: "Hanze-Stadsbrouwerij"
Zaterdags in Bolsward bij hotel-restaurant "De Wijnberg"; hollandse gerechten met Fries tintje.
Zondags in Zutphen bij de stadsbrouwerij: "Hanze-Stadsbrouwerij"
- Dinkel
Dat was inderdaad helemaal niet slecht.
Die lul in Oude Sch(r)ans hoef ik niet meer te zien trouwens . . .
Die lul in Oude Sch(r)ans hoef ik niet meer te zien trouwens . . .
-
Is volgens mij alles behalve op sterven na doodMaus335i schreef:Afgelopen week weer eens verdommese genoten in Sems in Leeuwarden. Ik hoor berichten dat de tent op sterven na dood zou zijn, wat ik erg jammer zou vinden!! Het is als je het mij vraagt een van de beste, zo niet het beste restaurant in Leeuwarden. Vriendelijke bediening, goede wijn en zeer goed verzorgd en lekker eten. Interieur en ambience is hélemaal naar mijn smaak, zal ongetwijfeld meehelpen.

- RobS
Mangiare?Stéphane schreef:Ik heb het nog niet nagezocht, maar het was in ieder geval niet Spoon. Daar hebben we een keer gegeten en dat was goed te doen. Schiet me nu te binnen dat je vanaf de tafel door een glazen vloer de wijnkelder in kon kijken.indobesar schreef:Belage, Connaisseur, Spoon?Stéphane schreef:verhaal.....Vorige week in Eindhoven nog ergens gegeten. Eten was goed, maar aantal andere dingen in het restaurant niet helemaal. Was aan Kleine Berg, maar ben naam even kwijt.