Zooooo laat ik ook mijn topic maar eens nieuw leven inblazen, is alweer een tijdje geleden maar inmiddels is de Cooper S de deur uit na aanhoudende welbekende motorproblemen bij de S. Ingeruild in januari voor een Cooper D Clubman in Pepper White. Nog geen moment spijt gehad van deze keuze. Aangezien mijn vriend (Ducks => Martini Mini) een dikke S rijdt mis ik het vermogen niet. Regelmatig rij ik in zijn ride.
Inmiddels wel al een aantal dingen aangepast. Cooper S voor- en achterbumper erop, grille aangepast (was chrome), originele Cooper S uitlaat gemonteerd, schroefset, ramen getint, stickers erop en kuurtje bij Beek gedaan. Wat een verschil. Hij rijdt echt top!! Het begint er nu op te lijken. Hij staat lekker laag
Plaatjes zeggen meer, ook nog een foto van hoe mijn S er op het laatst uit zag met roze striping....
lekker laag, en dan is de onderste lip er al vanaf 8)
En hij ziet er ook nog eens heel stoer uit, zeker met die zwarte lijsten en spatbordverbreders.... veel mooier dan helemaal wit zoals hierboven getoond.
15 mm spacers en de korte Alta antenne was ik nog vergeten te vermelden er komen zeker nog dikke velgen onder, dit setje wil ik houden voor de winter maar ben nog op zoek naar iets echt origineels en DIK! ik wil geen standaard MINI, hij moet wel een beetje opvallen......