Je hebt het nu dus andersom gedaan, maar de bedoeling is dat als je sneller bent dat je op een veilige manier inhaalt, en daar is het als je goed leest een aantal keren niet helemaal gegaan zoals zou moeten.
Het is een welgemeend advies he

Ja die was goed de sjaak die dag.Stéphane schreef:Trouwens wel medelijden met die BMW-rijder...
Omdat dat onze 'policy' is sinds de allereerste circuitdag van DF. Heeft verder niks met de KTM rijder te maken.DDX schreef:Wel appart dat julie hier nu continu over babbelen, maar filmpje mag hier niet gelinkt worden![]()
(en ja ik heb het filmpje al gezien)
Alleen dat woordje "kom op"speakerboxin schreef:Ik ben echt niet de beroerdste om hier de e30 rijder van mijn zijde, mijn excuses aan te bieden. Maar een goed gesprek. Kom op. We maakten beiden een inschattings fout als ik 't zo zie. Bij het opgaan voor het Scheivlak had hij naar mijn idee al moeten zien dat 't mijn intentie was om 'm voorbij te gaan en had hij dus daar niet moeten insturen.
Je vergeet KW en die andere topinstructeur Hanz, foeiDownforce Hans schreef:@Hans, je kan het niet beter verwoorden.![]()
Volgende keer gewoon maar bij een ander kluppie gaan rijden...........
@ m de Rijke, wat ben jij een geluksvogel geweest....
Die mathieu loopt altijd met een helm in de pitsstraat mensen in de maling te nemen en te zeggen dat hij instructeur is.
In werkelijkheid is hij de machinist op dat treintje in de efteling, je weet wel dat mini ding.
De 29e was de eerste keer voor hem in zandvoort dat hij werkelijk op de baan heeft gereden.
Tot die tijd trapte nooit iemand in zijn verhaaltjes van instructie, misschien doordat hij altijd op sandalen liep.
Consider yourself lucky dat jij en je auto die dag heel zijn gebleven.
De volgende keer gewoon, Metchu,Cor D,Allen,duifjes,Mark Nauta,of inject the venom aan schieten voor gedegen instructie.
Grtz, Gijs van Gummigalgen
whahahaDownforce Hans schreef:Sorry, maar mijn letters waren op..................
Downforce Hans schreef:@Hans, je kan het niet beter verwoorden.![]()
Volgende keer gewoon maar bij een ander kluppie gaan rijden...........
@ m de Rijke, wat ben jij een geluksvogel geweest....
Die mathieu loopt altijd met een helm in de pitsstraat mensen in de maling te nemen en te zeggen dat hij instructeur is.
In werkelijkheid is hij de machinist op dat treintje in de efteling, je weet wel dat mini ding.
De 29e was de eerste keer voor hem in zandvoort dat hij werkelijk op de baan heeft gereden.
Tot die tijd trapte nooit iemand in zijn verhaaltjes van instructie, misschien doordat hij altijd op sandalen liep.
Consider yourself lucky dat jij en je auto die dag heel zijn gebleven.
De volgende keer gewoon, Metchu,Cor D,Allen,duifjes,Mark Nauta,of inject the venom aan schieten voor gedegen instructie.
Grtz, Gijs van Gummigalgen
Dat is wel mooi, maar dan moet zn laterale G-sensor wel goed afgesteld zijnJoost Hermens schreef:Mooie sessie was dat. Leuk met al die gegevens erbijHielke schreef:Even wat DF overkill.
Andre die met Joost als passagier in de E90 M3 racer door DF verkeer snijdt en terloops een 1.53 klokt.
Wij zijn op assen een keer zijwaarts de vangrail in gegaan: overstuurd de GT bocht uit en aan de binnenkant de vangrail geraakt. Het achterwiel zag er in eerste opzicht goed uit. Maar toen we voor deze DF dag de boel klaar dachten te hebben gingen we weer even proefrijden en de aandrijfaf RA was kapot.RJay schreef: Ja daar was het niet lekker meer rechts achter, heb er even onder gelegen, niets echt finaal -stuk- ofzo maar het stond allemaal niet goed..... more than meets the eye imo.
De eigenaar zei ook bij rustig rijden al een stevig gebonk te voelen van RA na die kruisboogschicht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten