Bron: RTL NieuwsONTSNAPTE TBS'ER EIST SPAARGELD OP
Een tbs'er die vorig jaar ontsnapte uit de Van Mesdagkliniek in Groningen, eist dat de kliniek zijn spaargeld en zijn paspoort teruggeeft. De man zat vast voor een gewapende overval.
Na zijn ontsnapping vluchhte hij naar Turkije en wil daar nu een nieuw bestaan opbouwen. Daar heeft hij zijn geld en zijn papieren voor nodig, zegt zijn advocaat.
De advocaat wijst erop dat ontsnappen niet strafbaar is. Daarbij zou de man gewoon recht hebben op het geld. Als de kliniek niet over de brug komt, dan stapt de man naar de rechter.
Het moet niet gekker worden !!
- wjn
Het moet niet gekker worden !!
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: Het moet niet gekker worden !!
Ik geef de man geen ongelijk... ik bedoel, iedereen komt er zo langzamerhand achter dat in NL alles mogelijk is dus de kans is wellicht ook nog wel aanwezig dat het hem lukt ook 
- GTRene
whaha wat een lef...
ik snap ook niet dat ze ontsnappen niet strafbaar stellen...dat lijkt me toch logisch? waarom is dat zo in NL.
Ik vind bv als je ontsnapt of probeert te ontsnappeen (dus bewijs) dat je zo een hele tijd erbij krijgt oid.
ik snap ook niet dat ze ontsnappen niet strafbaar stellen...dat lijkt me toch logisch? waarom is dat zo in NL.
Ik vind bv als je ontsnapt of probeert te ontsnappeen (dus bewijs) dat je zo een hele tijd erbij krijgt oid.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ach, ik zou tegen de beste man zeggen dat hij zijn geld en papieren mag hebben, moet hij het wel even persoonlijk komen ophalen..... 
- duifjes.com
Ik begrijp je punt....alleen staat het ontsnappen los van zijn spaargeld lijkt mij......Snackboy heeft lijkt me een passend antwoord..
-
Marc R
Ik zou toestemmen......echt waar.
Alleen even de kosten van zijn detentie verrekenen....
Alleen even de kosten van zijn detentie verrekenen....
-
Harrie
Ik had dezelfde gedachte als Eric. 
-
Luco
geef die man zijn geld en paspoort terug en lekker in turkije laten
Wel even voor tekenen dat die nooit meer terugkomt
opgeruimd staat netjes
Hij bespaart ons hiermee een hoop geld en ellende
opgeruimd staat netjes
- Martijn_bmw
+1Luco schreef:geef die man zijn geld en paspoort terug en lekker in turkije laten
opgeruimd staat netjes![]()
- Ravin ///M
Only in Holland
Hoe lang duurt het om de 'mazen' te dichten? Zal wel een of andere psychologische
grondslag hebben, dat recht om te ontsnappen. Maar dit is toch te absurd voor woorden.
Inderdaad lekker laten waar ie is, maar die centen zou ik in de staatspot stoppen.
Hoe lang duurt het om de 'mazen' te dichten? Zal wel een of andere psychologische
grondslag hebben, dat recht om te ontsnappen. Maar dit is toch te absurd voor woorden.
Inderdaad lekker laten waar ie is, maar die centen zou ik in de staatspot stoppen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Echt geweldig weer dit

- Fernando
Zijn er vandaag de dag nou nog echt mensen die hiervan opkijken?
- Joop
...euhhh, eigenlijk wel ja...
...aan de andere kant in de land is alles ook echt mogelijk. Dat geld gaat rechtshalve ook gewoon naar Turkije toe neem ik aan.
...aan de andere kant in de land is alles ook echt mogelijk. Dat geld gaat rechtshalve ook gewoon naar Turkije toe neem ik aan.
- wjn
Ik vraag me af welke partij ik moet stemmen om dit soort zaken te wijzigen.Fernando schreef:Zijn er vandaag de dag nou nog echt mensen die hiervan opkijken?
Daar heb ik echter nog niemand (in de politiek) echt over gehoord ......................
Ze willen allemaal minder geld aan de gemiddelde burger uitgeven (AOW, ziektekosten, enz,.) en meer geld van de gemiddelde burger krijgen (geen hypotheekrenteaftrek, hogere belastingen, enz.) ....