Porsche Boxster Spyder
- MartijnGizmo
Re: Porsche Boxster Spyder
Ff rechtzetten die laatste en hij is af, zeer netjes geflitst hier Mark! 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Thanks!Martijn Koevoets schreef:Ff rechtzetten die laatste en hij is af, zeer netjes geflitst hier Mark!
Twijfel een beetje over dat rechtzetten. De lijnen van het gebouw lopen wel recht nu....idd, langs de onderkant van het gebouw niet. Maar dat komt natuurlijk ook iets door de hoek. Ik sta niet 100% haaks op het gebouw.
-
Nice Mark 8)
Maar post ze dan ff allemaal ipv elke keer één....
Maar post ze dan ff allemaal ipv elke keer één....
- Mark Nauta
Omdat je het zo lief vraagt
.

- Robin Hartog
Uhm, die eerste foto van die laatste drie is wel overbelicht; bijna geen detail meer op de voorkant... Maar fijne foto's verder. 8)
- Mark Nauta
Uhm....er zit ook geen detail op die voorkantRobin Hartog schreef:Uhm, die eerste foto van die laatste drie is wel overbelicht; bijna geen detail meer op de voorkant... Maar fijne foto's verder. 8)

- Robin Hartog
Haha, heb je óók weer een punt, maar toch.Mark Nauta schreef:Uhm....er zit ook geen detail op die voorkantRobin Hartog schreef:Uhm, die eerste foto van die laatste drie is wel overbelicht; bijna geen detail meer op de voorkant... Maar fijne foto's verder. 8)![]()

- Mark Nauta
Ik heb net nog gekeken met photoshop, maar het is niet anders te krijgen. Het is ook gewoon zo. Je kan het dopje van het sleepoog gewoon zien en verder loopt die neus rond, er is dus geen schaduwpunt(je). Normaal zit daar natuurlijk je kenteken en valt het niet zo op.Robin Hartog schreef:Haha, heb je óók weer een punt, maar toch.Mark Nauta schreef:Uhm....er zit ook geen detail op die voorkantRobin Hartog schreef:Uhm, die eerste foto van die laatste drie is wel overbelicht; bijna geen detail meer op de voorkant... Maar fijne foto's verder. 8)![]()
-
Durf te wedden dat hij links 1mm meer heeft,Mark Nauta schreef:Dan zou ik nog maar eens meten als ik jou wasErik Stoffelsen schreef:Mark, hij is niet helemaal gecentreerd. Jammer hoor.
Kan je zien aan de aansluiting van de kap! Lekker mierenneuke weer!

- Sperdy
Wat is zo'n Porsche Boxster Spyder toch een ontzettende lelijk rothok..
- Oof
- Auto: M2 Competition H6
Klopt bijna even lelijk als een 1 serie coupeFerdiACS1 schreef:Wat is zo'n Porsche Boxster Spyder toch een ontzettende lelijk rothok..

- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou, idd!

- Macboy
Een lelijk rothok met zo'n knappe vent erin: opposites attract !
-
Spyder van PCE is al verkocht! Wordt dus geen demo
Of heb jij hem gekocht Ferdi
?
Ze hebben nog een zwarte on order voor zichzelf, ook weer met PDK. Apropos PDK, heb de fabriek deze week gesproken orders klanten PDK/handbak bij Spyder liggen op ongeveer 60/40, bij 911 al op 90/10
Voorlopige productiemaand van mijn Spyder; juli
Met beetje geluk augustus rijden....

Of heb jij hem gekocht Ferdi

Ze hebben nog een zwarte on order voor zichzelf, ook weer met PDK. Apropos PDK, heb de fabriek deze week gesproken orders klanten PDK/handbak bij Spyder liggen op ongeveer 60/40, bij 911 al op 90/10

Voorlopige productiemaand van mijn Spyder; juli

Met beetje geluk augustus rijden....
-
Gaaf, zou mooi zijn, kun je nog wat mooie zomerse dagen meepakken!
-
thnks Tom ben echt als een klein kind aan het aftellen, ik geef het maar gewoon eerlijk toe...
Nog een leuk weetje: tot nu toe bijna 60% van de orders in kleur wit! Dat is echt heel erg veel voor een model, maar wit staat hem ook super moet ik zeggen.
Maar dat 90% van de 911'ers al met PDK de fabriek uitrolt, daar schrok ik toch wel van!
Nog een leuk weetje: tot nu toe bijna 60% van de orders in kleur wit! Dat is echt heel erg veel voor een model, maar wit staat hem ook super moet ik zeggen.
Maar dat 90% van de 911'ers al met PDK de fabriek uitrolt, daar schrok ik toch wel van!
- Mark Nauta
Die cijfers verbazen mij eigenlijk helemaal niets Ron. Ik kom nu geregeld bij PCR over de vloer en ik kom gewoon zelden nog een handbak tegen. 4S, Turbo en eigenlijk alle Cabrio's zijn PDK. Af en toe eens een Carrera (S) met handbak en natuurlijk de GT3's, maar verder niets. Wat betreft andere modellen, een Panamera of Cayenne heb ik überhaupt nog nooit met handbak gezien.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Kan je nagaan hoeveel straks een 911 met handbak waard is 8) de markt wordt overspoeld met automaten..
Lekker die handbak nemen Ron!
- RVV
Hans R schreef:Kan je nagaan hoeveel straks een 911 met handbak waard is 8) de markt wordt overspoeld met automaten..
En nu zeggen die verkopers allemaal, neem geen handbak want die is straks niks meer waard

-
Indeed,Hans R schreef:Kan je nagaan hoeveel straks een 911 met handbak waard is 8) de markt wordt overspoeld met automaten..
Ik zou later ook een handbak willen!

- Robin Hartog
Bestel nou maar met handbak, dan kan ik hem over een x-aantal jaar overkopen.

- Downforce Hans
Overkopen........ 

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
@Ron heb je je kever al zien staan! Mooie foto's kan je misschien wel gebruiken als iemand je kever wil overkopen
http://www.driving-fun.com/507/active/F ... s-nog.aspx

http://www.driving-fun.com/507/active/F ... s-nog.aspx
-
Sorry guys moet jullie teleurstellen maar blijf bij keuze voor PDK! Lekker flipperen in standje sport plus, in 10% van de tijd op de weg zal ik de handbak wellicht eens missen, maar in 90% van de tijd zal ik genieten van de voordelen van PDK.
En come resale time, ach dan is het toch nooit goed. Heb je geen zwarte of zilvere is de kleur niet goed en dus de prijs lager, heb je wel een zwarte of zilvere is de kleur goed maar heeft de dealer er al 20 van staan dus is de prijs ook weer lager, heb je een handbak dan begrijpen jij en hij dat wel maar de beoogde koper dat niet, heb je PDK is dat net bij die auto...etc etc...
Wat betreft mijn 4S: over 2 weken gaat hij naar PCE, daar heb ik hem in principe ingeruild. Als iemand nog info wil, stuur maar een pm.
En come resale time, ach dan is het toch nooit goed. Heb je geen zwarte of zilvere is de kleur niet goed en dus de prijs lager, heb je wel een zwarte of zilvere is de kleur goed maar heeft de dealer er al 20 van staan dus is de prijs ook weer lager, heb je een handbak dan begrijpen jij en hij dat wel maar de beoogde koper dat niet, heb je PDK is dat net bij die auto...etc etc...
Wat betreft mijn 4S: over 2 weken gaat hij naar PCE, daar heb ik hem in principe ingeruild. Als iemand nog info wil, stuur maar een pm.
- Macboy
Ron: je gaat me niet vertellen dat je niet wist dat in Nederland de 911 met name gekocht wordt door mannen met een mid life crisis en gereden wordt door vrouwen ? Lijkt me volkomen logisch dat het dan met name tip tronic en PDK's zijn. Dat had ik al geleerd toen ik 12 was. En jij met je (schatting) 44 komt er nu pas achter 8)
De echte liefhebber en circuitrijder aka petrolhead is uiteraard een grote minderheid in Porsche land.
De echte liefhebber en circuitrijder aka petrolhead is uiteraard een grote minderheid in Porsche land.