[29-04-2010]DF @ CPZ deel X
- RJay
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
wtf? waarom is dit een post?
- Robin Hartog
Ibiza.RJay schreef:wtf? waarom is dit een post?

Huh, net stond er nog iets over een omgebouwde Golf.

- RJay
Klopt, dingen met topicvervuiling etc. had een PM moeten zijn.Robin Hartog schreef:Ibiza.RJay schreef:wtf? waarom is dit een post?
Huh, net stond er nog iets over een omgebouwde Golf.
Fail @ mij

- Robertdj
Bedankt voor het mede mogelijk makenMetchu schreef:\Robertdj schreef:Same hereMetchu schreef:omg FAIL! ik zocht een paarse VW Polo! hahahahahahahahahahaha totdat ik ECHT geen VW kon zien en zag dat er iemand in een paarse polo stond! LOOOOL
echt een supervette foto robert, die avatar 8)

We moesten even poseren (tot ergenis van de plakkende Hans

- RJay
Zelfs op het circuit bumperklevers tegenwoordig?
Vroeger was dat nog gewoon slipstreamen

- necrosis
Slipstreamers heb ik voldoende waargenomen 

- Robertdj
Een Corvette achter een 106je met +- 80 km/u. Ooit natuurkunde gehad?RJay schreef:Zelfs op het circuit bumperklevers tegenwoordig?

- RJay
Ja, daarom juist, die 106 is een ietsjes gladgetrokken blokkensetje.Robertdj schreef:Een Corvette achter een 106je met +- 80 km/u. Ooit natuurkunde gehad?RJay schreef:Zelfs op het circuit bumperklevers tegenwoordig?

- Robertdj
Goed punt. Op vermogen kwam hij me niet voorbij, dan maar de slingshot manouvre. 

- RJay
Precies! :drinking: Ligt vast aan die bladvering.
- Vdub
Waar komen die mooie 'achteruitkijk' foto's vanaf?
-
Vdub schreef:Waar komen die mooie 'achteruitkijk' foto's vanaf?
uit de civic cam wagen

-
- Auto: M3P, 130i
Mod edit film is verwijderd
Rico
Geen idee of dat roekeloze gedrag wordt veroorzaakt door de DF insurance, maar dit soort mannen moet verbannen worden van trackdays. Wat een idioot. Had de E30 daar niet gereden, was de bocht ook niet gehaald.
Rico
Geen idee of dat roekeloze gedrag wordt veroorzaakt door de DF insurance, maar dit soort mannen moet verbannen worden van trackdays. Wat een idioot. Had de E30 daar niet gereden, was de bocht ook niet gehaald.

- MartijnGizmo
Mijn eerste videopoging van een circuitdag staat ook online op de frontpage: klik voor link 8)
- Tom V
Erg fraai gegfilmd en geknipt Martijn, fijne sfeer in de video ook.Martijn Koevoets schreef:Mijn eerste videopoging van een circuitdag staat ook online op de frontpage: klik voor link 8)

- Snipe
Eens in de zoveel tijd kan het geen kwaad om een wijs man te quoten. Zomaar.steve smith schreef:Voor ramptoeristen is er AG en Autoweek. Onder `rijders` is het vrij normaal om elkaars oopsjes niet te posten, dat je dit tegewoordig op DF uit moet leggen zegt helaas meer dan genoeg.
- MartijnGizmo
De tweede helft is naar mijn mening wat te 'traag', maar ik denk dat de deelnemers graag wat meer actie zien dan alleen maar 'flitsende' beelden.Tom V schreef:Erg fraai gegfilmd en geknipt Martijn, fijne sfeer in de video ook.Martijn Koevoets schreef:Mijn eerste videopoging van een circuitdag staat ook online op de frontpage: klik voor link 8)

- JohanH
Tya, hij viel ons ook al op door 'vreemd' rijgedrag in de Masters (kleven bij het aanremmen achter twee auto's die rechts rijden, dan snel naar links om daar achter een derde auto te gaan hangen), als Metchu zijn filmpje van dat stuk online plaatst hoor je daar ook wel een opmerking van mij over.indobesar schreef:
Rest van de dag heb ik de Xbow overigens geen rare dingen zien doen, ik ga er ook wel vanuit dat als dat wel het geval was geweest de organisatie hem al aan de kant had gezet. Daarbij, zij zitten er ook niet op te wachten om zonder schuldvraag de schade te vergoeden als mensen zo rondrijden...
- JohanH
Te zien in Martijn's video op 2:24Metchu schreef:Vdub schreef:Waar komen die mooie 'achteruitkijk' foto's vanaf?
uit de civic cam wagenAchterruitje opengeslagen en Johan kiekjes laten maken

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik vind dit echt een bizar trieste actie! Was ook niet de eerste keer dat hij hem een gaatje inknalde dat er niet was....indobesar schreef:mod edit film is verwijderd
Rico
-
Nice, ziet er heel goed uit. Fraai hoorMartijn Koevoets schreef:Mijn eerste videopoging van een circuitdag staat ook online op de frontpage: klik voor link 8)

- Robin Hartog
Maar, raakt hij die E30 nou? Dat kan ik nou net niet zien.
- David R.
Ben hem al eens op een andere dag tegengekomen (tenminste ik denk dat deze het was) en toen was het niet veel anders. Er reden toen echter ook veel DSC jongens en die zijn ook niet bang om een tikje uit te delen die hij uiteindelijk ook kreeg. Ik heb er toen een tijdje achter gereden en had het idee dat de auto er nog wel eens met de bestuurder vandoor ging.
- GTRene
ik weet niet waar het om gaat filmpje niet gezien maar als het om X gaat die gooide hem in een niet bestaand gat ik was aan het inhalen richting scheivlak en ging lekker veilig ruim om de andere auto heen, ik wilde weer naar rechts en stuurde logish al terug zat hij er al tussenMark Nauta schreef:Ik vind dit echt een bizar trieste actie! Was ook niet de eerste keer dat hij hem een gaatje inknalde dat er niet was....indobesar schreef:mod edit film is verwijderd
Rico

- RVV
Het filmpje van de X bow dat op youtube staat heb ik van het forum weggehaald.
Om een aantal redenen:
Ten eerste; hebben wij als organisatie de eigenaar van de X bow toegezegd dat er geen foto of video materiaal van zijn beschadigde auto op Driving-fun.com zouden zetten of zouden toestaan. Als ik op het moment dat het gebeurd de eigenaar dat toezeg, dan hou ik me ook aan die toezegging. Iets met een man een man, een woord een woord.
Ten tweede; we voeren al sinds jaar en dag het beleid dat we geen foto's en video materiaal van DF trackdagen waar het gaat om schade en ongelukken toestaan op het forum. Zoals eerder door Steve al werd opgemerkt, DF is geen ramptoeristen forum.
Ten derde; Het DF Insurance verhaal heeft niets maar dan ook helemaal niets te maken met dit incident, niemand ramt met dure KTM X bow expres in een ander auto, waarbij de gevolgen niet te overzien zijn. Of deze aanrijding voorkomen had kunnen worden? Ja, aanrijdingen kunnen altijd voorkomen worden, maar vergeet niet dat meedoen aan een trackday, bewust risico verhogend werkt. Of je nou in een e30 van 5000 euro meedoet of een Porsche GT3 RS van 170000 euro. Ik heb ongeveer een uur met de eigenaar gepraat van de KTM, en reken maar dat hij er ook goed ziek van is dat het is gebeurd. Niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk. Hij zal voor zichzelf vast en zeker de juiste conclusies trekken.
Al met al is dit in 'the heat of the moment' gebeurd, dit soort situaties kent geen winnaars.
Om een aantal redenen:
Ten eerste; hebben wij als organisatie de eigenaar van de X bow toegezegd dat er geen foto of video materiaal van zijn beschadigde auto op Driving-fun.com zouden zetten of zouden toestaan. Als ik op het moment dat het gebeurd de eigenaar dat toezeg, dan hou ik me ook aan die toezegging. Iets met een man een man, een woord een woord.
Ten tweede; we voeren al sinds jaar en dag het beleid dat we geen foto's en video materiaal van DF trackdagen waar het gaat om schade en ongelukken toestaan op het forum. Zoals eerder door Steve al werd opgemerkt, DF is geen ramptoeristen forum.
Ten derde; Het DF Insurance verhaal heeft niets maar dan ook helemaal niets te maken met dit incident, niemand ramt met dure KTM X bow expres in een ander auto, waarbij de gevolgen niet te overzien zijn. Of deze aanrijding voorkomen had kunnen worden? Ja, aanrijdingen kunnen altijd voorkomen worden, maar vergeet niet dat meedoen aan een trackday, bewust risico verhogend werkt. Of je nou in een e30 van 5000 euro meedoet of een Porsche GT3 RS van 170000 euro. Ik heb ongeveer een uur met de eigenaar gepraat van de KTM, en reken maar dat hij er ook goed ziek van is dat het is gebeurd. Niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk. Hij zal voor zichzelf vast en zeker de juiste conclusies trekken.
Al met al is dit in 'the heat of the moment' gebeurd, dit soort situaties kent geen winnaars.