Praatjesmaker. Een week voor DF@CPZ je auto strippen, niet rijden en daarna een grote mondOscar29 schreef:of onder de 1000 kilo zit met je hok

Praatjesmaker. Een week voor DF@CPZ je auto strippen, niet rijden en daarna een grote mondOscar29 schreef:of onder de 1000 kilo zit met je hok
Dit ben ik, vond mijn lijnen nog niet echt DF-waardig daarom heb ik het filmpje zelf niet gepost. Aankomende Zondag opnieuw proberen op CPZ.Aiko schreef: Dit is mijne niet. Dan zal het dus PP zijn, denk ik
blablaL@urens schreef:Praatjesmaker. Een week voor DF@CPZ je auto strippen, niet rijden en daarna een grote mond![]()
Gave foto, bedankt!JohanH schreef:Stelletje ongeduldige honden![]()
Hier wat zoetmakertjes:
Ja dat kan wel, maar dan zijn ze maar 500 x 333. Welke foto('s) wil je hebben dan?niekje090 schreef:PatrickC2
kan het kloppen dat ik de foto's niet van flickr af kan halen?
paar van de ultima / x-bow met mij als bijrijder / eigenlijk best wel watPatrickC2 schreef:Ja dat kan wel, maar dan zijn ze maar 500 x 333. Welke foto('s) wil je hebben dan?niekje090 schreef:PatrickC2
kan het kloppen dat ik de foto's niet van flickr af kan halen?
Hé, ik sta achter je. Grappig.Riceaux schreef:Tof ik sta ook nog op 1 van de foto's.
Paarse polo..
@Luco: Wat voor rondetijden rijd jij ongeveer op Zandvoort?
Same hereMetchu schreef:omg FAIL! ik zocht een paarse VW Polo! hahahahahahahahahahaha totdat ik ECHT geen VW kon zien en zag dat er iemand in een paarse polo stond! LOOOOL
Riceaux schreef:Tof ik sta ook nog op 1 van de foto's.
Paarse polo..
@Luco: Wat voor rondetijden rijd jij ongeveer op Zandvoort?
omg FAIL! ik zocht een paarse VW Polo! hahahahahahahahahahaha totdat ik ECHT geen VW kon zien en zag dat er iemand in een paarse polo stond! LOOOOL
Hahaha Dikke FAIL voor jullieSame here
Aah ok, dat is aardig rap. Heb ik ook een doel om naar toe te werken zodra ik een circuitbak heb.Afgelopen df dag rond de 1.56, maar we waren bezig met diverse bak en motorsettings, dus niet met tijden bezig geweest.
Ik hoop naar de 1.51 te kunnen in de wedstrijden.
\Robertdj schreef:Same hereMetchu schreef:omg FAIL! ik zocht een paarse VW Polo! hahahahahahahahahahaha totdat ik ECHT geen VW kon zien en zag dat er iemand in een paarse polo stond! LOOOOL
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten