nieuwe auto
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Tricky oneArthur schreef:Maak eens een foto van de achterbank?

Maar ik zal je versteld laten staan deze week...
Nu nog 3 modellen vinden en een fisheye-lens...
Ik oefen thuis vaker met flightsimulator XAernoudt schreef:Nog even en je hebt een brevet nodig![]()
Macboy schreef:Mooi cockpit. Voorheen had Audi ook de tellers in het rood op het dashboard. Nu hebben ze dat wit gemaakt (komt afleesbaar ten goede). Ja erg luxe man !
Rebel, wanneer gaan we skeuren in dat ding van je?
Laatste keer dat ik het je voorstelde, was je verkouden *kuch* *kuch*
- Arthur
- Berichten: 43104
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Toch ben ik wel serieus hoor, niet altijd verkeerd denkenRebel schreef:Tricky oneArthur schreef:Maak eens een foto van de achterbank?![]()
Maar ik zal je versteld laten staan deze week...
Nu nog 3 modellen vinden en een fisheye-lens...

Komt 'ie: ik kan die TT steeds meer waarderen [img:63:49]http://www.seat-online.nl/Smileys/seat- ... gn0013.gif[/img].
Over een paar jaar zijn mijn dochtertjes oud genoeg om zelf in en uit een auto te "kruipen".
Dan wil ik eigenlijk weer een 3-drs hatch of een 2-drs coupe.
Tot die tijd wil ik de 5-drs Focus ST proberen te houden.
De vorige TT was niks achterin.
Nu kan ik ook naar de dealer gaan en ff kijken

Maar ik dacht, "heeft Rebel ook wat te doen".
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Arthur ik zal van de week 'n paar foto's proberen te maken die hier antwoord op kunnen geven.
Op 't engels audi-forum zijn diverse leden die hem als enige auto hebben en kinderen tot 10 jaar probleemloos meenemen achterin.
Uiteraard ligt het ook eraan hoe lang je zelf bent, maar als je niet langer dan 1.90 bent moet dit geen probleem zijn.
De beenruimte achterin is iets toegenomen tov de eerste versie.
En in noodgeval kun je ze altijd nog opvouwen en in de kofferbak duwen...
Op 't engels audi-forum zijn diverse leden die hem als enige auto hebben en kinderen tot 10 jaar probleemloos meenemen achterin.
Uiteraard ligt het ook eraan hoe lang je zelf bent, maar als je niet langer dan 1.90 bent moet dit geen probleem zijn.
De beenruimte achterin is iets toegenomen tov de eerste versie.
En in noodgeval kun je ze altijd nog opvouwen en in de kofferbak duwen...
- Kasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Die Tom Cornonel heeft echt verstand van auto's
Vind in het filmpje dat klein driftje wel geinig, maar met name dat stukje over het "vrouwelijke"..... 8)
http://www.autoxperience.tv/toontext.asp?id=17525

Vind in het filmpje dat klein driftje wel geinig, maar met name dat stukje over het "vrouwelijke"..... 8)
http://www.autoxperience.tv/toontext.asp?id=17525
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Weinig online geweest, maar dat zullen de meeste niet erg vinden
Abt heeft de florijnen binnen en ik ben gelukkig.
Zijn in tegenstelling tot Tristan maar 40hp, maar voor mij was het verschil meteen waarneembaar.
Dat het vermogen teveel is voor een voorwielaangedreven auto is onzin.
Niemand rijdt full speed weg in de "launch-control" mode. Toch?
Maar als je met verstand omgaat met het vermogen (en de techniek} dat beschikbaar is dan kun je er menig achterwielaangedreven auto voor schut mee zetten......
Maar vanaf 2500 toeren is de push in je rug wel enorm toegenomen. Niet alleen in de 1e en de 2e versnelling maar ook de hogere versnellingen. Verslavend
Ik heb tevens het brandstofverbruik , tot op heden, aangekaart (komt niet onder de 1 op 10 gemiddeld) maar ook dat zou nu minder worden is me verzekerd. Ik laat me verrassen.
Ben er niet bijgebleven, en heb een nieuwe A4 2.0 TDI meegekregen.
Een ding is zeker, ik wil en zal nooit een diesel rijden.
Waneer is de volgende "fly-by" meeting??? 8)

Abt heeft de florijnen binnen en ik ben gelukkig.
Zijn in tegenstelling tot Tristan maar 40hp, maar voor mij was het verschil meteen waarneembaar.
Dat het vermogen teveel is voor een voorwielaangedreven auto is onzin.
Niemand rijdt full speed weg in de "launch-control" mode. Toch?
Maar als je met verstand omgaat met het vermogen (en de techniek} dat beschikbaar is dan kun je er menig achterwielaangedreven auto voor schut mee zetten......

Maar vanaf 2500 toeren is de push in je rug wel enorm toegenomen. Niet alleen in de 1e en de 2e versnelling maar ook de hogere versnellingen. Verslavend

Ik heb tevens het brandstofverbruik , tot op heden, aangekaart (komt niet onder de 1 op 10 gemiddeld) maar ook dat zou nu minder worden is me verzekerd. Ik laat me verrassen.
Ben er niet bijgebleven, en heb een nieuwe A4 2.0 TDI meegekregen.
Een ding is zeker, ik wil en zal nooit een diesel rijden.

Waneer is de volgende "fly-by" meeting??? 8)
Laatst gewijzigd door Rebel op 20 jan 2007, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Klopt, de TT en GTI hebben al een veel beter uitlaatgeluid dan de Leon. Dus dat was 1 van de redenen om voor de Milltek te gaan (ook voor de vermogenstoename uiteraard).Rebel schreef:p.s. Ik heb deze week een Miltek uitlaat gehoord op een standaard Golf GTI. Niks om naar huis over te schrijven. Ik denk dat het standaardgeluid meer dan voldoende is. Althans ik ben er tevreden mee. Ik denk dat de TT van huis uit al een sportief uitlaatgeluid mee heeft gekregen tov de Golf/Leon.
-
- Berichten: 2889
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
- Locatie: Leidschendam
Wat je bij een Milltek moet doen (bij GTI/TT/Leon) is als ik het goed zeg de uitlaat zonder middendemper bestellen. Anders klinkt hij inderdaad bijna net zo als de standaard uitlaat. Ik rij nu 2 dagen in mijn auto met standaard uitlaat en ik verlang nu al naar een Milltek. Standaard mooi geluid bij weinig toeren, maar zodra de toeren komen en het gas naar beneden gaat mis ik echt een milltek.Rebel schreef:p.s. Ik heb deze week een Miltek uitlaat gehoord op een standaard Golf GTI. Niks om naar huis over te schrijven. Ik denk dat het standaardgeluid meer dan voldoende is. Althans ik ben er tevreden mee. Ik denk dat de TT van huis uit al een sportief uitlaatgeluid mee heeft gekregen tov de Golf/Leon.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
[img:553:435]http://i18.tinypic.com/2llghnc.jpg[/img]
"Sportauto" - Test:
Nordschleife time Audi TT 2.0 TFSI : 8:40 Min.
Ergens hier tussen dus:
8:35 - BMW M3 Coupe E36, 321 hp
8:37 - Mercedes C32 AMG
8:38 - Honda NSX
8:39 - Honda S2000
8:40 - Chevrolet Corvette C5
8:42 - Audi S4 265 hp
8:42 - Lotus Exige
"Sportauto" - Test:
Nordschleife time Audi TT 2.0 TFSI : 8:40 Min.
Ergens hier tussen dus:
8:35 - BMW M3 Coupe E36, 321 hp
8:37 - Mercedes C32 AMG
8:38 - Honda NSX
8:39 - Honda S2000
8:40 - Chevrolet Corvette C5
8:42 - Audi S4 265 hp
8:42 - Lotus Exige
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
6:55 - Radical SR8, 360 PS/650 kg, Michael Vergers (28 Sep 2005), UK-registered
7:12 - Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03)
7:14 - Donkervoort D8 RS, 398 PS/760 kg, Michael Düchting (sport auto 11/05), registered in Germany
7:15 - Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, de:Patrick Simon (sport auto 09/05)
7:18 - Donkervoort D8 RS, 370 PS/670 kg, Michael Düchting (sport auto 12/04)
7:21 - Blitz Toyota Supra, 650 PS /1300 kg (Autocar magazine 1997)
7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, Walter Röhrl , (Autobild 07/04)
7:32 - Pagani Zonda F, 602 PS/ 1230 kg (sport auto 05/06)
7.32 - Gemballa Porsche GTR 600PS/1432 kg (Gemballa)
7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto), oct,17-18 05
7.39 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1395 kg, (quote sport auto 05/06)
7:40 - Bugatti Veyron 16.4, 1001 PS/1980 kg (Wheels magazine Australia, 12/05)
7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren, Klaus Ludwig (AutoBild 07/04)
7:41 - Manthey Porsche GT3 M410, 413 PS/1320 kg (160.868 kph) (Autobild 07/04)
7:42 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg, Walter Röhrl (Automobil 05/06)
7:42 - Ford GT, 550 PS/ 1521 kg (as indicated by Octane magazine, 11/05)
7:43 - Chevrolet Corvette C6 Z06, 512 PS/1319 kg, Jan Magnussen, 2005/06/23 (news release, pictures)
7:43 - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine 02)
7:44 - Pagani Zonda S 550 PS/ 1280 kg (sport auto 02/05)
7:46 - Porsche 996 GT2, 462 PS/1450 kg (sport auto 06/01)
7:47 - Porsche 996 GT3 RS (sport tyres)
7:48 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg (sport auto 07/06)
7:50 - Westfield Megabusa, 180 PS/440 kg
7:50 - Lamborghini Murcielago, (sport auto 06/02)
7:50 - BMW M3 E46 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)
7:52 - Porsche 996 GT3 (381 hp)
7:52 - Lamborghini Gallardo
7:53 - Chevrolet Corvette ZO6
7:54 - Nissan Skyline GT-R R34
7:55 - Caterham R500 Superlight, 233 PS/460 kg, Robert Nearn (EVO magazine 07/00)
7:55 - Ferrari F430 F1, 490 PS/1493 kg (sport auto 01/06)
7:56 - Porsche 996 Turbo (sport auto 06/00)
7:56 - Honda NSX-R, 280 PS/1270 kg, Motoharu Kurosawa, (best MOTOring 08/02)
7:56 - Ferrari 360 stradale (sport tyres)
7:57 - Lotec Porsche 993 Turbo (600 hp, racing suspension)
7:59 - Porsche 997 Carrera S, PASM setting “Performance”, Walter Röhrl, (WHEELS 06/04)
7:59 - Nissan Skyline GT-R R33, 280 PS/1530 kg Dirk Schoymans (Autocar magazine 1997)
7:59 - Chevrolet Corvette C6 Z1,405 PS/1481 kg, driver Dave Hill (manufacturer claim)
7:59 - Subaru Impreza Sti Spec-5C, 280 PS/1370 kg (Subaru News 2004 [1])
8:01 - Bugatti EB 110 Supersport, 610 PS/1410 kg
8:07 - Ferrari 550
8:09 - Lamborghini Diablo SV
8:09 - Ferrari 360 Modena
8:10 - Chrysler Viper GTS
8:11 - Mitsubishi Lancer evo IX GSR,280 PS/1420 kg, Takayuki Kinoshita (Best MOTOring 02/05)
8:12 - Porsche 993 Turbo (430 hp version)
8:15 - BMW Z8 400 hp
8:17 - Porsche 996 C2
8:18 - Ferrari F355
8:22 - Nissan Skyline GT-R R32
8:22 - BMW M Coupe 321 hp
8:25 - Audi RS4 375 hp
8:28 - Porsche 993 C2
8:28 - BMW M5 400 hp
8:32 - Porsche Boxster S
8:35 - BMW M3 Coupe E36, 321 hp
8:37 - Mercedes C32 AMG
8:38 - Honda NSX
8:39 - Honda S2000
8:40 - Audi TT 2.0 TFSI
8:40 - Chevrolet Corvette C5
8:42 - Audi S4 265 hp
8:42 - Lotus Exige
8:49 - Jaguar XKR Coupe
8:52 - Mercedes CLK 430
9:12 - Jaguar S-Type Diesel 208 PS/1722 kg Sabine Schmitz (Top Gear 04/2005)
9:59 - Jaguar S-Type Diesel 208 PS/1722 kg Jeremy Clarkson (Top Gear 04/2005)
10.08 - Ford Transit SWB 125 PS/?kg(1,2) Sabine Schmitz (Top Gear 04/2005)
7:12 - Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03)
7:14 - Donkervoort D8 RS, 398 PS/760 kg, Michael Düchting (sport auto 11/05), registered in Germany
7:15 - Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, de:Patrick Simon (sport auto 09/05)
7:18 - Donkervoort D8 RS, 370 PS/670 kg, Michael Düchting (sport auto 12/04)
7:21 - Blitz Toyota Supra, 650 PS /1300 kg (Autocar magazine 1997)
7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg, Walter Röhrl , (Autobild 07/04)
7:32 - Pagani Zonda F, 602 PS/ 1230 kg (sport auto 05/06)
7.32 - Gemballa Porsche GTR 600PS/1432 kg (Gemballa)
7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto), oct,17-18 05
7.39 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1395 kg, (quote sport auto 05/06)
7:40 - Bugatti Veyron 16.4, 1001 PS/1980 kg (Wheels magazine Australia, 12/05)
7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren, Klaus Ludwig (AutoBild 07/04)
7:41 - Manthey Porsche GT3 M410, 413 PS/1320 kg (160.868 kph) (Autobild 07/04)
7:42 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg, Walter Röhrl (Automobil 05/06)
7:42 - Ford GT, 550 PS/ 1521 kg (as indicated by Octane magazine, 11/05)
7:43 - Chevrolet Corvette C6 Z06, 512 PS/1319 kg, Jan Magnussen, 2005/06/23 (news release, pictures)
7:43 - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine 02)
7:44 - Pagani Zonda S 550 PS/ 1280 kg (sport auto 02/05)
7:46 - Porsche 996 GT2, 462 PS/1450 kg (sport auto 06/01)
7:47 - Porsche 996 GT3 RS (sport tyres)
7:48 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg (sport auto 07/06)
7:50 - Westfield Megabusa, 180 PS/440 kg
7:50 - Lamborghini Murcielago, (sport auto 06/02)
7:50 - BMW M3 E46 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)
7:52 - Porsche 996 GT3 (381 hp)
7:52 - Lamborghini Gallardo
7:53 - Chevrolet Corvette ZO6
7:54 - Nissan Skyline GT-R R34
7:55 - Caterham R500 Superlight, 233 PS/460 kg, Robert Nearn (EVO magazine 07/00)
7:55 - Ferrari F430 F1, 490 PS/1493 kg (sport auto 01/06)
7:56 - Porsche 996 Turbo (sport auto 06/00)
7:56 - Honda NSX-R, 280 PS/1270 kg, Motoharu Kurosawa, (best MOTOring 08/02)
7:56 - Ferrari 360 stradale (sport tyres)
7:57 - Lotec Porsche 993 Turbo (600 hp, racing suspension)
7:59 - Porsche 997 Carrera S, PASM setting “Performance”, Walter Röhrl, (WHEELS 06/04)
7:59 - Nissan Skyline GT-R R33, 280 PS/1530 kg Dirk Schoymans (Autocar magazine 1997)
7:59 - Chevrolet Corvette C6 Z1,405 PS/1481 kg, driver Dave Hill (manufacturer claim)
7:59 - Subaru Impreza Sti Spec-5C, 280 PS/1370 kg (Subaru News 2004 [1])
8:01 - Bugatti EB 110 Supersport, 610 PS/1410 kg
8:07 - Ferrari 550
8:09 - Lamborghini Diablo SV
8:09 - Ferrari 360 Modena
8:10 - Chrysler Viper GTS
8:11 - Mitsubishi Lancer evo IX GSR,280 PS/1420 kg, Takayuki Kinoshita (Best MOTOring 02/05)
8:12 - Porsche 993 Turbo (430 hp version)
8:15 - BMW Z8 400 hp
8:17 - Porsche 996 C2
8:18 - Ferrari F355
8:22 - Nissan Skyline GT-R R32
8:22 - BMW M Coupe 321 hp
8:25 - Audi RS4 375 hp
8:28 - Porsche 993 C2
8:28 - BMW M5 400 hp
8:32 - Porsche Boxster S
8:35 - BMW M3 Coupe E36, 321 hp
8:37 - Mercedes C32 AMG
8:38 - Honda NSX
8:39 - Honda S2000
8:40 - Audi TT 2.0 TFSI
8:40 - Chevrolet Corvette C5
8:42 - Audi S4 265 hp
8:42 - Lotus Exige
8:49 - Jaguar XKR Coupe
8:52 - Mercedes CLK 430
9:12 - Jaguar S-Type Diesel 208 PS/1722 kg Sabine Schmitz (Top Gear 04/2005)
9:59 - Jaguar S-Type Diesel 208 PS/1722 kg Jeremy Clarkson (Top Gear 04/2005)
10.08 - Ford Transit SWB 125 PS/?kg(1,2) Sabine Schmitz (Top Gear 04/2005)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten