Volgende week presenteert Porsche de 911 GT2 RS: 620 pk op de achterwielen en een rondje Ring in 7:22.
http://www.driving-fun.com/515/the-know ... n-722.aspx
Mark Nauta schreef:Ah cool. Die foto had ik gister ook al in de mailbox. Wat een apparaat zeg!!!!!
"Volgens de laatste berichten gaat de GT2 RS in Duitsland €240.000 kosten."Mark Nauta schreef:LOL Martijn. Nirts mis mee.
Maar ik vrees dat er ook een erg leuk prijskaartje aan zal komen. Ik denk dat dat wel eens naar de 4 ton kan gaan.....
Ik zie dit ding een beetje als geestelijk opvolger van de 993 GT2 Clubsport.
Bizar.Mark Nauta schreef:Ik las het ook net Robin. Dan 'valt het nog mee'. 240 in Dld is +- 325 hier in NL.
Playstation mobiel. Maar hij zal vast goed rijden.indobesar schreef:Bruut ding.
Het geeft aan de andere kant nogmaals aan dat de Nissan GT-R subliem is...
Net zoals een 458 Italia bla bla...Robin Hartog schreef:Playstation mobiel. Maar hij zal vast goed rijden.indobesar schreef:Bruut ding.
Tsja, heb je wel een punt, maar dat maakt het er voor mij niet beter op.indobesar schreef:Net zoals een 458 Italia bla bla...Robin Hartog schreef:Playstation mobiel. Maar hij zal vast goed rijden.indobesar schreef:Bruut ding.
Tijd staat niet stil. Minder input, maximale output.
Op de Boxster Spyder na ..Ruben schreef:Zie je nou wel Ilja dat dit de ultieme Porsche is. Fuck de gt3(rs) :banaan:
Idd Ruben we hadden het @ Parkplatz nog over afgelopen zaterdag....vooral de matgroeneRuben schreef:Zie je nou wel Ilja dat dit de ultieme Porsche is. Fuck de gt3(rs) :banaan:
620 pk zonder quattro-aanstellerij is dat.Downforce Hans schreef:Heeft hij nou 620 pk op de achterwielen of 620 pk?
GT3 atmoRuben schreef:Zie je nou wel Ilja dat dit de ultieme Porsche is. Fuck de gt3(rs) :banaan:
Hij heeft 620pk en achterwielaandrijving. Hoe we dat dan moeten interpreteren is nog even afwachtenDownforce Hans schreef:Heeft hij nou 620 pk op de achterwielen of 620 pk?