
[29-04-2010]DF @ CPZ deel X
-
OnlineOpa
- Berichten: 6790
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Jep....en als ik 't koud krijg zet ik de verwarming wel wat hoger.







- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Als je 't koud krijgt moet je harder gaan rijden of een trui/shirt aan doen 

-
OnlineOpa
- Berichten: 6790
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
thx Opa 
die van Hans is ook mooi, dacht dat het een klein autootje was, maar Hans lijkt nog in die badkuip te verzuipen

die van Hans is ook mooi, dacht dat het een klein autootje was, maar Hans lijkt nog in die badkuip te verzuipen

-
OnlineOpa
- Berichten: 6790
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ik heb er nog meer van jullie hoor, Rene.....die komen nog.
Je weet 't hè........als je de grote versie ergens van wilt dan moet je je email-adres effe pb'en.

Je weet 't hè........als je de grote versie ergens van wilt dan moet je je email-adres effe pb'en.

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
ah, leuk :banaan: ik zie ze wel komen dan...(ja gewoon zoals ze hier staan)
deze versie vind ik opzich groot genoeg, ik pluk ze van het web en stop ze in een bestandje
ik druk niet snel wat af, of het moet wel zo'n speciale zijn en omstandigheden....maar vind het wel mooi om te zien en op men pc op te slaan, je ziet ook vaak details als bv overhangen of met optrekken dat een auto uit de veren komt e.d. zo kun je eventueel nog zaken aan passen.
maar top dat je het aanbied
zat ook eens te denken van vermogen verlies, normaal heeft ie eigenlijk geen last, maar op het circuit als ie dus nog warmer wordt verliest ie power/agressie zeg maar.
vanavond ff uit geweest en toen ie op de gewone bedrijfstemp was doet ie gewoon goed, das dan 110gr als ik harder scheur wordt het 120gr en op het circuit wordt ie 130gr
probleem is dit type M62 basisblok is maar 1 jaar gemaakt met die hoge bedrijfstemp, bv het thermostaathuis gaat pas open bij 105gr en de fan gaat ook pas draaien bij 105gr en er zit een sensor op het thermostaathuis die weer in verbinding staat met de ecu...de bmw dealer zij destijds al, ja dat deden ze destijds voor een schone loop ofzo? maar na een jaar veranderden ze dat alweer, naar gewoon 92gr geloof ik
anyway, denk dat ik maar eens ga vragen of ik dat kan veranderen...heb er net een nieuw thermostaathuis in, ja nu een jaar oud? ofzo omdat ik dacht dat de oude misschien stuk was
was dus niet het geval...toen las ik dus ook 105gr
Ik ga eens vragen aan de dealer/monteur of ik dat niet kan veranderen...dus andere sensor in de radiateur en andere thermostaat...en eventueel die voeler kortsluiten...of laten voelen dat ie niet warmer wordt dan bedrijfstemp van 92gr ofzo? kan zo niet vinden wat normaal is dat zo'n ding opengaat misschien nog lager.
ah, 80graden voor thermostaat M coupe, en 91/99 dubble switch voor radiateur...dat scheelt nogal.

deze versie vind ik opzich groot genoeg, ik pluk ze van het web en stop ze in een bestandje

ik druk niet snel wat af, of het moet wel zo'n speciale zijn en omstandigheden....maar vind het wel mooi om te zien en op men pc op te slaan, je ziet ook vaak details als bv overhangen of met optrekken dat een auto uit de veren komt e.d. zo kun je eventueel nog zaken aan passen.
maar top dat je het aanbied

zat ook eens te denken van vermogen verlies, normaal heeft ie eigenlijk geen last, maar op het circuit als ie dus nog warmer wordt verliest ie power/agressie zeg maar.
vanavond ff uit geweest en toen ie op de gewone bedrijfstemp was doet ie gewoon goed, das dan 110gr als ik harder scheur wordt het 120gr en op het circuit wordt ie 130gr
probleem is dit type M62 basisblok is maar 1 jaar gemaakt met die hoge bedrijfstemp, bv het thermostaathuis gaat pas open bij 105gr en de fan gaat ook pas draaien bij 105gr en er zit een sensor op het thermostaathuis die weer in verbinding staat met de ecu...de bmw dealer zij destijds al, ja dat deden ze destijds voor een schone loop ofzo? maar na een jaar veranderden ze dat alweer, naar gewoon 92gr geloof ik

anyway, denk dat ik maar eens ga vragen of ik dat kan veranderen...heb er net een nieuw thermostaathuis in, ja nu een jaar oud? ofzo omdat ik dacht dat de oude misschien stuk was


Ik ga eens vragen aan de dealer/monteur of ik dat niet kan veranderen...dus andere sensor in de radiateur en andere thermostaat...en eventueel die voeler kortsluiten...of laten voelen dat ie niet warmer wordt dan bedrijfstemp van 92gr ofzo? kan zo niet vinden wat normaal is dat zo'n ding opengaat misschien nog lager.
ah, 80graden voor thermostaat M coupe, en 91/99 dubble switch voor radiateur...dat scheelt nogal.
- MaVaEe
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 31 jul 2008, 17:47
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ik heb de volgende van jou Rene:



- VLA
- Berichten: 2279
- Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
iemand nog pics van een S2000 ?
- MaVaEe
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 31 jul 2008, 17:47
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Helaas heb ik geen foto's van de S2000.
Wel van de Seat:


Wel van de Seat:
- L@urens
- Berichten: 799
- Lid geworden op: 12 okt 2007, 15:27
- Locatie: Enschede, NL
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Erg leuk om te zien! Als je de raw video ergens neer kunt zetten, dan graag.jwstuijv schreef:FILMPJE: http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... 38&View=my
vanaf 7:25 met de E30 achter de miata's aan, porsche de grindbak in: code rood.
- Hielke
- Berichten: 11639
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Heeft Ton ook nog rondjes in de cup Mazda gereden? Ben benieuwd naar het vergelijk tussen jullie. Of Ton als mede oldtimer de jonge broekies nog bij kan houdenL@urens schreef: Zelf ook nog even met de turbo gespeeld en ondanks dat de auto niet echt af genoeg was om er echt voor de te gaan, toch enkele 2:06-rond kunnen noteren. Nog even afmaken die auto en de target ligt natuurlijk op <2min.

Denk het wel. Kon het niet laten de videobeelden te analyseren. Als Ton bij minuut 1.58 even een slippertje maakt en op achterstand wordt gezet, begin ik hem bij de pilon op de apex bij minuut 2.12 te klokken. Hij weet dan binnen diezelfde ronde (naar dezelfde pilon) weer aansluiting te vinden (met opnieuw een kleine glijder in de Hugenholtz (klonk als onwillige motor) en rijdt de laatste 30 seconden gedwongen op rustiger tempo. Zijn ronde is dan een 2.07. Zonder oponthoud was dat ook een 2.06 geweest denk ik.
Hoe zien jullie nu het krachtsverschil? Hoe dan ook, tempo zit er bij beiden goed in.
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Misschien dat de groene mazda inhield en op de zwarte wachte ivm het filmen........
- MaVaEe
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 31 jul 2008, 17:47
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ik heb er trouwens nog 2 8)Luco schreef:Dank je mavaee
- Robertdj
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
- Locatie: NJC
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Heeft er verder nog iemand foto's van het goudkleurige 106je?
- MdeRijke
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 06 jul 2007, 23:33
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
.... of van die paarse Mini cabrio met die beginneling erin?
(ochtendsessie)
Er schiet mooi materiaal voorbij hier, zowel foto's als video's.

Er schiet mooi materiaal voorbij hier, zowel foto's als video's.
- Hielke
- Berichten: 11639
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Nee, dat deed ie niet. Als je het verschil in seconden tussen de auto's na de slipper bij 1.58 bekijkt dan is dat 3-4 seconden. Precies de 3-4 seconden die de cup auto normaliter ook boven die 2.06 rijdt.Downforce Hans schreef:Misschien dat de groene mazda inhield en op de zwarte wachte ivm het filmen........
- Kasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ik zie wat foto's van een zilveren 996 gt3 mk1 voorbij komen, ook een forummember/meer pics?
- Peter-Paul
- Berichten: 936
- Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
- Locatie: Rosmalen
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Nog iemand van de middagsessie een aantal foto's van een Avusblauwe E36 Coupe? 

- bjmax
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 11 jun 2008, 23:49
- Locatie: Rijswijk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X

Echt mooie foto's.
Alleen jammer dat ik mijn auto auto nergens zie op foto's Niemand??
350z in de ochtend?
gr
Johan
-
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 05 feb 2009, 22:01
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ja hoor:Robertdj schreef:Heeft er verder nog iemand foto's van het goudkleurige 106je?
-
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 05 feb 2009, 22:01
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Deze?Kasteel schreef:Ik zie wat foto's van een zilveren 996 gt3 mk1 voorbij komen, ook een forummember/meer pics?
-
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 05 feb 2009, 22:01
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Deze toevallig?Peter-Paul Haars schreef:Nog iemand van de middagsessie een aantal foto's van een Avusblauwe E36 Coupe?
-
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 05 feb 2009, 22:01
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
VLA schreef:iemand nog pics van een S2000 ?
MdeRijke schreef:.... of van die paarse Mini cabrio met die beginneling erin?(ochtendsessie)
Er schiet mooi materiaal voorbij hier, zowel foto's als video's.
Ik was 's ochtends zelf aan het rijden, ik heb dus alleen foto's van de middag.bjmax schreef:![]()
Echt mooie foto's.
Alleen jammer dat ik mijn auto auto nergens zie op foto's Niemand??
350z in de ochtend?
gr
Johan
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten