ik ben er nu via je link en heb daar het foto nr afgehaald en zie nu een lijst index DF dus klik ze allemaal wel ff aanRobin Hartog schreef:Verdomme. Had gehoopt dat het met afgelopen update aan de server opgelost zou zijn. Guess not. Zal er morgen nog even naar kijken.
[29-04-2010]DF @ CPZ deel X
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
-
wout
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:04
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Mooie foto's Robin ,
en Opa waar blijven jouw foto's of viel de oranje bitter zwaar dit jaar ?
gr Wouter
en Opa waar blijven jouw foto's of viel de oranje bitter zwaar dit jaar ?
gr Wouter
- Opa
- Berichten: 6881
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ik denk dat ik jou er nog wel op heb staan.......was 't tegen 't einde van de dag dat je achter 't stuur zat?Mark Nauta schreef:Yes please!Opa schreef: @Mark, Witte GT3 met rode velgen en nr.34?
Makkie an hè Wout.........ik heb idd. zat Palmpies op in Delluf.wout schreef: en Opa waar blijven jouw foto's of viel de oranje bitter zwaar dit jaar ?![]()
-
OnlineJoost H.
- Berichten: 1953
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Andre in de e90 M3 racer.
Opgenomen met een fototoestel, het is nogal lastig om de camera uberhaupt vast te houden met al die G's .
Was weer mooi werk
Opgenomen met een fototoestel, het is nogal lastig om de camera uberhaupt vast te houden met al die G's .
Was weer mooi werk
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Mooi fillempie.
Die boot trekt als een Saturnus raket
Die boot trekt als een Saturnus raket
- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Hier nog eentje door Tom V gefilmd van ondertekende die even de grindbak inspecteerd bij Audi-S.
Goed bevonden en verder gegaan
Goed bevonden en verder gegaan
-
Metchu
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
tsss wat slecht, heeft iedereen de roestende civic met allemaal camera apparatuur overgeslagen om te kieken ? 
- Opa
- Berichten: 6881
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ik heb je er volgens mij ook niet op staan Metin.......misschien was je net niet aan 't rijden toen ik stond te knippen.
Alvast voor Wout en Tom[die ze al in z'n mailbox heeft
]:







Alvast voor Wout en Tom[die ze al in z'n mailbox heeft
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Volgens mij hebben we een nieuwe huisfotograaf Robin 8)

- MaVaEe
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 31 jul 2008, 17:47
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ik heb vanaf 11:30 wat foto's gemaakt dus een klein staartje van de ochtend sessie mee kunnen pakken. De rest is nog aan het uploaden dus ik zal ergens vandaag even een linkje neerzetten. 8)



@ Mark Nauta
Ik heb deze kunnen schieten alleen is hij niet helemaal scherp...

@ Mark Nauta
Ik heb deze kunnen schieten alleen is hij niet helemaal scherp...
Laatst gewijzigd door MaVaEe op 01 mei 2010, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineTristan
- Berichten: 13444
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ging net goed idd, moest behoorlijk uitwijken.RJay schreef:Hier nog eentje door Tom V gefilmd van ondertekende die even de grindbak inspecteerd bij Audi-S.
Goed bevonden en verder gegaan![]()
-
OnlineTristan
- Berichten: 13444
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Was een leuke dag. Helaas was mijn eigen E30 Cup auto niet klaar dus reden met mijn broertje z'n E30. Helaas waren de voordempers niet helemaal lekker meer en bij een 1/2 tank kreeg hij in de bochten al geen benzinedruk meer. Maar voor de rest wel lekker kunnen rijden, tijdje heerlijk lopen sparren met een E30 M3 met M3 or M5 motor en Golf V GTI racer. Op vermogen redde ik het helaas niet maar bochtenwerk en laat remmen zorgde ervoor dat ik met 170pk toch mee kon doen.
Prima organisatie! Top!
Prima organisatie! Top!
- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Ja, sorry daarvoorTristan schreef:Ging net goed idd, moest behoorlijk uitwijken.RJay schreef:Hier nog eentje door Tom V gefilmd van ondertekende die even de grindbak inspecteerd bij Audi-S.
Goed bevonden en verder gegaan![]()
Met m'n ouwe E30cup had ik dat rempunt wel gered...... denk ik.
Die had daar ook iets minder hard aan gekomen
- De Sjack
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 24 jun 2009, 08:21
- Locatie: Naaldwijk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Geweldige dag gehad.
Veel gekletst en veel gave auto's gezien.
Rijden ging best, ben gestart op semi's en zat al snel op de tijd welke ik tijdens TA heb gereden.
Slicks eronder gezet, niet dat die veel harder gaan, maar slijten nagenoeg niks, terwijl ik zonder echt pushen dezelfde tijden kan rijden dan met de semi's.
Had me voorgenomen me te laten begeleiden door iemand die echt kan sturen, is niets van gekomen, vond het veel te gezellig her en der om echt serieus te gaan trappen.
Wel frapant dat ik het gevoel heb dat met 2 man erin de auto beter rijdt en dat ook de tijden beter zijn
Minder last van onderstuur, geen wielspin bij uitkomen Renault? bocht.
Is dus nog best wat af te stellen aan de auto.
Remmen zijn enorm verbeterd na het monteren van CL C6 blokken voor, vertraging is top, vooral kun je hard remmen zonder dat ze blokkeren.
Result: ik moet remmen gewoon opnieuw gaan leren, rem overal een stuk te vroeg
Veel gekletst en veel gave auto's gezien.
Rijden ging best, ben gestart op semi's en zat al snel op de tijd welke ik tijdens TA heb gereden.
Slicks eronder gezet, niet dat die veel harder gaan, maar slijten nagenoeg niks, terwijl ik zonder echt pushen dezelfde tijden kan rijden dan met de semi's.
Had me voorgenomen me te laten begeleiden door iemand die echt kan sturen, is niets van gekomen, vond het veel te gezellig her en der om echt serieus te gaan trappen.
Wel frapant dat ik het gevoel heb dat met 2 man erin de auto beter rijdt en dat ook de tijden beter zijn
Minder last van onderstuur, geen wielspin bij uitkomen Renault? bocht.
Is dus nog best wat af te stellen aan de auto.
Remmen zijn enorm verbeterd na het monteren van CL C6 blokken voor, vertraging is top, vooral kun je hard remmen zonder dat ze blokkeren.
Result: ik moet remmen gewoon opnieuw gaan leren, rem overal een stuk te vroeg
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Als je het over remmen hebt, ik ben redelijk tevreden over de DS3000, echter de set die ik destijds had gekocht en erg lang goed bleef, lijkt anders dan de set die de dealer eronder heeft gezet, schijnbaar wel DS3000 maar slijten veel harder en de schijven ook (beide destijds nieuw) terwijl bij vorige set DS3000 (die er door die haas en olie onderweg moesten) veel meer km en track deed en nog als nieuw waren
anyway, ik wil toch wat nieuws proberen, de DS3000 laten ook aardig wat stof achter, en het kan een tikkie beter zonder meteen op piep en rammel RC6 over te gaan
Nu heb ik wel eens de Hawk HPS er kort onder gehad (heb ik nog wel liggen hier) maar die waren als het ware net als de OEM blokjes qua remmen...
net eens wat verdiept en op een mooie overzicht site terecht gekomen met veel info en vergelijk
hier bv van de M3 E36 en M coupe
http://www.essexparts.com/shop/brake-pads.html
daar staat de HAWK DTC-70 welke mij erg goed lijkt...iemand ervaring?
het gekke is daar in de US is ie goedkoper dan de DS3000 en vanaf 190$ te krijgen, maar in NL zijn ze duurder dan de DS3000 en fors ook
kost het iets van 256,-euro met 10% korting...terwijl de DS3000 zo'n 100,-euro goedkoper zijn...
maar zag al op die US site shipment very high price..
anyway, ik wil toch wat nieuws proberen, de DS3000 laten ook aardig wat stof achter, en het kan een tikkie beter zonder meteen op piep en rammel RC6 over te gaan
Nu heb ik wel eens de Hawk HPS er kort onder gehad (heb ik nog wel liggen hier) maar die waren als het ware net als de OEM blokjes qua remmen...
net eens wat verdiept en op een mooie overzicht site terecht gekomen met veel info en vergelijk
hier bv van de M3 E36 en M coupe
http://www.essexparts.com/shop/brake-pads.html
daar staat de HAWK DTC-70 welke mij erg goed lijkt...iemand ervaring?
het gekke is daar in de US is ie goedkoper dan de DS3000 en vanaf 190$ te krijgen, maar in NL zijn ze duurder dan de DS3000 en fors ook
-
Luco
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Rene, je kan ook eens pagid proberen, zitten hier vlakbij en ik krijg daar redelijk wat korting.
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Pagid is ook redelijk duur vind ik. Die endurance versie kan je dan wel weer een tijd op rijden dat wel, maar ik moest daar destijds 400 euro voor neertellen. Prijzen zullen nu wel iets anders liggen denk ik.
Rene stuur anders Scooby Leo eens een pb en kijk wat bijvoorbeeld performance friction kost. Ik heb prijzen doorgekregen die echt veel lager zijn als die 250 euro welke jij noemt voor Hawk DTC. Hanz komt ook zo aan zijn blokken.
Rene stuur anders Scooby Leo eens een pb en kijk wat bijvoorbeeld performance friction kost. Ik heb prijzen doorgekregen die echt veel lager zijn als die 250 euro welke jij noemt voor Hawk DTC. Hanz komt ook zo aan zijn blokken.
- Opa
- Berichten: 6881
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Zit jij hier achter 't stuur Mark?







Jep, ik rij ook PF01-blokken via Leo.......remt als een tierelier en ik was ruim €200,- kwijt.Bert ///M3 schreef:Rene stuur anders Scooby Leo eens een pb en kijk wat bijvoorbeeld performance friction kost. Ik heb prijzen doorgekregen die echt veel lager zijn als die 250 euro welke jij noemt voor Hawk DTC.
-
Metchu
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
ja, dat is Mark Vauta 8)
-
Steven N.
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
@ Opa, ja dat is die trage broer van me
Ook een witte helm achter het stuur op de foto met iets meer snelheid?
Ook een witte helm achter het stuur op de foto met iets meer snelheid?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
thanks for the tip, zal daar ook eens in kijkenBert ///M3 schreef:Pagid is ook redelijk duur vind ik. Die endurance versie kan je dan wel weer een tijd op rijden dat wel, maar ik moest daar destijds 400 euro voor neertellen. Prijzen zullen nu wel iets anders liggen denk ik.
Rene stuur anders Scooby Leo eens een pb en kijk wat bijvoorbeeld performance friction kost. Ik heb prijzen doorgekregen die echt veel lager zijn als die 250 euro welke jij noemt voor Hawk DTC. Hanz komt ook zo aan zijn blokken.
neem aan dat die de juiste pasvorm hebben, beter dan de RC6 zeg maar en vergelijkbaar met bv Hawk of DS ?
@Luco, klinkt ook goed, maar zal eerst ff naar Performance Frictions kijken.
@Opa, fijn te horen, zag ook wel bepaalde andere types maar die waren meer voor lichtere auto's lees tot 2800lbs zo'n 1270kg zal me eens wat verdiepen in de PF
- Downforce Hans
- Berichten: 12615
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Gisteren mijn standaard remblokken er weer onder gezet en wat een verschil met die pfc 1 zeg.
Voor mijn gevoel remt hij nu voor geen meter meer.
Met straatbanden zijn de blokken wel een overkill op het circuit want de auto vliegt achter elkaar in de abs.
Verder wel een blok waar ik erg tevreden over ben.
Had ook niet de indruk dat er veel materiaal van het blok af was na een 220 km op zandvoort.
Grtz,Hanz06
Voor mijn gevoel remt hij nu voor geen meter meer.
Met straatbanden zijn de blokken wel een overkill op het circuit want de auto vliegt achter elkaar in de abs.
Verder wel een blok waar ik erg tevreden over ben.
Had ook niet de indruk dat er veel materiaal van het blok af was na een 220 km op zandvoort.
Grtz,Hanz06
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Pasvorm is goed, ik heb dan voor AP maar de achterblokken daar zitten ook anti tril klemmen op etc. Alleen kan je er beter een setje gewone naast hebben zodat je niet met PFC01 op de weg rijd, dat vernaggelt je wielen als je het slecht treft. Je kan dan beter iets van PFC Z rated pakken voor dagelijks en voor je naar het circuit gaat even wisselen naar PFC01 
- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
filmpje:
- een rode Porsche die in de problemen komt. Gelukkig loopt het goed af.
- meteen Metchu er even op met de camera chicane
[vimeo]http://www.vimeo.com/11376778[/vimeo]
- een rode Porsche die in de problemen komt. Gelukkig loopt het goed af.
- meteen Metchu er even op met de camera chicane
[vimeo]http://www.vimeo.com/11376778[/vimeo]
- Opa
- Berichten: 6881
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Weet jij misschien om hoe laat je gereden hebt?Steven Nauta schreef:@ Opa, ja dat is die trage broer van me![]()
Ook een witte helm achter het stuur op de foto met iets meer snelheid?
Ik heb nog wel meerdere foto's van die GT3, maar omdat ie vanaf de rechterzijkant van de auto gemaakt zijn is moeilijk te zien wie of wat er achter 't stuur zit.
Die foto's zijn gemaakt zo rond 14:45 uur, net voor de baanafsluiting vanwege de Donkervoort in de Vodafone.
Van jouw BMW heb ik iig. nog wel wat foto's.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
