Heb een paar op houseparty's gefotografeerd maar makkelijk wordt het echt niet kan ik je vertellenmarkk schreef:Twijfel een beetje:Tom schreef:Niks voor Markk?
+ woon centraal in het land
+ zou een goede oefening / ervaring / etc. zijn
+ zou het ook best erg leuk vinden
- tijdsbeslag
- twijfel nog over de benodigde kennis/kunde. Ik bedoel de getoonde voorbeeldfoto's zijn natuurlijk gewoon allemaal stuk voor stuk plaatjes van foto's...
- er staat "rijk zul je er niet van worden". Vind ik toch jammer
Aan wat voor tijdsbesteding denken we? Wil het best een keertje proberen maar iedere week een zaterdagmiddag opofferen gaat niet lukken.
Zou het ook wel leuk vinden om eens een keertje mee te lopen met bijv. Mark Nauta ofzo en die aan het werk te zien. Kan je denk ik een hoop van opsteken. En wie weet zeg ik daarna, "oh da's makkelijk, dat kan ik ook, dat kan ik beter"
Mark.
Driving-fun.com zoekt fotografen
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Driving-fun.com zoekt fotografen
- Dennis Cavallino
@Markk: zou top zijn als wij kunnen samenwerken. Lekker dichtbij 
-
Tom
Nou Markk, gezien je foto's heb je die kwaliteiten wel hoor!
- markk
@Tom: Dank, ik heb me inmiddels vrijblijvend aangemeld 
@Dennis: Lijkt me best lachen. Dagje rijden/fotograferen hier in de buurt.
Mark.
@Dennis: Lijkt me best lachen. Dagje rijden/fotograferen hier in de buurt.
Mark.
- RVV
Mark leuk man 
- Robin Hartog
Ben benieuwd wie er nou gaan fotograferen, animo genoeg geloof ik!
- Snipe
We hebben inderdaad flink wat reacties gehad. We zijn nu even aan het inventariseren wie er interesse heeft, maar ook waar de mensen vandaan komen en of we daar wat mee kunnen. In ieder geval ziet het er naar uit dat de fotografie op DF in de komende periode nog beter zal worden, dus dat lijkt me goed nieuws voor iedereen!
@iedereen die gereageerd heeft: volgende week meer nieuws.
@iedereen die gereageerd heeft: volgende week meer nieuws.
-
www.photoshoot.me
if not too late .... I'm here 
Based in Amsterdam, pro-photographer... I put models and fashion in front of my portfolio for business reasons, but I did and still want to shoot cars and so on (see Lifestyle on http://www.photoshoot.me )
I can even mix models and cars if appropriate, but happy to shoot the cars alone if better !
Ralph

Based in Amsterdam, pro-photographer... I put models and fashion in front of my portfolio for business reasons, but I did and still want to shoot cars and so on (see Lifestyle on http://www.photoshoot.me )
I can even mix models and cars if appropriate, but happy to shoot the cars alone if better !
Ralph
- Robin Hartog
Anders meld je je alleen ff hiervoor aan... 
- Petrolhead Tom
Dude! NICE! Really nice! Send an PM to Snipe he can tell you everything about what where looking for.
-
Frevo
Beetje traag, maar.. ik woon centraal (Zoelen, grenst aan Tiel), ik heb goede apparatuur (Canon 1DmkIII + wat lenzen) en ik schijn er ook wel wat mee te kunnen. En morgen ben ik op CPZ te vinden 
- Dennis Cavallino
lol@havo-EngelsTom Westendorp schreef:Dude! NICE! Really nice! Send an PM to Snipe he can tell you everything about what where looking for.
-
Roy
Can I borrow some sugar?
-
Slipstream
Via een vriend getipt en gesolliciteerd al via de PM.
Ben al ruim 3jaar bezig met fotografie en bezit van groothoek tot tele en heb ook de nodige studio apparatuur zoals reflectieschermen en flits paraplu's etc
De eerste 2 fotos was ik helaas bij de sollicitatie vergeten toe te voegen, dus hoop datie zo ook aankomt.

En niet alleen auto's:

Dus ben benieuwd wat ik voor jullie kan gaan betekenen
Ben al ruim 3jaar bezig met fotografie en bezit van groothoek tot tele en heb ook de nodige studio apparatuur zoals reflectieschermen en flits paraplu's etc
De eerste 2 fotos was ik helaas bij de sollicitatie vergeten toe te voegen, dus hoop datie zo ook aankomt.
En niet alleen auto's:
Dus ben benieuwd wat ik voor jullie kan gaan betekenen
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Denk dat "Slipstream" niet echt een heel passende nickname is, maar je fotomateriaal is er niet minder om! 
-
Slipstream
Gewoonte...ook username op Motor-forum en AG, waar jij ook vandaan komtSteven Nauta schreef:Denk dat "Slipstream" niet echt een heel passende nickname is, maar je fotomateriaal is er niet minder om!
EDIT:
Ohnee, dat was Mark Nauta
-
steve smith
Da's bijna hetzelfde. Je hebt hier Styve Nauta en Hark Nauta, en ze komen uit hetzelfde nest daar bovenin het land.Slipstream schreef:Gewoonte...ook username op Motor-forum en AG, waar jij ook vandaan komtSteven Nauta schreef:Denk dat "Slipstream" niet echt een heel passende nickname is, maar je fotomateriaal is er niet minder om!
EDIT:
Ohnee, dat was Mark Nauta
-
Metchu
het is tegenwoordig Mark Vauta 
- Downforce Hans
Hij heeft voor mij ook wel eens foto`s genomen, ik noem hem vanaf die tijd Mark ValutaMetchu schreef:het is tegenwoordig Mark Vauta
-
Metchu
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
- KW
Je zoekt mensen "centraal" in het land en noemt als een van de vereiste provincies "noord Holland"
lol. Noord Holland behoort net als Zeeland, Limburg, Groningen en Friesland tot de verste uithoeken. Utrecht, Gelderland en Flevoland zijn de enige centraalgelegen provincies. Maakt niet uit verder, viel me alleen op 
Laatst gewijzigd door KW op 30 apr 2010, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Metchu
waar lees jij centraal!? er worden specifiek een drietal provincies genoemd...KW schreef:Je zoekt mensen "centraal" in het land en noemt als een van de vereiste provincies "noord Holland"lol. Noord Holland behoort net als Zeeland, Limburg, Groningen en Friesland tot de verste uithoeken. Maakt niet uit verder, viel me alleen op
- KW
Hier staat letterlijk dat je mensen niet in uithoeken wil hebben (en dus centraal!), maar zoekt ze vervolgens toch in een uithoek... yeah rightSnipe schreef: Op dit moment is DF op zoek naar een of meerdere fotografen die het leuk vinden om nu en dan foto's te maken. We hebben een vijftal fotografen, die allemaal de vervelende eigenschap hebben om in een uithoek van het land te wonen.
-
Metchu
KW schreef:Hier staat letterlijk dat je mensen niet in uithoeken wil hebben (en dus centraal!), maar zoekt ze vervolgens toch in een uithoek... yeah rightSnipe schreef: Op dit moment is DF op zoek naar een of meerdere fotografen die het leuk vinden om nu en dan foto's te maken. We hebben een vijftal fotografen, die allemaal de vervelende eigenschap hebben om in een uithoek van het land te wonen.
Er staat nergens centraal! LEES nou eens! er zijn mensen nodig in die drietal provincies en vergeleken met die provincies hebben we op dit moment alleen fotografen in uithoeken. Brabant en Groningen bijvoorbeeld... Je moet niet dingen gaan concluderen die er niet zijn hè ....