Bij de garage staat een Zilveren corvette z06 te wachte op me.
Ik wacht nog ff tot dat het weer wat beter wordt voor dat ik er mee ga rijden en in de tussentijd worden de wielen antraciet gespoten.
Als hij klaar is zal ik wat foto`s plaatsen.
De mod`s die ik thuis al heb liggen maar nog geplaatst moeten worden zijn een zendertje waar mee ik draadloos de kleppen in de uitlaat open kan zetten zo dat ik de auto harder en zachter kan zetten en een apparaatje waarmee ik de ramen op afstand open en dicht mee kan doen.
Als de auto in gereden is komt er een halltech tune op die bestaat uit een ander luchtfilterhuis met luchtfilter en een aanpassing aan de computer.
Het vermogen komt dan rond de 560 pk.
Ik heb ook nog ergens onder een berg oude dozen een alpine a310 staan,maar dat is meer een restauratie project waar maar nooit aan begonnen wordt en voor in de stad een gsx 1100 r naked bike.
De subaru staat inmiddels te koop en daar voor in de plaats heb ik een oude 525 touring gekocht voor als ik met mijn kids weg moet.
Je kan er ook nog eens aardig mee driften dus dat komt ook goed uit.
Ik ben door Bram(partyondude) op deze site attent gemaakt en het is leuk om zoveel info van enthousiaste auto liefhebbers op te pikken.
Bram,bedankt nog voor de tip

Grtz,Hans