Moraalridders..

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

Weg met de moraalridder

ja
1
100%
nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

Macboy

Re: Moraalridders..

Bericht door Macboy » 27 apr 2010, 15:27

Metchu vertelt het altijd heel anders dan het daadwerkelijk ging :

Afbeelding
Metchu schreef:ON GE LOFELIJK!

vandaag reed ik in een niet nader te noemen dorpje ergens in het noorden... Ik rij met een gangetje van 40 of iets dergelijks omdat er veel publiek op de stoep loopt en er 2-tal zebrapaden zijn. Ik rij rustig en ik zie dat er een ouwe vent, laten we zeggen tegen de 60, richting zebrapad loopt. Hij is er nog lang niet en moet zeker nog een stukje doorlopen voordat hij er is. Ik rij dus op mijn dooie gemakkie er langs en opeens begint meneer een keiharde "ik gooi mijn winkelwagentje tegen je auto beweging" als ik er langs rij!!!!

Metchu

Bericht door Metchu » 27 apr 2010, 15:35

haha.... je weet dat ik altijd gelijk heb!

jaydee

Bericht door jaydee » 27 apr 2010, 23:54

http://www.pasopaardig.nl/

Opvallend dat zeker de helft van de posts hier begint met een verkeersovertreding :roll:
Heb je op een voorrangsweg geen voorrang meer als je te hard rijdt? Nee, je hebt nog steeds voorrang.
Maar is het dan terecht om iemand de huid vol te schelden die jouw snelheid verkeerd (of gewoon helemaal niet - de meerderheid slaapt gewoon door) inschat en je daarom geen voorrang geeft?

Als je je minder voorspelbaar wenst te gedragen, wees dan bereid om onvoorspelbaarheid van anderen op te vangen.

Ben ik nu een moraalridder? :angel: :wink:

Rupie

Bericht door Rupie » 28 apr 2010, 08:35

Ja, want als ze in staat zouden zijn geweest om je snelheid in te schatten, hadden ze 'm er nog voor gegooid :mrgreen:

Btw: hoe ziet dat opvangen er uit?

Plaats reactie