Nederland gaat naar de haaien
- Ravin ///M
Re: Nederland gaat naar de haaien
Komm nicht an mein kraus! 
- Michel P
Toch te triest voor worden!Ravin ///M schreef:Komm nicht an mein kraus!
- Fernando
Michel P schreef:Toch te triest voor worden!Ravin ///M schreef:Komm nicht an mein kraus!
Deed me gelijk aan dit stukje denken:
- Macboy
Een moslima de mond snoeren omdat ze tegen hoofddoekjes is, is toch wel het toppunt van een omgekeerde wereld inderdaad ...
-
Marco R.
- Michel P
Idd de bekrompenheid ten top, die vrouw moet op een voetstuk worden gezet!Macboy schreef:Een moslima de mond snoeren omdat ze tegen hoofddoekjes is, is toch wel het toppunt van een omgekeerde wereld inderdaad ...
@Marco, idd die man is duidelijk, en ik deel zijn standpunten!
Michel
- GTRene
goede video @Fernando, ik ben het er me eens wat die man zegt...
@Marco...wat een scary movie...gaat je bloed van koken.
@Marco...wat een scary movie...gaat je bloed van koken.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Cohen gezien bij Nova, sjezus wat een zwak optreden. En wat een zure zak hooi. Als zo'n idioot het land moet leiden (lijden wordt het dan), dan kunnen we evengoed gelijk wel fuseren met Griekenland. Zegt ie ook nog: geld lenen op de internationale kredietmarken is niet zo duur tegenwoordig. Onverantwoordelijke idioot.
10.000x liever Mark Rutte als premier. Die weet tenminste wel hoe economie werkt.
10.000x liever Mark Rutte als premier. Die weet tenminste wel hoe economie werkt.
-
Thijs-v-d-H
Iemand de uitzending van zembla gezien over Wilders?
Was dus echt Zemblabla. Voor opgesteld, ik heb echt niks met Wilders, zou nooit op hem stemmen etc. Maar die uitzending zat vol met PVDAers en andere rood gekleurde ´deskundigen´ die even over Wilders heen mochten zijken. En dan nog die vergelijkingen met sebrenitza en ook de Nazi propaganda van voor WW2 echt schandalig. Krijg een beetje het idee de laatste tijd dat de geschiedenis zich herhaald zoals bij Pim Fortuyn. Die werd ook het leven zuur gemaakt door van die zogenaamde deskundigen.
Hier nog wat achtergronden bij wie dit soort publicaties in elkaar sleutelt:
http://therealshowstopper.wordpress.com ... zembla-po/
Was dus echt Zemblabla. Voor opgesteld, ik heb echt niks met Wilders, zou nooit op hem stemmen etc. Maar die uitzending zat vol met PVDAers en andere rood gekleurde ´deskundigen´ die even over Wilders heen mochten zijken. En dan nog die vergelijkingen met sebrenitza en ook de Nazi propaganda van voor WW2 echt schandalig. Krijg een beetje het idee de laatste tijd dat de geschiedenis zich herhaald zoals bij Pim Fortuyn. Die werd ook het leven zuur gemaakt door van die zogenaamde deskundigen.
Hier nog wat achtergronden bij wie dit soort publicaties in elkaar sleutelt:
http://therealshowstopper.wordpress.com ... zembla-po/
- Niels
- Auto: Prius+
@Wouter: Ik vond zijn optreden tactisch. Verstandig overkomen terwijl iedereen elkaar uitmaakt voor rotte vis. Iets van twee honden vechten om één been...
V.w.b. Griekenland heeft ie een punt. Je kunt ze niet laten vallen want dan pakt dat voor jezelf (NL) zeker niet voordelig uit. Je ziet nu al dat die Euro minder waard wordt. Je zult wel een duidelijk plan moeten opstellen en daar heb ik mijn twijfels over. Daarnaast vind ik het vreemd dat zo'n land kan toetreden terwijl het economisch zo'n puinzooi blijkt. Goed huiswerk gedaan zeg maar
Van Rutte ben ik totaal niet onder de indruk. Als iemand voordeel uit deze situatie kan halen is hij het alleen doet ie het niet imho. Het gelöl is de afgelopen drie jaar nog niet veranderd terwijl bij de PVDA een frisse wind gaat waaien (tenminste dat doet men geloven).
Het optreden van Wilders vond ik tamelijk briljant
Het niveau zakt met de dag, echt ontzettend slecht was het.
Vooropgesteld: er is GEEN partij die mij overtuigd maar ik voorspel dat PVDA de grootste winnaar gaat zijn. Daarna Groenlinks en D66(6).
Zembla is echt TE subjectief imho. Onvoldoende objectief en men speelt teveel op gevoel van mensen in.. (ookal ben ik geen Wilders en Foruyn(=zwaar overrated) fan)
V.w.b. Griekenland heeft ie een punt. Je kunt ze niet laten vallen want dan pakt dat voor jezelf (NL) zeker niet voordelig uit. Je ziet nu al dat die Euro minder waard wordt. Je zult wel een duidelijk plan moeten opstellen en daar heb ik mijn twijfels over. Daarnaast vind ik het vreemd dat zo'n land kan toetreden terwijl het economisch zo'n puinzooi blijkt. Goed huiswerk gedaan zeg maar
Van Rutte ben ik totaal niet onder de indruk. Als iemand voordeel uit deze situatie kan halen is hij het alleen doet ie het niet imho. Het gelöl is de afgelopen drie jaar nog niet veranderd terwijl bij de PVDA een frisse wind gaat waaien (tenminste dat doet men geloven).
Het optreden van Wilders vond ik tamelijk briljant
Vooropgesteld: er is GEEN partij die mij overtuigd maar ik voorspel dat PVDA de grootste winnaar gaat zijn. Daarna Groenlinks en D66(6).
Zembla is echt TE subjectief imho. Onvoldoende objectief en men speelt teveel op gevoel van mensen in.. (ookal ben ik geen Wilders en Foruyn(=zwaar overrated) fan)
- Macboy
Toch heeft helaas een grote groep Nederlanders een Wilders of Fortuyn aan de macht nodig om te begrijpen dat politiek bedrijven zo makkelijk nog niet is ...
-
Wouter81
Vond je het werkelijk sterk Niels, wat Cohen liet zien? Ik vond het serieus barslecht. Hij zat er bij als een vermoeide zombie. Uitte zich constant in vaagheden, werd nooit concreet. De 3 simpele economievraagjes (zelfs ik wist wat de Nederlandse hypotheekschuld op dit moment ongeveer is, kwestie van het nieuws goed volgen) wist hij al niet te beantwoorden. Al helemaal vreemd dat de man die zegt zo op te komen voor de arbeiders en werklozen ook niet weet hoeveel werklozen er momenteel elke maand bij komen...
De man straalt (althans gister) werkelijk he-le-maal niets uit. Ik ben van mening dat een leider enige vorm van charisma dient te hebben. De één heeft dat van nature wat meer dan de ander maar meneer Cohen straalt, zeker gister, niets uit. Hij zat er nu al vermoeid bij, zo leek het. En dan moet hij nog beginnen! Het leek wel alsof hij er niet eens zin in heeft, zo ongemotiveerd en afwezig kwam hij over.
Ik ben absoluut geen Balkenende fan (verre van) maar zelfs die heb ik als leider nog hoger zitten. Wat zeg ik, zelfs Bos heb ik nog hoger. Ik ben bang voor de beste meneer Cohen dat hij in het eerste het beste televisiedebat met JP, Rutte en Wilders compleet wordt afgeslacht, vooral ook inhoudelijk (op zijn gebrekkige economiekennis bijvoorbeeld, wat gisteravond wel weer bleek).
De man straalt (althans gister) werkelijk he-le-maal niets uit. Ik ben van mening dat een leider enige vorm van charisma dient te hebben. De één heeft dat van nature wat meer dan de ander maar meneer Cohen straalt, zeker gister, niets uit. Hij zat er nu al vermoeid bij, zo leek het. En dan moet hij nog beginnen! Het leek wel alsof hij er niet eens zin in heeft, zo ongemotiveerd en afwezig kwam hij over.
Ik ben absoluut geen Balkenende fan (verre van) maar zelfs die heb ik als leider nog hoger zitten. Wat zeg ik, zelfs Bos heb ik nog hoger. Ik ben bang voor de beste meneer Cohen dat hij in het eerste het beste televisiedebat met JP, Rutte en Wilders compleet wordt afgeslacht, vooral ook inhoudelijk (op zijn gebrekkige economiekennis bijvoorbeeld, wat gisteravond wel weer bleek).
- Niels
Ik vond het niet sterk (waar zeg ik dat?) maar ik vond het ook niet zo slecht. Ik vond het met name tactisch
Jij vond hem er bij zitten als een dooie zak terwijl ik vond dat ie verstandig en rustig wilde overkomen. Ieder ander probeert te hard mensen te overtuigen dat het allemaal zo köt is en dat hun eigen partij het allemaal wel ff doet.
Het ontbreken van economische kennis vind ik een echte media dooddoener. Een goede leider heeft goede mensen om zich heen. Je hoeft ook geen verstand van auto's te hebben om een goede directeur van een dealer te zijn (maar het helpt wel)
Je moet alleen de (meest) juiste beslissingen nemen nadat je de (meest) juiste informatie hebt ingewonnen.
Wie of wat dan wel niet of wel goede kwaltiteiten heeft en waar Cohen staat..........het zal allemaal wel. De eerste de beste partij die ik BETROUWBAAR acht krijgt mijn stem of ik het nu met het programma eens ben of niet. Het merendeel houd zich niet aan z'n woord of krijgt zaken die ze voor ogen hebben toch niet voor elkaar. Weetje wie bij mij momenteel het hoogst staat (wel ff relatief gezien dan hè) F. Halsema. Of ik het nu wel of niet met haar eens ben, vanuit haar idealogie acht ik haar wel betrouwbaar. En dat is volgens mij het meest haalbare wat je momenteel (?) kunt krijgen in de politiek.
Het ontbreken van economische kennis vind ik een echte media dooddoener. Een goede leider heeft goede mensen om zich heen. Je hoeft ook geen verstand van auto's te hebben om een goede directeur van een dealer te zijn (maar het helpt wel)
Wie of wat dan wel niet of wel goede kwaltiteiten heeft en waar Cohen staat..........het zal allemaal wel. De eerste de beste partij die ik BETROUWBAAR acht krijgt mijn stem of ik het nu met het programma eens ben of niet. Het merendeel houd zich niet aan z'n woord of krijgt zaken die ze voor ogen hebben toch niet voor elkaar. Weetje wie bij mij momenteel het hoogst staat (wel ff relatief gezien dan hè) F. Halsema. Of ik het nu wel of niet met haar eens ben, vanuit haar idealogie acht ik haar wel betrouwbaar. En dat is volgens mij het meest haalbare wat je momenteel (?) kunt krijgen in de politiek.
- GTRene
drink je een bakkie mee

- Niels
- GTRene
lol, kwam net deze tegen, Cohen vs Wilders

- GTRene
-
Wouter81
Gelukkig heb je meer verstand van motoren Niels.
Nee, grapje.
Ben het deels wel met je eens (behalve dan dat ik Femke ook niet vertrouw, zoals niemand van links....
). Punt is... je wordt toch elke keer genaaid...mooie beloftes... en éénmaal in het pluche komt er niets van terecht. Zijn ze spontaan de helft vergeten. En elke keer ben je weer geneigd te hopen dat ze hun beloftes eens nakomen en ook waarmaken. Om na een tijdje weer teleurgesteld te worden. Eigenlijk zijn wij met z'n allen zo gek om toch elke keer maar weer het vertrouwen (onze stem) te geven aan dat volk.
Ik weet ook nog lang niet zeker waarop ik ga stemmen. Op dit moment neig ik het meeste naar de VVD maar ja... misschien stem ik ook wel helemaal niet of blanco.
Ben het deels wel met je eens (behalve dan dat ik Femke ook niet vertrouw, zoals niemand van links....
Ik weet ook nog lang niet zeker waarop ik ga stemmen. Op dit moment neig ik het meeste naar de VVD maar ja... misschien stem ik ook wel helemaal niet of blanco.
- Niels
Ik overweeg serieuzer dan ooit tevoren om blanco te stemmen idd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Kun je je net zo goed de gang naar het stembureau besparen?
-
Metchu
GTRene schreef:let op de uitspraak en de details
![]()
goh, je zou het maar missen
- GTRene
PVDA en CDA hebben een redelijk vaste kern, denk het beste paard waarschijnlijk de VVD is, als er teveel verdeeld wordt en bv PVV niet groot genoeg wordt waar het naar uitziet, komt er wellicht weer zo'n paars aftreksel...
van mij mag dan de VVD winnen, als PVDA en CDA er aub maar niet inkomen of 1 of andere geloofs achtergrond partij...
van mij mag dan de VVD winnen, als PVDA en CDA er aub maar niet inkomen of 1 of andere geloofs achtergrond partij...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Michel P schreef:Niet in NL maar bij onze ooster buren. Krampachtige reakties van de politieke elite op een nieuwe politiek ambiteus persoon. Zo jammer, want wat slaat ze de spijker op de kop!
+1............................gewoon consequente opmerking van deze dame........................
Of alles accepteren in de klas, of alles er uit..........................makkelijker kunnen we het niet maken.......
- Michel P
Ja Romo, dat is de trieste realiteit, ik ben een groot voorstander van seculier onderwijs omdat kerk en staat toch gescheiden zijn........ geloof is prive en hoort niet in het door de belastingbetalers gefinancierde scholen.
Als je je kids dan toch geloof door de strot wenst te douwen omdat de geest zo kneedbaar is doe je dat maar lekker op een prive school......
Michel
Als je je kids dan toch geloof door de strot wenst te douwen omdat de geest zo kneedbaar is doe je dat maar lekker op een prive school......
Michel
-
Wouter81
Zoals nagenoeg altijd.... volledig eensch met romo/Michel. Weg met die geestelijke vergiftiging. Zowel islam als gristendom.
Ook nog veiliger voor de kleine jongetjes, ver uit de buurt blijven van dat religieuze volk.
Ook nog veiliger voor de kleine jongetjes, ver uit de buurt blijven van dat religieuze volk.