Hugo Bos schreef:Noem het uitmelken, noem het een ongelooflijk lekkere auto op de markt brengen. Ik hoop maar dat hij voldoende biedt boven een 135i.
Dat weten we nog niet, maar ik verwacht het natuurlijk
wel. Waarom zou dat nou niet zo zijn. Reken maar dat deze 135i M een lekker sturende auto is en echt een stap boven de standaard 135i zit. Vergeet niet dat een 135i veel meer het karakter heeft van een (kleine) gezinsauto. De N54 in standaard setup is een layed back highway cruiser. Zoals we weten is de N54 dik onder het echte potentieel op de markt gezet. Met alleen andere goede software in een .35i, zijn er zomaar 80pk bij te zetten en dik 150nm extra. Zonder moeite. Het karakter van de N54 veranderd ook nog eens compleet. Dus laat die M maar komen. Vraag blijft wel en beetje, wat wordt de prijs. Ik was voor een relatief laag bedrag klaar bij acschnitzer, allemaal BMW garantie. Een 135i is relatief eenvoudig te verbeteren. Van een 330i maak je niet zo maar een M3v8. N54 of N55? De geruchtenstroom zegt N54, alhoewel ik mij dat niet kan voorstellen bijna. Waarom zou BMW een oud blok pakken als een verbeterde versie voor handen is. Koop je een dikke nieuwe 135i M met ouwe techniek?