Tips gevraagd, dvd schermpjes voor kids in auto

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
dvh

Tips gevraagd, dvd schermpjes voor kids in auto

Bericht door dvh » 25 apr 2010, 08:41

Ik ben van plan een dvd speler met wat schermpjes aan te schaffen voor in de auto, bedoelt voor de kids achterin.

Iemand ervaring met deze dingen ?
Heb wat rond me heen gekeken, die dingen varieren nogal in prijs.

Wil graag een stabiele speler, onze familiebak is redelijk sportief geveerd dus kan nogal eens wat stuiteren, zou jammer zijn als het filmpje of dergelijke gelijk begint te skippen.

Dus heb je een tip, gooi maar neer :)

////Maikel

Re: Tips gevraagd, dvd schermpjes voor kids in auto

Bericht door ////Maikel » 25 apr 2010, 19:11

Wat ik in me Touran had gedaan was eigenlijk het mooiste, geen kabelzooi wat ze eruit kunnen trekken, gewoon alles weggebouwd.

Afbeelding

Maar goed, Touran weg en nu maar even snel deze gekocht voordat we met vakantie gaan

Afbeelding

Dit is de BMW Tablet DVD set, goed te monteren, weinig tot geen kabels, schermpjes makkelijk te verwijderen (klik schuif systeem) zonder alles los te hoeven halen. DVD speler zit in 1 van de schermpjes waar de oudste inmiddels wel raad mee weet. Kost wel meer dan de gemiddelde dvd speler maar dat gehannes met stoffen hoesjes om de hoofdsteunen en met riempjes vastmaken... nee dan liever dit.

dvh

Bericht door dvh » 26 apr 2010, 19:13

BMW Tablet DVD set , dus ook van het automerk bmw ?
Stomme vraag wellicht, maar dit is ook in een niet bmw te plaatsen zonder aanpassingen ?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 27 apr 2010, 10:16

Komend weekend bij Intertoys.nl zag ik een aanbieding. 2 schermpjes voor 99,99. Moeten ze wel naar hetzelfde kijken. Heb het setje ook, werkt prima. Daarnaast heb ik nog een enkele van Medion (bij Aldi gekocht) en deze werkt ook prima. Niet alle kopiën doen het, is erg willekeurig, maar de meesten spelen ze zonder problemen.

RobS

Bericht door RobS » 27 apr 2010, 10:25

Stéphane

Bericht door Stéphane » 27 apr 2010, 12:32

Wat in die advertentie van Rob staat "with zipper cover" lijkt niet belangrijk. Totdat je je auto ergens geparkeerd hebt, zoals bijvoorbeeld een gemiddelde stad. Kans is groot dat je een auto zonder hoofdsteunen terug vindt. Extreem diefstalgevoelig want ontzettend gemakkelijk mee te nemen.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 27 apr 2010, 19:27

Heb ook zo'n goedkoop ding achterin, voor op vakantie. Met klittenband-bandjes aan de hoofdsteun te bevestigen. Lowbudget ding, ooit cadeau gekregen. Werkt echter uitstekend, slaat nooit over. Denk niet dat je een duur merk hoeft te kopen hiervoor.

Plaats reactie