BMW Concept Gran Coupe
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Re: BMW Concept Gran Coupe
DIT had de 5GT moeten zijn, niet dat gedrocht wat nu de weg op wordt gestuurd..
- Joop
Prachtig apparaat...
...vooral de verlichtingstechniek en vormgeving spreekt me enorm aan en mag wat mij betreft op de productiemodellen terugkomen.
Met Femme en Romo eens: de 6er moet wel iets meer onderscheid hebben t.o.v. de 5er/7er dan deze modellen nu onderling al hebben.
...vooral de verlichtingstechniek en vormgeving spreekt me enorm aan en mag wat mij betreft op de productiemodellen terugkomen.

Met Femme en Romo eens: de 6er moet wel iets meer onderscheid hebben t.o.v. de 5er/7er dan deze modellen nu onderling al hebben.
- Snipe
Zijn er meer mensen die mijn hekel aan nummerplaten in achterbumpers delen? Net of ze het vergeten waren en toen maar aan de bumper gehangen hebben.

@Romo: ik had even over het hoofd gezien dat je een paar modellen noemde in de zin ervoor. Evengoed, je snapt wat ik bedoel. Het valt allemaal wel mee.
@Romo: ik had even over het hoofd gezien dat je een paar modellen noemde in de zin ervoor. Evengoed, je snapt wat ik bedoel. Het valt allemaal wel mee.
-
En de E21 dan Snipe.. ook een vergelijkbare iets? 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
@snipe
Dat had ik wel begrepen...........................vandaar mijn opmerking.....................
Dat had ik wel begrepen...........................vandaar mijn opmerking.....................

- Snipe
Op elke regel is een uitzondering natuurlijk. Het stoort me altijd, behalve bij de E21.Xave30 schreef:En de E21 dan Snipe.. ook een vergelijkbare iets?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Snipe
Pffffft, wat donker allemaal. Donkere auto, donkere wielen, donkere ramen en dan is het daar ook nog eens donker. Ik vind het een beetje cheap lijken zo, eerlijk gezegd.
- Femme
Volgende keer beter kijken? Het onderscheid tussen de series is juist erg groot. De 1, 3, 5, 5 GT, 6, 7, Z4, X1, X3 en X5/X6 hebben ieder hun eigen gezicht. De X5 en X6 lijken inderdaad op elkaar maar dat zijn varianten van elkaar zoals de sedan en touring uit de 5-serie.Snipe schreef:Een 3 Serie lijkt inderdaad sprekend op een X5 die op zijn beurt weer als twee druppels water op een X6 lijkt. Of een 7 Serie er ook op lijkt weet ik niet, die heb ik namelijk nog nooit gezien. Of wel, maar ik haal die 7 Serie altijd door elkaar met de 1 Serie.romo schreef:Liever wat minder series en iets meer onderscheid daar in................
De E21, E28, E24 en E23, die leken als twee druppels water op elkaar.
Ik ga ervan uit dat Scott26 hier een beetje poep praat en de 6-serie coupé een andere neus krijgt (met meer Concept CS-trekjes) dan de 6-serie Gran Coupe. De 5 GT heeft immers ook een heel ander front dan de 5-serie sedan en touring.
Er is een verschil tussen de nummberplaat aan zo'n uitstekende bumper ophangen of 'm netjes integreren zoals BMW bij de Gran Coupe heeft gedaan. Dankzij de nummerplaat in de bumper is de kofferplek erg clean gebleven.Snipe schreef:Zijn er meer mensen die mijn hekel aan nummerplaten in achterbumpers delen? Net of ze het vergeten waren en toen maar aan de bumper gehangen hebben.
Je moet deze auto in het echt zien in licht met een nauwe stralingshoek, zoals zonsondergang. Er zit een sterke concave vorm in de kofferklep die veel schaduwwerking mogelijk maakt.
- Ravin ///M

vind ik wel aantrekkelijk... mijn neef heeft zijn GT deze week in ontvangst
genomen, ff foto's geschoten... ding lijkt een 5T op anabolen, naast elkaar
gezet