Werkt zeer prettig en snel, ook met dat home scherm. De zoom is alleen zo bagger dat ik denk ik toch nog even bij Safari blijf.Martijn Koevoets schreef:Nog een aanrader: Opera als browser. Niet perfect, maar wel stukken vlotter qua grbruik dan Safaru, oh en gratis.
iPhone applications
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Re: iPhone applications
- R-developments
Weet er hier toevallig iemand wanneer de 4gs gaat uitkomen?
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Of ie 4GS gaat heten weet ik niet, maar wat mij bekend is moet dat deze zomer ergens uit. Dat komt mooi uit want mijn abo loopt begin september af, en kan ik gelijk door met de nieuwe.ek20a schreef:Weet er hier toevallig iemand wanneer de 4gs gaat uitkomen?
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Nou mannen.......
http://www.nu.nl/tech/2231564/mannen-me ... ijker.html
Maar dat wisten jullie natuurlijk al lang.....

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Dat weet alleen Steve Jobs. Maar waarschijnlijk juni/juli.ek20a schreef:Weet er hier toevallig iemand wanneer de 4gs gaat uitkomen?
- Downforce Hans
Eric H schreef:Nou mannen.......
En ik maar denken dat het de auto was, een duur foutje

-
Dan presenteren ze em naar alle waarschijnlijkheid,.. gok dat ie dan rond september hier te krijgen is. al weet je nooit iets zeker bij Apple.Rivanov schreef:Dat weet alleen Steve Jobs. Maar waarschijnlijk juni/juli.ek20a schreef:Weet er hier toevallig iemand wanneer de 4gs gaat uitkomen?
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Kijk even vier berichten boven je............goedemorgen en neem nog een bakkie koffie...... :morecoffee:

- Downforce Hans
1 bakkie.....................wat dacht je van een potEric H schreef:Kijk even vier berichten boven je............goedemorgen en neem nog een bakkie koffie...... :morecoffee:

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Downforce Hans schreef:1 bakkie.....................wat dacht je van een potEric H schreef:Kijk even vier berichten boven je............goedemorgen en neem nog een bakkie koffie...... :morecoffee:
:

Hier Hans voor jou:

- Downforce Hans
Thanks Robin

-
Er zijn inmiddels al meerdere apps voor het meten van 0-100 tijden en bijvoorbeeld ronde tijden op circuit. Welke apps zijn al door DFers getest en hoe zijn deze bevallen?
- Niels v D
dynolicious moet ik zelf nog aanschaffen maar werkt goed..
Maxqdata heb ik ondertussen, echter nog niet op volle ronde's geprobeerd. Voor slalom oid werkt het niet goed.
tevens enorm onnauwkeurig..hoewel dat meer aan de iphone schijnt te liggen.
Maxqdata heb ik ondertussen, echter nog niet op volle ronde's geprobeerd. Voor slalom oid werkt het niet goed.
tevens enorm onnauwkeurig..hoewel dat meer aan de iphone schijnt te liggen.
-
Dynolicious heb ik zonet gedownload, ga het van het weekend even proberen. Schijnt inderdaad best goed te werken. Ben benieuwd hoe deze app zich verhoud t.o.v. andere apps in dezelfde categorie en hoe betrouwbaar ze zijn 

- Rich
Upshift, meet sprint tijden over verschillende afstanden, werkt prima, wel stabiele houder nodig.
Dynolicious, heb 'm nu bijna een jaar en werkt prima, wel zorgen dat je een goede stabiele houder hebt die helemaal niks beweegt anders krijg je meetfouten, verder alles nauwkeurig instellen en voor ieder gebruik in de auto kalibreren voor het beste resultaat.
Harry's LapTimer, ook bijna een jaar in gebruik nu, heb 'm op cpz regelmatig gebruikt en 1x op assen. Werkt goed mits je een uitstekende gps ontvangst in de auto hebt, ik wil zelf nog een externe ontvanger eraan pluggen voor nauwkeurigere resultaten want m'n houder zit vrij laag in de auto.
Dynolicious, heb 'm nu bijna een jaar en werkt prima, wel zorgen dat je een goede stabiele houder hebt die helemaal niks beweegt anders krijg je meetfouten, verder alles nauwkeurig instellen en voor ieder gebruik in de auto kalibreren voor het beste resultaat.
Harry's LapTimer, ook bijna een jaar in gebruik nu, heb 'm op cpz regelmatig gebruikt en 1x op assen. Werkt goed mits je een uitstekende gps ontvangst in de auto hebt, ik wil zelf nog een externe ontvanger eraan pluggen voor nauwkeurigere resultaten want m'n houder zit vrij laag in de auto.
-
Weet niet of deze al een keer voorbij gekomen is...
Nurburg-Ring Cam voor iPhone
http://janssens.co.uk/iphone/ringcam/
zet hem in je begin scherm en er zit ook een leuke NR-icoontje bij
Nurburg-Ring Cam voor iPhone

http://janssens.co.uk/iphone/ringcam/
zet hem in je begin scherm en er zit ook een leuke NR-icoontje bij

-
- Auto: M3P, 130i
Sinds kort twee nieuwe apps in gebruik.
- 2do; Fijn dat sync. via WiFi mogelijk is met outlook/iCal.
- Docs to go Premium; Microsoft Office bestanden openen EN bewerken. Daarna sync. via WiFi zodat de bestanden op de andere locatie bijgewerkt worden. Ideaal!
- 2do; Fijn dat sync. via WiFi mogelijk is met outlook/iCal.
- Docs to go Premium; Microsoft Office bestanden openen EN bewerken. Daarna sync. via WiFi zodat de bestanden op de andere locatie bijgewerkt worden. Ideaal!
-
Klinkt als 2 erg handige apps! Ik zal ze binnenkort ook eens binnenhalen.
- Tom van H.
Dat 2do ook even gedownload, leek me wel handig. Wil alleen nu synchroniseren met de pc, maar hij blijft "geen computer gevonden" geven... 
edit: ik zie nu dat ik eerst een progje op m'n pc moet installeren
edit2: syncen gelukt, maar er achter gekomen dat je wel kan syncen met je outlook-takenlijkst, maar niet met je outlook-agenda.... laat ik het nou juist voor dat laatste geinstalleerd hebben

edit: ik zie nu dat ik eerst een progje op m'n pc moet installeren

edit2: syncen gelukt, maar er achter gekomen dat je wel kan syncen met je outlook-takenlijkst, maar niet met je outlook-agenda.... laat ik het nou juist voor dat laatste geinstalleerd hebben

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Niet alleen de iOS 4 software is vandaag de lucht in gegaan, ook heeft Apple de iPhone 4 gelanceerd!!
http://www.apple.com/nl/iphone/
http://www.apple.com/nl/iphone/
-
iPone 3G(S) is soooo played out now.
-
Ben benieuwd naar de eerste reviews/tests/vergelijkingen. De 3GS was natuurlijk een upgrade van niks, nu begint waarschijnlijk pas het echte werk. Het model lijkt overigens sprekend op dat ding wat Gizmodo al eerder in handen had.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Sorry???Roman S. schreef:De 3GS was natuurlijk een upgrade van niks,
Wel eens een 3G en 3GS naast elkaar zien werken???
-
Jazeker. Begrijp me niet verkeerd, het was zeker een nuttige en nodige upgrade. Maar echt vernieuwend was het niet..