Mijn naam is Arjan en ik heb na een paar maanden lurken besloten me toch maar te registreren. Ik heb al veel gelezen en gelachen. Hoogtepunten als SKRD, The Blue Lagoon en White Wolf heb ik al passief meegemaakt. Verder meegeleefd met Allen en zijn betrouwbare automobiel, genoten van Hans zijn reacties daarop, meegelezen met Steve en veelal zijn briljante posts, filmpjes gekeken van Rico zijn M5, etc. etc.
Ik ben Arjan, 25 jaar en woonachtig in het midden des lands. In het dagelijks leven ben ik sinds kort een IT consultant bij een van de grote partijen. Ik heb daarvoor Informatiekunde gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam en Mediatechnologie aan de Hogeschool Utrecht. In mijn vrije tijd doe ik (voor mijn lol) aan squash, fitness, kleiduiven schieten, gamen, films kijken, muziek luisteren op niveau en natuurlijk... auto rijden. Dit doe ik sinds 2 maanden in een BMW 130i, waarover meer in het "Mijn Auto" forum.
Ik heb voor de BMW een VW Golf 1.4 uit '99 gereden, met een dikke 75 trappelende ponies. Het ding was mijn eerste auto en was vanaf nieuw in het bezit van mijn schoonfamilie. Prima eerste auto IMHO. Verder heb ik voor de zakelijk ritten een Renault Megan 1.5 DCi uit 2007, niet snel maar wel comfortabel en 1:20. Verder rij ik als het uitkomt in de BMW 335i cabrio van mijn schoonpa, lekker geluidje en de wind in je haar.
Ik ben trouwens geen handige sleutelaar, grondige poetser of hardcore circuittijger (maar je weet maar nooit

That's it, groet,
Arjan.