Voetbal Algemeen/actueel!
- Michel P
Re: Voetbal [algemeen/actueel]
Idd Tim, janken terwijl ze met een veel hogere begroting, 70!! contractspelers zelf meer punten hebben verloren dan Twente........
Michel
Michel
- RutgerK
Ik moet zeggen dat ik Ajax dit seizoen ook nog niet bovenaan verwacht had. Jol heeft enige moeite gehad om de chaos van Van Basten achter zich te laten. Dat Feyenoord niet met volle inzet heeft gespeeld is duidelijk. Ik zag gisteren de beelden van de supporters op het trainingsveld en ik moet zeggen dat ik dat wel 'beanstigend' vind.
Die 70 contractspelers bij Ajax zal in de praktijk wel mee vallen en niet uit de toon vallen bij andere clubs. Veruit de meeste contracten zijn geen A-contracten of hoe dat ook mag heten. Veruit de meeste contracten zijn verbindingen van jonge spelers om bij transfers een transfersom te vragen om de opleidingskosten (deels) te dekken. Ik dacht dat er aan het begin van het seizoenongeveer 30 A-contracten waren en die teruggebracht is of moest worden naar 22-23.
Ik ven in ieder geval heel benieuwd het laatste voetbalweekend. Er zijn gekkere dingen gebeurd.
Die 70 contractspelers bij Ajax zal in de praktijk wel mee vallen en niet uit de toon vallen bij andere clubs. Veruit de meeste contracten zijn geen A-contracten of hoe dat ook mag heten. Veruit de meeste contracten zijn verbindingen van jonge spelers om bij transfers een transfersom te vragen om de opleidingskosten (deels) te dekken. Ik dacht dat er aan het begin van het seizoenongeveer 30 A-contracten waren en die teruggebracht is of moest worden naar 22-23.
Ik ven in ieder geval heel benieuwd het laatste voetbalweekend. Er zijn gekkere dingen gebeurd.
- Macboy
Dat niemand het over Voetbal International heeft gehad van zondag !

- Robin Hartog
Even je frustratie kwijt jongen?Tim N schreef:Wat is jammer van het kampioenschap?
Dat Ajaxieden jankerts zijn nu ze misschien naast de titel grijpen en zelf ook niet uit bij de Tukkers konden winnen? De beste mannen hebben het aan zichzelf te danken door punten in de eerste helft van het seizoen te laten liggen. En wat doen ze nou.... huilen en mekkeren als een stel vrouwen die net een nagel gebroken hebben.
Vooral die Vertonghen wat een zielig mannetje is dat met al zijn zeik interviews de laatste week. Echt een schoolvoorbeeld van iemand die niet tegen zijn verlies kan voordat de laatste pot überhaupt gespeeld is.
Allemensen zeg. Ik vind niet echt dat Ajax aan het janken is; het is jammer dat Ajax in het begin van het seizoen veel punten heeft verspeeld idd, desondanks heeft Jol het toch verdomd goed gedaan.
Ik ben wel benieuwd waarom je Ajax vindt janken?
Ik persoonlijk vind het gewoon jammer van het kampioenschap, dat zou jij ook vinden als jouw cluppie op de 2e plek stond.

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Als je als AJAX speler koud het veld af komt lopen na een wedstrijd, op basis van hear-say beweren dat een andere ploeg in de competitie zich niet volledig heeft ingezet, ja, dan vind ik je wel een jankerd....Robin Hartog schreef: Ik ben wel benieuwd waarom je Ajax vindt janken?
Oftewel de Belgische delegatie bij AJAX die gelijk na de wedstrijd tegen Heracles stonden te beweren dat Feyenoord zich niet had ingezet tegen FC Twente....

- Robin Hartog
Jua, oke, vond ik ook wel jammer idd. Je zou het nog kunnen gooien op emoties, maarja, praat het niet recht nee.Eric H schreef:Als je als AJAX speler koud het veld af komt lopen na een wedstrijd, op basis van hear-say beweren dat een andere ploeg in de competitie zich niet volledig heeft ingezet, ja, dan vind ik je wel een jankerd....Robin Hartog schreef: Ik ben wel benieuwd waarom je Ajax vindt janken?
Oftewel de Belgische delegatie bij AJAX die gelijk na de wedstrijd tegen Heracles stonden te beweren dat Feyenoord zich niet had ingezet tegen FC Twente....
-
Ome snor is een held! hahahahaMacboy schreef:Dat niemand het over Voetbal International heeft gehad van zondag !
![]()
- Mike S.
- Auto: M135i
Sigaarsnor is een held met die filmpjes altijd van hem
Ik zal me maar inhouden met teksten over ajax.. dat doe ik na 2 mei wel
Vanavond Inter - Barcelona..
Word nog een leuke pot denk ik... hele goeie aanvallende ploeg tegen keiharde verdedigers .
Ben benieuwd hoe sneijder het doet en hoe ze met messi omgaan... of dat ze hem gelijk een doodschop geven zoals het bij inter gebruikelijk is..

Ik zal me maar inhouden met teksten over ajax.. dat doe ik na 2 mei wel

Vanavond Inter - Barcelona..
Word nog een leuke pot denk ik... hele goeie aanvallende ploeg tegen keiharde verdedigers .
Ben benieuwd hoe sneijder het doet en hoe ze met messi omgaan... of dat ze hem gelijk een doodschop geven zoals het bij inter gebruikelijk is..
- Tim N
Ik heb van de week veel interviews gelezen met Ajexieden (w.o. Vertonghen) en op de Zeeuw na waren ze allemaal aan het piepen en klagen. (Feyenoord zou de wedstrijd verkocht hebben bla bla bla)Robin Hartog schreef:
Even je frustratie kwijt jongen?
Allemensen zeg. Ik vind niet echt dat Ajax aan het janken is; het is jammer dat Ajax in het begin van het seizoen veel punten heeft verspeeld idd, desondanks heeft Jol het toch verdomd goed gedaan.
Ik persoonlijk vind het gewoon jammer van het kampioenschap, dat zou jij ook vinden als jouw cluppie op de 2e plek stond.
Daarbij komt dat er gedacht wordt om weer een bonus aan de tegenpartij (NAC) te beloven mits overwinning op concurrent.
Doe het dan lekker op eigen kracht stelletje mietjes, het idee dat je dat soort praktijken wilt bezigen maakt me al ziek. (als we zo beginnen wanneer wordt er dan de eerste wedstrijd met een bonus besloten in het nadeel van de bonus ontvangende partij)
p.s. Gelukkig staat mijn cluppie al de meeste wedstrijden van het seizoen op de plek waar Ajax hopelijk niet meer komt

**edit** zie nou dat je idd eens bent met de verkochte wedstrijd uitspraak
- Fernando
Het is toch overduidelijk dat 010 de wedstrijd heeft laten lopen. En nee de wedstrijd hebben ze niet verkocht dit was gewoon uit angst voor die malloten die het trainingsveld opkwamen. Kort samengevat is inderdaad bij het overgrote deel van de 010-supporters de haat voor Ajax groter dan de liefde voor 010.Tim N schreef:Ik heb van de week veel interviews gelezen met Ajexieden (w.o. Vertonghen) en op de Zeeuw na waren ze allemaal aan het piepen en klagen. (Feyenoord zou de wedstrijd verkocht hebben bla bla bla)Robin Hartog schreef:
Daarbij komt dat er gedacht wordt om weer een bonus aan de tegenpartij (NAC) te beloven mits overwinning op concurrent.
Doe het dan lekker op eigen kracht stelletje mietjes, het idee dat je dat soort praktijken wilt bezigen maakt me al ziek. (als we zo beginnen wanneer wordt er dan de eerste wedstrijd met een bonus besloten in het nadeel van de bonus ontvangende partij)
Dat idee zou mij als supporter van 010 pas echt ziek maken.
-
interrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
- Robin Hartog
Mja, zoals gezegd; ben echt voor Ajax maar ben het ook niet altijd eens met wat ze doen... Zoals een winstpremie enzo; Tsja.Tim N schreef:Ik heb van de week veel interviews gelezen met Ajexieden (w.o. Vertonghen) en op de Zeeuw na waren ze allemaal aan het piepen en klagen. (Feyenoord zou de wedstrijd verkocht hebben bla bla bla)Robin Hartog schreef:
p.s. Gelukkig staat mijn cluppie al de meeste wedstrijden van het seizoen op de plek waar Ajax hopelijk niet meer komt![]()
Wat bedoel je met die laatste zin?
- HansD
Het is toch overduidelijk dat 010 de wedstrijd heeft laten lopen. En nee de wedstrijd hebben ze niet verkocht dit was gewoon uit angst voor die malloten die het trainingsveld opkwamen.

Dat is een leuke bijkomstigheidKort samengevat is inderdaad bij het overgrote deel van de 010-supporters de haat voor Ajax groter dan de liefde voor 010.

Ajax moet wel eens ophouden met dat gejank continu. Dat gezeik over scheidsrechters (voor de wedstrijd), nu over twente-feyenoord en dat ze de bekerfinale toch eigenlijk wel in eigen stadion willen spelen en de knjb die ze daarin ook nog steuntIk ben wel benieuwd waarom je Ajax vindt janken?

-
- Auto: M3P, 130i
Scheids had grote invloed op het resultaat. Jammer.Metchu schreef:interrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Goal van Milito overigens zwaar buitenspel. Kaarten werden ook niet structureel gegeven, maar willekeurig.
- Petrolhead Tom
Echt schandalig! Volgens mij was die gast zwaaaaar omgekocht! Barca ging er niet vol voor, maar op zo'n manier kun je 900 minuten voetballen en nog niet winnen! Inter had in de tweede helft ook zeker 2 of 3 gele kaarten moeten hebben.indobesar schreef:Scheids had grote invloed op het resultaat. Jammer.Metchu schreef:interrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Goal van Milito overigens zwaar buitenspel. Kaarten werden ook niet structureel gegeven, maar willekeurig.
-
Ach... al dat gezeur over Ajax die niet moet piepen, Feyenoord die niet zijn best doen in Enschede...
Ieder keer zit ik gewoon met een Feyenoorder op de bank / café te kijken naar de klassieker.
Gezellig samen een biertje of wat derbij, achteraf gezellig elkaar het verlies in peperen. :drinking:
Heerlijke middagen voor beide, ook al verlies je keihard. Hoort er gewoon bij.
Natuurlijk wil ik dat Ajax kampioen wordt, en jah, ik kom ook een dag eerder terug vanuit Duitsland (2 mei) om het te volgen, maar als Twente kampioen wordt, so be it.
Gister ergerde ik mij trouwens kapot aan die Sneijder bij de goals.
Die kabouter probeert de bal volgens mij zelf het doel in te koppen bij de 3e goal, maar kopt hem bij toeval naar Milito. En dan zo arrogant gaan juichen alsof je de beste bent
Ieder keer zit ik gewoon met een Feyenoorder op de bank / café te kijken naar de klassieker.
Gezellig samen een biertje of wat derbij, achteraf gezellig elkaar het verlies in peperen. :drinking:
Heerlijke middagen voor beide, ook al verlies je keihard. Hoort er gewoon bij.
Natuurlijk wil ik dat Ajax kampioen wordt, en jah, ik kom ook een dag eerder terug vanuit Duitsland (2 mei) om het te volgen, maar als Twente kampioen wordt, so be it.
Gister ergerde ik mij trouwens kapot aan die Sneijder bij de goals.
Die kabouter probeert de bal volgens mij zelf het doel in te koppen bij de 3e goal, maar kopt hem bij toeval naar Milito. En dan zo arrogant gaan juichen alsof je de beste bent

- Michel P
Klopt, maar toen het 0-0 was werd Milito weggestuurd alleen op de keeper af, maar buitenspel volgens de grensrechter, echter was dit geen buitenspel! Dat blijf je houden zonder camera's!indobesar schreef:Scheids had grote invloed op het resultaat. Jammer.Metchu schreef:interrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Respect voor de tacktiek van Inter, heerlijk dat voetballen met je hart!
Zal een mooie return worden volgende week woensdag.
Michel
- Tim N
Lees je antwoord op Erik H's post.Robin Hartog schreef: Wat bedoel je met die laatste zin?
Die had ik niet goed gelezen, vandaar dat ik hem aanhaal als edit
-
- Auto: M3P, 130i
TRue. Het leek erop dat de arbitrage de rest van de wedstrijd dat te compenseren had...Michel P schreef:Klopt, maar toen het 0-0 was werd Milito weggestuurd alleen op de keeper af, maar buitenspel volgens de grensrechter, echter was dit geen buitenspel! Dat blijf je houden zonder camera's!indobesar schreef:Scheids had grote invloed op het resultaat. Jammer.Metchu schreef:interrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Respect voor de tacktiek van Inter, heerlijk dat voetballen met je hart!
Zal een mooie return worden volgende week woensdag.
Michel
Fouten worden gemaakt, maar dit zijn blunders cq. onkunde van de arbitrage.
- Tim N
Aha dus daar woond de broer van Vink.
- Michel P
@Ion,
Let maar eens op wat voor een koekebakkers er het WK gaan fluiten, gaat nog een drama worden.
Michel
Let maar eens op wat voor een koekebakkers er het WK gaan fluiten, gaat nog een drama worden.
Michel
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
http://www.nu.nl/sport/2231845/verbeek- ... er-az.html
Tja,IK had 'm TOEN hier liever gehouden, we hebben samen heel wat afgediscussieerd(voornamelijk over vrouwen
) en biertjes gedronken. Beste vent.
Tja,IK had 'm TOEN hier liever gehouden, we hebben samen heel wat afgediscussieerd(voornamelijk over vrouwen

- Michel P
@Robin,
SC H was een beetje bang voor de niet stuurbare Verbeek, dat is de enige reden dat die daar niet meer zit, hij is niet kneedbaar, imo juist een pluspunt, moeten mooie gesprekken zijn geweest.
Michel
SC H was een beetje bang voor de niet stuurbare Verbeek, dat is de enige reden dat die daar niet meer zit, hij is niet kneedbaar, imo juist een pluspunt, moeten mooie gesprekken zijn geweest.
Michel
- HansD
Lijkt me idd een prima kerel die die verwende voetballertjes gewoon aanpakt. Of hij echter bij AZ, mn de spelersgroep, past zet ik mijn vraagtekens bij. Voor hetzelfde geld krijg je een herhaling van Feyenoord vanwege een paar verwende zelfbenoemde vedetten (El Hamdoui bijv).
@MichelP is dat zo? Ik dacht dat heracles hem graag wilde behouden maar in zijn contract stonden een aantal clubs waar hij heen zou mogen en AZ was daar 1 van. Ah, lees nu pas dat je het over Heerenveen had, dat is niet interessant.
@MichelP is dat zo? Ik dacht dat heracles hem graag wilde behouden maar in zijn contract stonden een aantal clubs waar hij heen zou mogen en AZ was daar 1 van. Ah, lees nu pas dat je het over Heerenveen had, dat is niet interessant.
-
Jongens... hoe geweldig is dit?
mogelijke finales:
Inter - Bayern
Liverpool - HSV
alle 4 de teams met hollanders erin! zou echt geniaal zijn! WK here we come! 8)
mogelijke finales:
Inter - Bayern
Liverpool - HSV
alle 4 de teams met hollanders erin! zou echt geniaal zijn! WK here we come! 8)