Laatste keer was december

Daarna 1x door de wastraat gehaald en verder nooit gewassen

Verder niet veel foto's. Nog wel genoeg mensen die hun auto willen laten doen maar voorlopig ben ik aardig drukXave30 schreef:@Jules-More more. Hoe heb je de jouwe aangepakt?
Ik ben erg benieuwd welke middelen jij gebruikt hebt voor dit resultaat. Heb zelf een 14 jaar oude zwarte Peugeot 106 waarvan de lak zelf op zich nog wel in goede staat is (niet verweerd of geoxideerd), maar helaas zitten er veel swirls en matige tot redelijk diepe krassen in..Kevin20v schreef:Begin Oktober heb ik de Polo van mijn moeder maar eens onder handen genomen, het gaat hier om een polo van juni 2000 met nog maar 80.000km op de teller.
Helaas heeft de lak ondanks de lage km-stand veel geleden bij de vorige eigenaar!
Steven Nauta schreef:Kwam deze detailing met wet sanding van een E92 M3 tegen op Pistonheads, indrukwekkend!
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... ment&mid=0
Ruben schreef:Geweldig dat mensen hier het geduld voor op kunnen brengen
Steven Nauta schreef:Voor 4,5u werk best prima. Blijft lastig, een zwarte auto.
Ik zal snel eens foto's posten van mijn lakZitten 2 setjes Carbone Lorraine overheen gesmeert en de stickers moeten er weer vanaf. Deze zitten er al op voordat de remblokken hun werk hebben gedaan. Dit zal dus een héle grote uitdaging zijn voor een poetser.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Kadett en 3 gasten